• Ja,ik heb weer eens een idee.^^

    Rollen dus.

    ^^
    Verassing:

    1' BERTxERNIEx3
    2'
    3' TomSexx
    4' JOYCESTAR
    5'
    6'
    7'
    8'
    9' iPod
    10'



    Dit moet ik weten:


    Verassing;
    Foto;
    Text;


    Het verhaal;

    Bill en Tom zijn jarig.
    Ze geven een groot openbaar feest.
    Maar eigenlijk alleen voor scene queens.
    En Andreas,Georg en Gustav natuurlijk.
    Maar verder aleen maar scene queens.
    Iedereen heeft het naar z'n zin.
    Wat zal er allemaal tijdens de fuif gebeuren?


    Vragen?PB me!

    x


    Verassing;You know(A)
    Plaatje; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=69782
    Tekst;

    Haay bitches<3.Ik ben Paris en ben 18 jaartjes oud,ja eindelijk volwassen en niet meer afhankelijk van die weirdo's die zichzelf ouders noemen.Mijn hobby's zijn shoppen,uitgaan en zingen en ja je raadt het al,ik ben dan ook eigenlijk iedere dag wel érgens in de stad te vinden.De ene keer om te shoppen,de andere keer om uit te gaan met vriendinnen en natuurlijk ook op karaokeavonden.Ik kan dus best goed zingen,maar ik zou nooit beroemd willen woren,al die roddels over je vind ik maar niks.Verder heb ik een hekel aan chocolade en nerds en van vervelende opdringerige jongens.Maar genoeg over mij,ik ben niet zo interessant.Daaagh<3


    Lalalalalalalala.

    Verassing; Iets met Gustav of Tom aub :p

    Foto;

    http://media.profileheaven.com/images/profileImages/290/289851/3982693.jpg

    Text;

    He mensen.. Ik ben Jacqueline en woon op me zelf, wil je mijn rede weten waarom ik op me zelf woon?

    De rede is.. Omdat ik vele rokjes en topjes met inkijk draag, m'n ouders vonden dat enorm overdreven.. En ben ik dus weg gelopen. Eigelijk mis ik de oude beurt wel, maar hier in Berlijn is het ook wel leuk, aleen wel vreemd.. Ik heb nog geen leuke jongens gezien, maar wel op een foldertje hier in Duitsland.. De jongen droeg petjes met een bandje en had dreads, hij droeg xxl kleding.. en had een lippiercing, het foldertje heb ik meegenomen, hij was wel enorm sexy !! Maar oke even terug bij m'n leven..

    Ik speel gitaar sinds 2jaartjes ik kan het best goed! Ik ben ook bijna 4jaar fotomodel, van dat werk geniet ik ook.. Ik m'n vrije tijd doe ik eigelijk niet veel.. Jaa shoppen !!.. Ik hou van het konijntje Nijntje en Hello kitty <3 !! Oke dit is wel genoeg info denk ik?



    Owjaa ! Ik ben een bitch en kan wel arrogant zijn, maar verdriet hebben kan ik ook



    Bye dude. -XoXo-

    Verassing;
    6 xD
    Foto;
    http://tn3-1.deviantart.com/fs14/300W/f/2007/028/9/e/HeartBreakerClothing_Jan2007_1_by_saturdayx.jpg

    Tekstje;
    Hey Bitcha'z!



    Listen Up!


    Rose is de naam van deze chicka en ze is 16 jaar. Hobby's heeft ze niet en haar humeur is afwisselend. Wat ze hier doet zie je nog wel. Verder heeft ze een broer die niet boeit en kan ze zelf best Bitchy zyn maar ook lief. Haar friends zyn haar leven en boys haar favoriete aliens. Meer heeft deze Chicka niet te zeggen.




    Byee!



    XxX Rose


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)

    Whaaa oke ik probeer het nog een keer.
    ik ben dr nie goed in want ik ben geen bitch (A)

    Ik ben Ellen, 17 jaar.
    Ik haat nérds, onpópulaire mensen, buitenlanders, eigenlijk de meeste mensen die níet normaal zijn.
    Die mensen staan ver beneden mijn niveau, en kunnen ook een paar klappen verwachten. Het kan me niet schelen wat ze doen, hun pesten is gewoon leuk.(A)Ik heb niet echt veel vrienden, maar dat maakt me niet zoveel uit. Ik heb nog geen rijbewijs, maar daar heb ik schijt aan, ik rijd toch in de auto. Politie kan mij niets maken. Ik ga elk feest af, zelf al ben ik niet uitgenodigd. Iets anders dan Designer kleding zal ik niet dragen. Want ík verdien het beste.
    Byeee
    _________________________________________________
    x'3


    Proficiat! :')

    Verassing; 7

    Foto; http://www.quizlet.nl/images/2008/38/jqikzfxuwenlgfei.jpg

    Text;
    Haay mij naam is Nickita
    Ik ben 18 jaar en altijd vrolijk
    Verder ben ik ook behulpzaam en denk nooit aan me zelf
    ik hou ook van skaten en graffiti
    En besteed mijn tijd ook graag aan teksten schrijven
    Ik sta altijd klaar voor mijn vrienden en vriendje en laat ze dan ook echt niet vallen
    maar ik ga nu mijn mob gaat af mzzl (K)




    You can't touch music but music touch you

    Annelies wil!!

    Verassing; Uhmm 2 of 7[/Als ik maar geen bitch benxD]

    Foto; KIJK FB [Dat eerste meisje]

    Text; WERK IK AAN!