• De afgelopen dagen waren er wat problemen met het aankopen van credits via SMS. Inmiddels zijn deze problemen opgelost (Y)

    Om te vieren dat alles weer naar behoren werkt, krijg je tijdelijk 50% meer credits voor dezelfde prijs!

    Wat was er misgegaan dan?
    Door een update op de server kon Q niet goed communiceren met het bedrijf dat de betalingen regelt. Het betalen ging wel goed, maar de credits werden niet bijgeschreven. Dit is nu dus opgelost!

    En mijn betaling dan?
    Die is binnen :P Mocht je nog geen credits hebben ontvangen dan kun dit via een PB aan een van de moderators vragen of deze dit alsnog in orde wil maken.

    Prima! Gratis credits dus, want ik heb stiekem niet betaalt (duivel)
    Best triest ben je dan. Gelukkig hebben we van elke betaling wel een afschrift gekregen dus mods kunnen precies zien wie wel en niet betaalt heeft. Uiteraard zal misbruik resulteren in een permanente ban (cop)

    Oke, maar hoe zit het nu met die korting?
    Tot en met 23 oktober krijgt iedereen 50% extra credits bij zijn aankoop *O*

    http://www.quizlet.nl/credits/


    Dit is mijn signature...

    Awesome *O*


    i put the fun in funeral

    Cool, dan ga ik nadenken of ik weer GM wil worden. =)

    yeah net nu ik over een paar dagen GM wilde gaan kopen (:

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 14:47 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik heb gelijk credits gekocht *O*


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Remains schreef:
    Ik heb gelijk credits gekocht *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jeeeeej Helaas is mijn beltegoed nu bijna op, maar nieuwe halen is zo gedaan (nerd)


    Happy Birthday my Potter!

    Kut, ik dacht dat het 50 % korting was op de credits. Jammer, nu heb ik niet genoeg geld voor 2x credits kopen. Heb nl. maar 2.36 btg.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 15:00 ]


    SLOAN.

    Rutger fixed it *O* You're a hero. _O_


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lol, ben ik de enige die moest lachen om Rutger die een de cheerleadersmiley gebruikt? (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Now I feel like buying mah goldmembership...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Feorge schreef:
    Lol, ben ik de enige die moest lachen om Rutger die een de cheerleadersmiley gebruikt? (':

    Lol nee, ik ook hahaha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nu krijg ik het idee dat er straks een stuk meer Goldenmembers zijn 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Feorge schreef:
    Lol, ben ik de enige die moest lachen om Rutger die een de cheerleadersmiley gebruikt? (':


    Neehoor, ik zag hem ook zo voor me met twee ponpons. Dansend. (en dan zijn dochtertje Isa zo van: Papa! WAAROM DOE JIJ INEENS ZO GEK? -ze kan denk ik nog niet praten-)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Neehoor, ik zag hem ook zo voor me met twee ponpons. Dansend. (en dan zijn dochtertje Isa zo van: Papa! WAAROM DOE JIJ INEENS ZO GEK? -ze kan denk ik nog niet praten-)

    Veel verder dan Papa! komt ze nog niet :)


    Dit is mijn signature...

    Ik kreeg net 2 keer een berichtje dat de betaling bezig is. Maar er is maar 1 keer wat afschreven.

    Dus dat 2 keer een berichtje krijgen (voor 1 keer credits) moet nog gekeken worden, denk ik.