• Ik heb dat nooit tegen iemand gezegd. Zelfs niet tegen een jongen die ik heel erg leuk vond.

    Hebben jullie al eens "Ik hou van jou" gezegd?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik zeg het nooit, behalve tegen echt close mensen. Alleen mijn allerbeste vriend en mijn vriendje zijn goed genoeg.
    Tegen mijn ouders zeg ik het bijna nooit.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Tegen mijn ouders vaak genoeg. Tegen mijn beste vriendinnen zeg ik het wel als een gewoon iets. En gisteren zei mijn vriend het tegen mij voor het eerst in het echt. Hij keek me aan terwijl we op de bank zaten een film te kijken. "Hey" ik keek op en hij glimlachte; "I love you" en toen wist ik het zeker dat ik het tegen hem kon zeggen; "I love you too" Hihi ^^

    Ik zeg het wel eens tegen mijn beste vriendinnen. Maar het niet zo dat ik elk gesprek afsluit met 'doeei! xoxo hvj hvj' :')


    wth.

    Tegen mijn familie, en mijn vriendje


    Here & Now

    Nog nooit


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    Jawel. Alleen zeg ik dat veel te snel, dus ik doe dat niet meer (cat)


    -

    Tegen sommige vrienden van me. :'D
    Maar mijn crush heeft het wel al eens tegen mij gezegd. =D

    Ja, tegen m'n moeder en m'n ex.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Jup. tegen mijn vriendje en mijn best friend fie. i love them <3


    Life Is A Playground Or Not [Mr.Nobody]

    Genius schreef:
    Jawel. Alleen zeg ik dat veel te snel, dus ik doe dat niet meer (cat)


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    tegen me ouders, altijd (:
    En mijn super lieve vriend (:
    Me vrienden..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Jaaa :'D
    /misschien zeg ik het ietsje te snel.

    Wel over het internet, er was een tijd dat iedereen dat zei op het einde van een msn gesprek. Maar dat had niet per se betekenis. Ik geloof niet dat ik het in het echt al eens gezegd heb.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ja


    (Be)lieve in (you)rself

    Ja. Tegen mijn vriendje. Vroeger zei ik het nooit tegen gewone vrienden of zelfs vriendjes. Maar nu dus wel. En ook tegen familie.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.