• Ja,ik heb weer eens een idee.^^

    Rollen dus.

    ^^
    Verassing:

    1' BERTxERNIEx3
    2'
    3' TomSexx
    4' JOYCESTAR
    5'
    6'
    7'
    8'
    9' iPod
    10'



    Dit moet ik weten:


    Verassing;
    Foto;
    Text;


    Het verhaal;

    Bill en Tom zijn jarig.
    Ze geven een groot openbaar feest.
    Maar eigenlijk alleen voor scene queens.
    En Andreas,Georg en Gustav natuurlijk.
    Maar verder aleen maar scene queens.
    Iedereen heeft het naar z'n zin.
    Wat zal er allemaal tijdens de fuif gebeuren?


    Vragen?PB me!

    x


    x'3 ik check dit elke 5 seconden om te kijken of de andere rollen al zijn uitgedeeld xD

    ik ook xD :P

    Niet dus.

    Me 2 :P


    Fight for you're love, cause it worth it

    Hoe kies je eigenlijk wie een rol krijgt

    (A)


    Gilles (ll)

    Hoe kies je eigenlijk wie een rol krijgt

    (A)


    I don't know.xD

    (...)

    I don't know.xD


    n_n


    alee zeg mensen bied u aan voor een rol ^^
    want ik wil weten wat dak heb xD

    (A)


    Gilles (ll)

    Verassing; 5

    Foto; http://img260.imageshack.us/img260/6097/ggkt3vn3.jpg

    Text; Haaay mensen! Ik ben Ellen, 17 jaar!
    Ik ben dus 17 en heb nog geen rijbewijs, ik rijd dus vaak met vrienden mee naar feesten. Ik hóú van feesten! Mijn vriendinnen krijgen me nog moeilijk in de auto mee om terug te gaan omdat ik liever tot vroeg in de morgen doorfeest! Ik ben een heel sociaal persoon en heb best veel vrienden. Ofcourse, vinden ze mij allemaal de belangerijkste en is dat natuurlijk ook waar. Ik wéét dat ik knap ben. Ik wéét dat iedereen mij lieft. Daarbij heb ik ook een aantal vijanden, maar ik heb schijt aan wat hun van mij denken. Ik ben best brutaal en zeg duidelijk wat mijn menig is,, ook al word daar soms niet naar gevraagd :$. Ik kan echt boos worden als er iemand een van mijn vrienden uitscheld, natuurlijk worden hun weinig uitgescholden, alleen maar door van die nérds die denken dat ze stoer zijn. Ik houd ontzettend veel van shoppen, gelukkig dat ik daar ook het geld voor heb. Ik koop alles wat me leuk lijkt. I love my dad's creditcard. Zelf ben ik niet van plan ooit geld te gaan verdienen, waarom zou ik? Ik kríjg het toch. En als ik ooit in de schulden kom te staan, ga ik wel als model werken. Ben ik toch knap genoeg voor. Nou,
    Byeee mensjes (K)

    ^^ oke, k heb hem dus maar even gewijzigd.
    zo goed? x'D


    Nog meer!xD

    (...)

    Nog meer!xD


    Meer bitchy? x'D

    Verassing; 5

    Foto; http://img260.imageshack.us/img260/6097/ggkt3vn3.jpg

    Text; Haaay mensen! Ik ben Ellen, 17 jaar!
    Ik ben dus 17 en heb nog geen rijbewijs, maar dat maakt niet uit, soms rijd ik tóch in de auto. Politie kan mij niets maken. Ik hóú van feesten! Mijn vriendinnen krijgen me nog moeilijk in de auto mee om terug te gaan omdat ik liever tot vroeg in de morgen doorfeest! Soms blijf ik daar ook wel zonder mijn vriendinnen, alzof ik hun nodig heb om een leuke avond te hebben. Ik ben een heel sociaal persoon en heb best veel vrienden. Ofcourse, vinden ze mij allemaal de belangerijkste en is dat natuurlijk ook waar. Ik wéét dat ik knap ben. Ik wéét dat iedereen mij lieft. Daarbij heb ik ook een aantal vijanden, maar ik heb schijt aan wat hun van mij denken, ik ben toch té belangerijk voor dat sóórt mensen. Ik ben best brutaal en zeg duidelijk wat mijn menig is. Ik kan echt boos worden als er iemand een van mijn vrienden uitscheld, natuurlijk worden hun weinig uitgescholden, alleen maar door van die nérds die denken dat ze stoer zijn. Ach ze kunnen mij niets maken want ze weten dat als ze hun bek opentrekken ik hun hele sociale leventje een grote hel maak. Ik houd ontzettend veel van shoppen, gelukkig dat ik daar ook het geld voor heb. Ik koop alles wat me leuk lijkt. I love my dad's creditcard. Zelf ben ik niet van plan ooit geld te gaan verdienen, waarom zou ik? Ik kríjg het toch. En als ik ooit in de schulden kom te staan, ga ik wel als model werken. Ben ik toch knap genoeg voor. Nou,
    Byeee mensjes (K)

    Nog een keer gewijzigt (A) zo wel goed? (A)


    Zo??

    (...)

    Zo??


    *Zucht*


    Voorbeeld;

    Ik ben *Naam* Ik hou van mensen te pesten.Ik haat politie,want ze geven toch aleen maar kut boetes.Ik rijd lekker met de auto,ookal mag het niet.Ik heb niet veel vrienden.Maar het boeit me niet zo.Verder verkoop ik een paar klappen aan mensen die me niet aan staan.Maar nu moet ik gaan.

    x


    ZO bitchy dus.=D

    en ikke ??*puppyoogjes*(A)

    (...)

    *Zucht*


    Voorbeeld;

    Ik ben *Naam* Ik hou van mensen te pesten.Ik haat politie,want ze geven toch aleen maar kut boetes.Ik rijd lekker met de auto,ookal mag het niet.Ik heb niet veel vrienden.Maar het boeit me niet zo.Verder verkoop ik een paar klappen aan mensen die me niet aan staan.Maar nu moet ik gaan.

    x


    ZO bitchy dus.=D


    Whaaa oke ik probeer het nog een keer.
    ik ben dr nie goed in want ik ben geen bitch (A)

    Ik ben Ellen, 17 jaar.
    Ik haat nérds, onpópulaire mensen, buitenlanders, eigenlijk de meeste mensen die níet normaal zijn.
    Die mensen staan ver beneden mijn niveau, en kunnen ook een paar klappen verwachten. Het kan me niet schelen wat ze doen, hun pesten is gewoon leuk.(A)Ik heb niet echt veel vrienden, maar dat maakt me niet zoveel uit. Ik heb nog geen rijbewijs, maar daar heb ik schijt aan, ik rijd toch in de auto. Politie kan mij niets maken. Ik ga elk feest af, zelf al ben ik niet uitgenodigd. Iets anders dan Designer kleding zal ik niet dragen. Want ík verdien het beste.
    Byeee
    _________________________________________________
    x'3

    Verassing; 6

    Foto; http://nd.blog.cz/c/confused.blog.cz/obrazky/24923190.jpg

    Text;

    Heey Lieferd!!

    ik kreeg net een brief dat ik was uitgenodigt voor het feest van Tom en Bill kaulitz. en aangezien ik super veel van feesten hou ga ik er zeker heen! er bestaat geen feest zonder mij![a] Oww maar ik moest me voorstellen; Ik ben dus Michelle en ben 17 jaartjes jong! Ik ben verslaafd aan shoppen, feesten en Hello Kitty! Ook ben ik verslaafd aan foto's maken [a] Mijn karakter is nogal Bitchy, tenminste dat zeggen mensen x'D. Mijn hobby's zijn voornamenlijk slapen! Ik hou zoveel van slapen x'D vroeger kwam ik altijd wel weer te laat op school omdat ik me had verslapen x'D Oww sorry liefords! Ik moet gaan!

    Bubaai!<3

    Lieverd you know what I want x]

    Info komt <3


    Lalalalalalalala.