• Ik heb een story die andere story's de kans geeft om meer lezers te krijgen. Sommige heb ik al sommige nog niet. De volgende info heb ik nodig.

    Naam van jou
    Titel
    Korte omschrijving
    Eventueel Cover. Jpg.
    Aantal hstukken.
    geef hier de info of pb me maar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Naam: Dsend
    titel: Blind pain
    Aantal hoofdstukken: 1 (Ik heb er nog maar 1 online staan, maar ik heb vooruit geschreven.



    korte omschrijving:
    Meredith Jane Austin was een normaal meisje tot haar vijftiende. Ze genoot met volle teugen van het leven en droomde er al een lange tijd van om dokter te worden. Deze dromen leken al snel in duigen te vallen.
    Ze zat gewoon op de bank televisie te kijken toen oppeens het licht uitging. Blind, vertelde de dokter haar.

    'Things don't just happen, they have reasons. And the reasons have reasons. And the reasons for the reasons have reasons. And then the things that happen make other things happen, so they become reasons themselves. Nothing moves forward in a straight line, nothing is straightforward. Which is why, in a funny kind of way. I suppose I'll never know the reason for my blindness. But I will not make my blindness a reason. I will not do that. Not again.'Meredith Jane Austin

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 22:49 ]

    Naam van jou: Elise
    Titel: The Star Vega Show
    Korte omschrijving: Star Vega is de beste interviewster van het land,
    zij kan elke beroemdheid aan.

    Per hoofdstuk krijg je een interview met een ster dat totaal in het belachelijke wordt getrokken. ^^
    Eventueel Cover:


    Aantal hoofdstukken: Momenteel 8.
    Btw: Deze story staat op een acc met mijn vriendin want ik schrijf die met haar.
    Link

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 22:51 ]

    Naam van jou: GinnyWright/Caro

    Titel: Mikayla Wright : De steen der wijzen

    Korte omschrijving: Mikayla Wright krijgt nieuwe buren! Verassing: Harry Potter is haar nieuwe buurjongen en ze vindt hem heel leuk! Mikayla Gaat samen met hem op avontuur: er is namelijk een driekoppige hond op zweinstein, waarom?

    Een nieuw personage bij een epic verhaal, dat een nieuwe wending neemt...


    Cover: http://tinypic.com/r/1z5ix5l/7
    Aantal hstukken: tot nu toe 44, maar ik zet regelmatig een nieuw hoofdstuk dus dat kan veranderen...


    Define "good".

    Naam van jou: iBiebersGirl (Jolanda) en belieber123
    Titel: Mama's Boy
    Korte omschrijving: Story met Justin Bieber.
    Eventueel Cover:


    Aantal hstukken: Nu nog 0

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 20:56 ]


    And you made me love a little less.

    Naam van jou: Parachutes (Dirkje)
    Titel: Het Doolhof
    Korte omschrijving:

    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'

    Eventueel Cover:


    Aantal hstukken: 37, inclusief personenbeschrijving (het zijn eigenlijk 14 hoofdstukken, maar ze zijn zo ingedeeld: 1.1, 1.2, 1.3, enz, daarom 37)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 9:06 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Naam van jou: Kristy
    Titel:Erased Love| Drarry
    Korte omschrijving:

    De geruchten waaien al een tijdje rond dat Draco Malfoy een Death Eater zou zijn, de geruchten lijken met een dag meer waarheid te bezitten tot het op een dag zeker is, Draco Lucius Malfoy ís een death eater geworden. Tot het grote verdriet van Harry. Jarenlang is het een groot geheim dat Draco en Harry hebben, en op een dag dat ze samen zijn worden ze ontdekt door Hermoine. Tot haar grootste angst en gedachte dat Draco hem naar de Dark side probeer te lokken wist ze alle herinneringen van Harry die met Draco te maken hebben. Zal deze liefde ooit nog goedkomen? En zal Harry nog hetzelfde voor Draco voelen?

    Eventueel Cover:


    Aantal hoofdstukken: Op dit moment 5, maar de zesde is bijna klaar ^^


    Every word written is a victory against death | Michel Butor



    don't fall in love. fall of a bridge, it hurts less
    Having feelings for someone isn't worth it,
    Unless they make you feel special...
    irreplaceable... beautiful...
    Like you're the only one.


    Aantal hf. 7.
    Lief dat je dit doet A.A
    En ehhh:

    Het gaat over een meisje die Lauren heet. Ze is smoorverliefd op Ethan. Kort na dat haar vader overleed, word ze anders. Een ander iemand.. Word ze weer haar zelf?

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 9:38 ]