• Jep, ik ga vandaag Assassin's Creed, Assassin's Creed 2 en Assassin's Creed: Brotherhood halen. Eindelijk. :'3
    Wie heeft ze ook? En voor wat?
    Ikzelf ga het halen voor m'n xbox360.
    Wie heeft er nog meer een xbox? ;D
    En in November ga ik of course Revelations halen.


    Awesome. :9~

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 15:11 ]

    ik heb geen xbox D:


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Chocolicious schreef:
    ik heb geen xbox D:

    Ga ervoor sparen.:Y)

    Wij hebben een Wiiiiiiiiiiiiiiiiiii? ;D
    Assasins; bortherhood, heb ik wel gezien [DagelijksHD op youtube? ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb alleen Assassin's Creed voor op de PC. Erg leuk spel, speel het alleen niet super veel. xD


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Mijn broertje heeft zo'n spel voor de PS3. Het enige wat ik er boeiend aan vind, is dat het heel mooi gemaakt is. That's all. :'D


    wth.

    Celestial schreef:
    (...)
    Ga ervoor sparen.:Y)


    ik KAN niet sparen, lukt me niet. :X

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 13:03 ]


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Fellatio schreef:
    Wij hebben een Wiiiiiiiiiiiiiiiiiii? ;D
    Assasins; bortherhood, heb ik wel gezien [DagelijksHD op youtube? ;D]

    Ik heb ook een Wiiiii :'D
    Eh, ja kan?! x)

    Lycaon schreef:
    Ik heb alleen Assassin's Creed voor op de PC. Erg leuk spel, speel het alleen niet super veel. xD

    Ik ga het waarschijnlijk helemaal plat spelen. :Y)

    Mayfly schreef:
    Mijn broertje heeft zo'n spel voor de PS3. Het enige wat ik er boeiend aan vind, is dat het heel mooi gemaakt is. That's all. :'D

    Het is ook mooi gemaakt! ;D

    Celestial schreef:
    (...)
    Ik ga het waarschijnlijk helemaal plat spelen. :Y)

    Deed ik in het begin ook wel. Maar heb gewoon te veel games op m'n PC staan die ik echt leuk vind. xD
    Weet je wat echt leuk is in dat spel?

    Mensen van het dak afgooien. >=]


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Deed ik in het begin ook wel. Maar heb gewoon te veel games op m'n PC staan die ik echt leuk vind. xD
    Weet je wat echt leuk is in dat spel?

    Mensen van het dak afgooien. >=]

    Oeh, klinkt leuk! :'D
    Ik denk dat ik die messen in z'n mouwen ook wel leuk ga vinden. :3

    Celestial schreef:
    (...)
    Oeh, klinkt leuk! :'D
    Ik denk dat ik die messen in z'n mouwen ook wel leuk ga vinden. :3

    Ja dat is echt grappig. Zeker als je daarna naar beneden kijk en hem daar ziet liggen met een gebroken nek. En daar dan een screenshot van maken met de titel: I told him to watch his step. (A)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Chocolicious schreef:
    (...)

    ik KAN niet sparen, lukt me niet. :X

    Gewoon doen wat ik doe;
    Koop een spaarvarken waar een slot bij zit. Gooi er telkens wat geld in en raak vervolgens het sleuteltje van het slot kwijt. Dan zul je er ook niks uit halen. :'D

    Lycaon schreef:
    (...)
    Ja dat is echt grappig. Zeker als je daarna naar beneden kijk en hem daar ziet liggen met een gebroken nek. En daar dan een screenshot van maken met de titel: I told him to watch his step. (A)

    That is kinda awesome! ;D
    Ik wil graag filmen wanneer ik game, maar zo'n ding is echt heel duur voor de xbox.. D:
    Op de pc gaat dat wat makkelijker of course. :P

    Ik heb ze voor ps3 :Y)
    Ik vind zelf brotherhood t leukste, daar loopt t vechten gewoon goed. Bij 1 en 2 moet je dan wachten tot je kunt counteren, da's saai :C

    Je moet als je bij brotherhood bent ook de multiplayer es uitproberen, is heel interessant. Volkomen anders dan welk ander spel dan ook. Jagen op mensjes is leuk :D


    quidquid excusatio prandium pro