• Jep, ik ga vandaag Assassin's Creed, Assassin's Creed 2 en Assassin's Creed: Brotherhood halen. Eindelijk. :'3
    Wie heeft ze ook? En voor wat?
    Ikzelf ga het halen voor m'n xbox360.
    Wie heeft er nog meer een xbox? ;D
    En in November ga ik of course Revelations halen.


    Awesome. :9~

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 15:11 ]

    Shockwave schreef:
    Jep, heb ze allemaal voor de Ps3 en ik ga Revelations ook halen. Maar als die in November komt ga ik hem wat later halen denk ik :/ Aangezien Uncharted 3 dan ook uitkomt en ik heb die liever.

    Je kan 'm ook gewoon voor kerst of sinterklaas vragen? :3

    Celestial schreef:
    (...)
    Laat me niet lachen, JIJ mij pwnen? Dacht het even niet. :'D


    Hey, ik speel ze al 3 jaar lang, jij moet AC nog halen! :P


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Hey, ik speel ze al 3 jaar lang, jij moet AC nog halen! :P

    Dus? Wil niet zeggen dat ik erin suck. :'D
    Misschien kan ik je echt wel verslaan. :Y)
    OF ga je nu discrimineren? Denken dat ik slechter ben in gamen omdat ik een meisje ben? D:

    Celestial schreef:
    (...)
    Lol x'D
    Je kan wel heel wat meer leukere dingen dan tegen muren op lopen. ;D


    Mweh wat ik gezien heb vind ik dat wel lachen, of hij rent, knalt tegen iemand aan en valt op de grond ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Celestial schreef:
    (...)
    Dus? Wil niet zeggen dat ik erin suck. :'D
    Misschien kan ik je echt wel verslaan. :Y)
    OF ga je nu discrimineren? Denken dat ik slechter ben in gamen omdat ik een meisje ben? D:


    Moet je eerst veel oefenen. Over een jaar kom ik tegen je xboxen en maak ik je in ;)

    En ik wil niet veel zeggen, maar ik heb een meisje AC zien spelen, die het al een jaar speelde, en die dikke fan is (zodanig dat ze spontaan begon te kwijlen bij het woord assassin, maar die nog nooit ook maar een van de delen gespeeld had) en die was zooooooooooooooooooooooooo slecht.

    Ze speelde op mijn ps3, en nadat ze weg was heb ik mijn ps3 en AC huilend mijn excuses aangeboden voor het leed dat hen was aangedaan :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Moet je eerst veel oefenen. Over een jaar kom ik tegen je xboxen en maak ik je in ;)

    En ik wil niet veel zeggen, maar ik heb een meisje AC zien spelen, die het al een jaar speelde, en die dikke fan is (zodanig dat ze spontaan begon te kwijlen bij het woord assassin, maar die nog nooit ook maar een van de delen gespeeld had) en die was zooooooooooooooooooooooooo slecht.

    Ze speelde op mijn ps3, en nadat ze weg was heb ik mijn ps3 en AC huilend mijn excuses aangeboden voor het leed dat hen was aangedaan :Y)

    DAMN YOU ALWIN!
    Je mag niet alle meisjes met elkaar vergelijken!
    Ik laat mijn skills wel een keertje zien door een youtube video te maken. :3

    Celestial schreef:
    (...)
    DAMN YOU ALWIN!
    Je mag niet alle meisjes met elkaar vergelijken!
    Ik laat mijn skills wel een keertje zien door een youtube video te maken. :3


    hij vergelijkt ons met 'Stereotype' meisjes...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Celestial schreef:
    (...)
    DAMN YOU ALWIN!
    Je mag niet alle meisjes met elkaar vergelijken!
    Ik laat mijn skills wel een keertje zien door een youtube video te maken. :3


    Doe dat xD
    Prove me wrong, YA GIRL! :P

    Maar ik ken ook een meisje die heel goed is in AC, dus t kan wel xD Maar zij is nou eenmaal gewoon cool n.n


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Doe dat xD
    Prove me wrong, YA GIRL! :P

    Maar ik ken ook een meisje die heel goed is in AC, dus t kan wel xD Maar zij is nou eenmaal gewoon cool n.n

    Waarom denken veel jongens eigenlijk dat meisjes niet kunnen gamen?
    Dat is echt zo flauw! D:

    Celestial schreef:
    (...)
    Waarom denken veel jongens eigenlijk dat meisjes niet kunnen gamen?
    Dat is echt zo flauw! D:


    There are no girls on the internet. Een van de oude internetregels, die leidde tot TITS OR GTFO: immers, als je een meisje was had je tieten, en die moest je laten zien om te bewijzen dat t onmogelijke gebeurde :Y)

    Maar ik heb geeeeen idee xD Ik denk niet echt dat meisjes niet kunnen gamen hoor. En het is maar goed ook dat sommige meisjes ook gamen, want zo'n meisje speelt gewoon gezellig mee in plaats van dat ze tegen je gaat zeuren dat je moet stoppen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb ze ook+ en een xbox360 ook :3


    We're all mad here.

    Celestial schreef:
    (...)
    Waarom denken veel jongens eigenlijk dat meisjes niet kunnen gamen?
    Dat is echt zo flauw! D:



    Pff I know girls that can kick my ass.


    We're all mad here.

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    There are no girls on the internet. Een van de oude internetregels, die leidde tot TITS OR GTFO: immers, als je een meisje was had je tieten, en die moest je laten zien om te bewijzen dat t onmogelijke gebeurde :Y)

    Maar ik heb geeeeen idee xD Ik denk niet echt dat meisjes niet kunnen gamen hoor. En het is maar goed ook dat sommige meisjes ook gamen, want zo'n meisje speelt gewoon gezellig mee in plaats van dat ze tegen je gaat zeuren dat je moet stoppen :Y)

    Alrighty :'D
    Ik zou trouwens nooit kunnen stoppen met gamen als iemand dat gaat zeuren. Dan heb ik zoiets van; gtfo.
    Ah stupid twinbrother... Ik kan dus niet op de xbox right now. Hij moet er zo nodig op.
    I'm bored right now. ):

    Romeo schreef:
    Ik heb ze ook+ en een xbox360 ook :3

    Awesome! ;D

    Celestial schreef:
    (...)
    Alrighty :'D
    Ik zou trouwens nooit kunnen stoppen met gamen als iemand dat gaat zeuren. Dan heb ik zoiets van; gtfo.
    Ah stupid twinbrother... Ik kan dus niet op de xbox right now. Hij moet er zo nodig op.
    I'm bored right now. ):


    Ik ook niet. Als ze dan iets zou zeggen van PS3 UIT OF IK GA WEG dan zou ik alvast een tas voor haar spullen pakken :D
    Koop een eigen ps3 :Y) Dan kunnen we gelijk ook zien wie er beter is ;D


    quidquid excusatio prandium pro