• Ik heb dat nooit tegen iemand gezegd. Zelfs niet tegen een jongen die ik heel erg leuk vond.

    Hebben jullie al eens "Ik hou van jou" gezegd?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Als grapje.

    Je weet wel.

    'Je bent echt een bitch.'
    'Dankjewel.'
    'Ach je weet toch dat ik van je hou.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    In het echt niet -behalve dan toen ik klein was en ging gaan slapen tegen mijn ouders- maar op msn wel. Al probeer ik het niet 'zomaar' te zeggen, omdat het tegenwoordig zo snel wordt gezegd zonder betekenis.


    Has no one told you she's not breathing?

    Romanian schreef:
    Ja.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Romanian schreef:
    Ja.


    comfort in c h a o s

    Mijn beste vriend is de enige van wie ik echt onvoorwaardelijk hou, en hij is de enige tegen wie ik het hardop heb durven zeggen en durven menen.
    En mijn vriend... het is nog maar anderhalve week aan en ook al hou ik al twee jaar lang van hem, ik wacht nog even tot ik het hem echt zeg. Voor mij heeft 'houden van' namelijk een heel speciale betekenis...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Mijn beste vriend is de enige van wie ik echt onvoorwaardelijk hou, en hij is de enige tegen wie ik het hardop heb durven zeggen en durven menen.
    En mijn vriend... het is nog maar anderhalve week aan en ook al hou ik al twee jaar lang van hem, ik wacht nog even tot ik het hem echt zeg. Voor mij heeft 'houden van' namelijk een heel speciale betekenis...


    Heb je eindelijk met die jongen?_O_


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nimbuzz schreef:
    (...)

    Heb je eindelijk met die jongen?_O_


    Jaaa _O_


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ja, tegen mijn vriend. Maar we zijn al 3 jaar samen (:

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 18:23 ]


    Happiness can be found even in the darkest of times, when one only remembers to turn on the light.

    'Houden van' kan op zo veel verschillende manieren, dat het zijn kracht niet hoeft te verliezen als je het vaak zegt. Als je het maar meent.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Alleen maar tegen mijn beste vriendin en mijn kat. D;


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Alleen tegen mijn ouders ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Defensive schreef:
    (...)

    Jaaa _O_


    Awesome! Dat gaan we wel vieren he!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn ouders en mijn hond =)


    Stop wishing, Start doing..

    ja, tegen mijn huidige vriend.
    en ik meen het dan ook :Y)


    ask her if she wants to stay a while

    Tegen mijn ouders & vriendinnen/vrienden.
    En ik zei het tegen mijn ex-vriend.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 18:34 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.