• Ja,ik heb weer eens een idee.^^

    Rollen dus.

    ^^
    Verassing:

    1' BERTxERNIEx3
    2'
    3' TomSexx
    4' JOYCESTAR
    5'
    6'
    7'
    8'
    9' iPod
    10'



    Dit moet ik weten:


    Verassing;
    Foto;
    Text;


    Het verhaal;

    Bill en Tom zijn jarig.
    Ze geven een groot openbaar feest.
    Maar eigenlijk alleen voor scene queens.
    En Andreas,Georg en Gustav natuurlijk.
    Maar verder aleen maar scene queens.
    Iedereen heeft het naar z'n zin.
    Wat zal er allemaal tijdens de fuif gebeuren?


    Vragen?PB me!

    x


    o.O heb ik de rol niet?!
    Geeft niet hoor maar wil je laten weten als het eerste deel er is?


    Fight for you're love, cause it worth it

    verassing 3,4 of 5.
    Verassing;
    3,4 of 5. [and i hope its tom n_n]
    Foto;
    http://content.foto.mail.ru/mail/rayan_roksi/_blogs/i-1751.jpg
    Text;
    Héééj mensen.Ik ben joyce en ben 16.Ik heb echt niets slechts te zeggen over het leven en al dus weg met die slechte sjit.Ik houw van muziek,een leven zonder dat kan ik mij niet inbeelden.Tokio hotel vind ik helemaal geweldig en dan vooral die geile tom.Shoppen is een mega grote verslaving en ik heb echt veel te veel,maar tog blijf ik bij kopen.Partys?Wie doet dat nu niet graag.Juist,alleen de seute.Maar ik?Ik ben elk weekend wel in een club of waar dan ook te vinden.Mijn vrienden zijn mega belangrijk,wie iets aan hun doet gaat dood..maar dan ook echt DOOD,en geloof mij ik lieg NIET!Voor de rest is fotos trekken echt een van mijn hobbys.Ik bedoel,jha..ik kan he niet uit leggen,maar het is gewoon mega verslavend en zo dusja.Voor de rest?Nee,een rest is er niet meer dus ik ga nu,bye!<3#En haja tom..moest je dit lezen..fuck me in the backseat ;]<3#


    Je moet kiezen tussen 4 of 5 [3 is al bezet.]

    Heb ik een rol ? n_n

    zou ik er ook bij mogen (A)
    heb al gedropt :)

    Oooh ik kan ni kieze ö
    eeeeeuhm..
    4 zegt een vriendin,dus pak maar 4 XD

    Dankjee voor de rol meid ^^


    sGraag gedaan.(A)

    ^^ Laat je me weten wnnr het eerste deel er is? ^^


    What's wrong whit loving someone?

    ^^ Laat je me weten wnnr het eerste deel er is? ^^


    Ja!

    Oooh ik kan ni kieze ö
    eeeeeuhm..
    4 zegt een vriendin,dus pak maar 4 XD


    Okee xD


    Lieverd(A)

    zou ik er ook bij mogen (A)
    heb al gedropt :)


    Ben nog aan het kijken.

    Verassing; 5

    Foto; http://img260.imageshack.us/img260/6097/ggkt3vn3.jpg

    Text; Haaay mensen! Ik ben Ellen, 17 jaar!
    Ik ben dus 17 en heb nog geen rijbewijs, maar dat maakt niet uit, soms rijd ik tóch in de auto. Politie kan mij niets maken. Ik hóú van feesten! Mijn vriendinnen krijgen me nog moeilijk in de auto mee om terug te gaan omdat ik liever tot vroeg in de morgen doorfeest! Soms blijf ik daar ook wel zonder mijn vriendinnen, alzof ik hun nodig heb om een leuke avond te hebben. Ik ben een heel sociaal persoon en heb best veel vrienden. Ofcourse, vinden ze mij allemaal de belangerijkste en is dat natuurlijk ook waar. Ik wéét dat ik knap ben. Ik wéét dat iedereen mij lieft. Daarbij heb ik ook een aantal vijanden, maar ik heb schijt aan wat hun van mij denken, ik ben toch té belangerijk voor dat sóórt mensen. Ik ben best brutaal en zeg duidelijk wat mijn menig is. Ik kan echt boos worden als er iemand een van mijn vrienden uitscheld, natuurlijk worden hun weinig uitgescholden, alleen maar door van die nérds die denken dat ze stoer zijn. Ach ze kunnen mij niets maken want ze weten dat als ze hun bek opentrekken ik hun hele sociale leventje een grote hel maak. Ik houd ontzettend veel van shoppen, gelukkig dat ik daar ook het geld voor heb. Ik koop alles wat me leuk lijkt. I love my dad's creditcard. Zelf ben ik niet van plan ooit geld te gaan verdienen, waarom zou ik? Ik kríjg het toch. En als ik ooit in de schulden kom te staan, ga ik wel als model werken. Ben ik toch knap genoeg voor. Nou,
    Byeee mensjes (K)

    Nog een keer gewijzigt (A) zo wel goed? (A)

    Wil je voor mij ook even kijken?!?


    Fight for you're love, cause it worth it

    (...)

    Ben nog aan het kijken.

    ok ik w8 wel:)
    ik heb tijd [wel niet alle tijd van de wereld mja]

    Heb ik nu de rol ? (A)