• Ik heb dat nooit tegen iemand gezegd. Zelfs niet tegen een jongen die ik heel erg leuk vond.

    Hebben jullie al eens "Ik hou van jou" gezegd?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    elke dag voor de laatste 2 jaar (Tegen mijn vriendin)
    *Ik voel me nu zo happy en klef XD)

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 15:49 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    I do eigenlijk, wel alleen tegen mijn vriend

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 15:56 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Niemand:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nog nooit (krul)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Never.


    Olive

    Escritura schreef:
    elke dag voor de laatste 2 jaar (Tegen mijn vriendin)
    *Ik voel me nu zo happy en klef XD)


    Hey! Dat doe ik ook! Maar dan tegen mijn rechterhand :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ja.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Hey! Dat doe ik ook! Maar dan tegen mijn rechterhand :Y)


    .. Weird ass


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nee, nja wel tegen me broertje van 1 ;D maar tegen een jonge die ik leuk vind.. of mee heb gehad.. nog noooit !! en ;P mja de 1 was 3 dagen en de ander 1.. Dan ga ik geen hou van je zeggen D;
    + als je het te snel en te vaak zeg dan heeft het van mijn part geen betekenis


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Escritura schreef:
    (...)

    .. Weird ass


    Men suck, a wise girl one said. Can't say she was wrong :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Mens suck, a wise girl one said. Can't say she was wrong :Y)


    Messed up the quote xD Fixed it :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Nee,zelfs niet tegen familie of vrienden.
    Ik snap niet dat sommigen dat zo snel zeggen, ik bedoel als je het tegen iedereen zeg dan heeft het toch geen betekenis. Als ik ooit een vriend(in) krijg dan moet er veel gebeuren voordat ik "ik hou van je" zeg.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Moeder: Heel af en toe
    Vader: Nog minder
    Vriendinnen: Vaak
    Nikki <3: Heeeel vaak (heart2)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zeg het vaak tegen mijn vriend. En tegen mijn mam ! (:


    Sometimes it's best not to care.

    Yep, tegen mijn vriend/beste vriend. Maar die ken ik nu twee jaar, en we zien elkaar sowieso 5 dagen in de week dusja. :"D


    your eyes are like stars in the night.