• Ik heb een story die andere story's de kans geeft om meer lezers te krijgen. Sommige heb ik al sommige nog niet. De volgende info heb ik nodig.

    Naam van jou
    Titel
    Korte omschrijving
    Eventueel Cover. Jpg.
    Aantal hstukken.
    geef hier de info of pb me maar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ga het toch proberen :')

    Naam: Astrid
    Titel: Memory Lane [TomFletcher/McFly]
    Korte omschrijving: Thomas Micheal Fletcher is leadzanger en gitarist van McFly. Hij heeft lol in zijn leven en een hele mooie vriendin, Jessica Richards. Vanwege het grote succes met McFly, besluiten Tom, Danny, Dougie en Harry om anderhalf jaar op tour te gaan door de hele wereld heen, en dan nog een half jaar de studio in om liedjes te schrijven, om even op rust te komen na de grote tour. Na twee jaar komen ze eindelijk weer terug in Londen, waar Tom een grote ontdekking doet.
    Aantal Hoofdstukken: 2

    Geen cover (; ik heb wel twee soundtracks?

    thanks! ;D


    Destroy what destroys you.

    Naam schrijver: Passerby
    Naam story: Something you won't see in a Disneymovie.
    Cover + Recensie:



    And all we need now is love
    We've been through enough
    We can't run just 'cause we're scared
    We've come this far
    We're not giving up



    Rictusempra: Een verhaal waarbij je vanaf de eerste zin met vragen zit. Het leest vlot en je voelt als het ware de emoties van de hoofdpersonen.

    Proloog: Eigenlijk zou ik Zac moet haten voor alles wat hij mij heeft aangedaan. Ik zou hem moeten verachten voor de pijn die ik dagelijks voel, maar ik kan het niet. Ik kan Zac niet haten, niet om die reden. Liefde is enkel maar een emotie, een gevoel die komt en gaat. Bij Zac waren de gevoelens verdwenen, maar ik koester mijn gevoelens nog steeds voor hem. Hem haten, zou ik nooit kunnen, integendeel ik kon hem alleen maar liefhebben. Degene die ik haatte was Bianca. De grootste, domste del die ik kende. Als dat gedrocht nooit in Zac zijn leven was gekomen, zouden Zac en ik vast nog een toekomst samen hebben. De fout lag misschien wel bij mij. Als ik geen nee tegen Zac had gezegd, had hij haar misschien nooit ontmoet. Europa was al eerder mijn ondergang, maar ik had nooit durven denken dat het ook de zijne ging worden. Acht maanden geleden leek mijn leven net een Disneyfilm, maar nu is het in mijn grootste nachtmerrie veranderd. Een nachtmerrie waaruit ik maar niet kan ontwaken. Toch zal ik hem nooit haten, ook na alles wat hij mij heeft aangedaan. Ik ben hem dankbaar voor de mooie momenten.
    Aantal hoofdstukken: 8
    Status: Afgelopen

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 15:59 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijn naam: Atonement
    Titel: She's Elle
    Cover:


    Omschrijving:
    Hey, ik ben Elodie maar voor de vrienden gewoon elle. Zou je graag willen weten wat ik allemaal meemaak. Lees dan zeker verder en verdiep je in mijn gedachten en gebeurtenissen.
    Aantal hoofdstukken: 1


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Naam schrijver: hearteclipse
    Titel: Skyway Avenue
    Korte omschrijving: Emily gaat samen met haar moeder bij haar stiefvader John in Grayland wonen. Haar buurmeisje en klasgenoot Jessie wordt binnen no-time haar beste vriendin. De mysterieuze, vreemde Jules zit ook bij haar in de klas. Veel kunnen Jessie en haar vrienden haar echter niet over hem vertellen, behalve dat iedereen daar denkt dat hij zijn zusje vermoord heeft.
    Op het begin wil Emily niets van Jules weten, maar dingen lopen niet zoals zij ze had gepland. Ze wordt halsoverkop verliefd op Jules, maar niet iedereen is daar even blij mee. Zeker Emily’s stiefvader John niet. Zet ze alles wat ze heeft op het spel voor Jules?

    Oké, dit klinkt als de standaard lovestory, but let me tell you one thing: IT'S NOT!
    Aantal hoofdstukken: 1
    http://www.quizlet.nl/stories/59490/skyway-avenue/

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 20:54 ]

    Naam: Vida
    Titel: The Last Delivery
    Korte omschrijving: Een jongen, Jason Soprannomi, werkt als pizzakoerier. Hij doet al een tijdje gewoon zijn werk.
    Laat in de avond wilt Jason naar huis, maar de pizzeria krijgt nog een telefoontje. Jason besluit om die nog te bezorgen. Maar er gerbeurt iets, waardoor hij misschien voor de laatste keer een bestelling bezorgt.

    Cover:


    Aantal hoofdstukken: 3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Naam van jou Antihero
    Titel My Life in Hell
    Korte omschrijving Niet alle prinsessen zijn de gelukkigste wezens op aarde. Er zijn er ook die opgesloten worden in een toren, wachtend tot ze uitgehuwelijkt worden aan de één of andere graaf...
    Eventueel Cover


    Aantal hoofdstukken Momenteel 14


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Naam van jou : Lorelle
    Titel : The question of tomorrow
    Korte omschrijving :
    Je kan me duizend keer zeggen hoeveel het je spijt en duizend keer zeggen dat je van me houd. Maar er komt in een punt in mijn leven dat ik besef dat het genoeg is geweest, dat het zo niet meer verder kan. Je raakt mijn binnenste op verschillende manieren. Liefde en haat liggen dicht bij elkaar. Maar welke zal ik kiezen? Je vertelde me dat we leefden van de liefde, maar ik vroeg me af waar die liefde bleef. Had het een andere betekenis voor je? Meende je ooit de woorden die je tegen me zei? En op een zekere dag kom je een nieuw persoon tegen in je leven, die je vertelt dat alles goed zal komen. Die de hoop er terug in blaast. En op het laatste zit je verwikkeld in een strijd tussen goed en kwaad. Shetan of Conway.
    Eventueel Cover.


    Aantal hoofdstukken : Twee


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Naam van jou: Jaap Meulemeesters (Fakkie)
    Titel: 5 Modellen
    Korte omschrijving:

    Iedereen had het erover, het zou landelijk uitgezonden worden, de modellenwedstrijd in Utrecht. 5 modellen zijn geselecteerd voor de wedstrijd. Maar de afvallers verdwijnen onder verdachten omstandigheden, 1 voor 1...

    Eventueel Cover:


    Aantal hoofdstukken: Moet nog beginnen

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 23:41 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Naam van jou Intisar (Dazzle)
    Titel She is the one II Bieber
    korte omschrijving

    " I never wanna let you go. You are the one for me." He said

    Eventueel Cover. Jpg.


    Aantal hstukken.11
    geef hier de info of pb me maar. Ja


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Keep it a secret || Draco Malfoy
    Fanfiction, Fantasie, Romantiek.
    Desirée is een uistekende leerling op Beauxbatons, tot ze met kerstmis in jaar 5 een brief krijgt dat ze niet meer terug hoeft te komen. Albus Dumbledore nodigt haar uit op Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Al meteen wordt Desirée duidelijk wat zich allemaal afspeelt in de wereld en wat haar taak daarin is. Het is een verhaal vol liefde, haat en spanning.

    heeft op dit moment 44 hoofdstukken^^
    ojaaa, ik heet pascal

    A way to get lost in you. 'Bam Margera & Porcelain Black.

    Naam van jou: Insouciance
    Titel: A way to get lost in you.
    Korte omschrijving: What if this two people meet and fall in love while he's still married?
    He has a couple of girlfriends and his wife wants him to grow up but he doesn't want it? What if he falls in love with this girl, that has blonde and black hair, a Porcelain skin and beautiful eyes.
    Is nothing like anyone he knows and wants him to stay like who he really is.
    What if his best friend died two months ago and what if she wants to help him? Love is the answer.
    Cover:


    Aantal hstukken: Op het moment 1.


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Naam van jou: Maria (Malfoymania)
    Titel: You're my golden snitch | Draco Malfoy
    Korte omschrijving: Maria en Nes zijn beste vriendinnen sinds dat ze allebei weten dat ze een heks zijn. Ze verhuizen van België naar Engeland om daar naar Hogwarts te gaan. Maria ontmoet een jongen, maar haar vrienden zeggen dat hij slecht is. Waarom? Ze blijft erbij dat hij goed is tot het tegendeel wordt bewezen.

    Aantal hoofdstukken: momenteel 14

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 18:45 ]


    Harmonia nectere passus.

    Waarom quote ik toch altijd dingen die ik niet wil? xd

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 18:45 ]


    Harmonia nectere passus.

    Naam van jou : Pantalaimon en ik schrijf hem samen met Rebelicious
    Titel : My dad will hear about this! |NL|DM|
    Korte omschrijving :

    ~When two extremes fall in love~


    Wanneer voor Draco en Neville het vierde jaar aanbreekt, veranderd er iets voor hen allebei. Een hevige ruzie tussen beide mondt uit in iets totaal anders. Maar kan er vriendschap bestaan tussen twee uitersten?
    Een verhaal over liefde, vriendschap en leugens.


    My dad will hear about this!
    Or no, actually…he won’t…cause that, ofcourse, ...would be a...bad…thing.


    This could be hidden here too if you want cause
    It takes a great deal of bravery to stand up to our enemies
    But just as much to stand up to our friends.
    So if you really love him you know that
    Were your treasure is, there will be your heart also
    You know this isn’t right and when do you finally see that you may not let him in?
    Please, I do know but don’t you think that
    It doesn't matter what someone is born, but what they grow to be.
    Yes I do, but always remember
    You've nothing to fear, if you have nothing to hide

    Eventueel Cover :


    Aantal hoofdstukken : 26


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Naam van jou: Hingucker
    Titel: C'était le coup de foudre
    Aantal hoofdstukken: 28


    Korte omschrijving:
    Marijke is een Belgisch meisje dat net 16 jaar is geworden. Een dikke week na haar verjaardag op 18 oktober gaat ze - of beter gezegd, moet ze - op schoolreis naar Parijs. Ze heeft er totaal geen zin in, want ze kan niet overweg met haar klasgenoten, uitgezonderd drie dan. Elise, Eva en Fei. Gelukkig gaan de andere klassen ook mee. Daar heeft ze wel vriendinnen. Jongens negeren haar tot op de dag van vandaag nog steeds. Ze mist de aandacht wel, maar laat dat niet merken. Ze heeft trouwens al een oogje op iemand. Maar niet zomaar iemand...

    Een heel persoonlijk verhaal dat in mijn hart zit. Deze reis is echt gebeurd, maar fantasie en werkelijkheid lopen in dit verhaal door elkaar. Al zou ik zo graag willen dat de fantasie niet enkel fantasie was. Daarom heb ik dit verhaal geschreven.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 19:07 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.