• Ik wist niet dat Simple Plan ook naar België kwam?!

    Maar nu, ik ontdekte dus gisteren dat Simple Plan komt optreden in Gent, de Vooruit. Dat is niet eens zo ver van mij, de dichtsbijzijnde concertzaal in elk geval.
    Maar, en dat is het probleem, het optreden is op maandag 12 september. En ja, ik heb dan alweer school :x
    Ik heb al gezegd dat het dicht is, Simple Plan mijn lievelingsgroep is, school nog maar vlak begonnen zal zijn (en ik daarom dus nog geen huiswerk zal hebben), dat het best goedkoop is en dat het heus niet zo lang zal duren.

    Maar het mag dus nog steeds niet en nu heb ik dus redenen nodig om ze alsnog te overtuigen, want ik moet én zal naar hun concert gaan.
    Dus, help? puppy-eyes


    Never run out of reasons to smile...

    sorry, geen idee. zelf zou ik ook nooit mogen.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Maak een deal?
    Als jij naar het concert mag, zal je zorgen dat je iets behaalt.


    Your make-up is terrible

    Je moet erachter komen wat hun beste argument is waarom je niet zou mogen en daar dan op inspelen. (cat)


    All was well.

    Is het concert na school? Want dan kan je toch vragen of je erheen mag, als je de hele dag naar school gaat en de dag van tevoren - of desnoods tijdens de reis naar het concert - al je huiswerk maakt? En zorg er anders voor dat je de dagen van tevoren heel vroeg naar bed gaat? Dan ben je niet zo moe, na het concert. Ik hoop dat je mag!


    “Love is a contradiction.”

    Gringotts schreef:
    Je moet erachter komen wat hun beste argument is waarom je niet zou mogen en daar dan op inspelen. (cat)

    Hun argumenten zijn:
    1. Het is tijdens school (waar ik al heel veel heb op ingespeeld)
    2. Ik ga al genoeg weg (omdat ik naar Pukkelpop ga...)


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ga daar naartoe. Ik ga letterlijk van mijn kot daar naartoe rollen, want de berg gaat naar benenden (cool)
    Hoe oud ben je?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Reducto schreef:
    Ik ga daar naartoe. Ik ga letterlijk van mijn kot daar naartoe rollen, want de berg gaat naar benenden (cool)
    Hoe oud ben je?

    17...


    Never run out of reasons to smile...

    Assassin schreef:
    Maak een deal?
    Als jij naar het concert mag, zal je zorgen dat je iets behaalt.

    Dat werkt voor mij ook altijd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind simple plan echt tien keer niks, sorry. Maar ik snap dat je er heen wilt. Ga even overleggen, doe extra klusjes en ga (als je toch met je moeder aan het praten bent) heel subtiel erover praten, dan kunnen ze geen nee zeggen ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ik sta voor iets anders te zeuren dus ik kan je niet makkelijk helpen :]


    Shoganai i ne~

    Ik blijf meestal vragen tot ik mag.
    Ik ga zelf ook naar veel concerten maar ik zeg altijd dat dat mijn hobby is en dat ze dat niet van me mogen afpakken. (Kan je misschien als argument gebruiken?)
    Als het een groep is die niet veel in België speelt kun je dat ook als argument gebruiken. (krul)


    We'll never be as young as we are tonight

    Maar is het grootste probleem dat het tijdens schooltijd is, of zou je er anders ook niet heen mogen? In het eerste geval moet je zorgen dat je een deal maakt..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Eos schreef:
    (...)
    17...
    Waarom zou je dan in godsnaam niet mogen. Ik was echt zo van die dag ga ik daar naartoe en dat mocht meestal. En nu koop ik ze gewoon en ga ik, want ik zit toch op kot en die weten dat dan soms toch niet. Niet dat ze het mogen weten ofzo, maar het boeit hun wss niet eens.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Chocolicious schreef:
    sorry, geen idee. zelf zou ik ook nooit mogen.

    Zeuren zeuren zeuren ;D.
    Zeggen dat het het enigste is waar je voor leeft, dramatisch doen dus ;D.
    van mij werkt het altijd :D want daardoor ga ik in september naar 2 concerten :D. De ene gaan mijn ouders wel mee maar dat maakt niet uit xd.
    Oh! Wat je ook kan zeggen is dat één van je ouders maar moet mee gaan en die dan ergens in de zaal dumpen xd. Heb ik ook al gedaan xd. Overtuig ze met de reden waarom je wil gaan.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 9:53 ]


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[