• Goedenavond,
    Toevallig lees ik nu Harry Potter en de orde van de Feniks. -klinkt in het engels toch echt beter- en ik heb een foutje ontdekt. (nerd)

    Hum, hum. -leest met een plechtige stem voor;
    'Maar op dat moment klonk er een krakend geluid. De Dikke Dame zwaaide open en Ron klauterde door het portretgat. Hij was doodsbleek en had sneeuw in zijn haar. Toen hij Ron en Hermelien zag, bleef hij stokstijf staan.

    Jaja, die dikgedrukte Ron had Harry moeten zijn, lijkt mij.
    En zo niet faal ik bij deze enorm.
    Het staat btw in Hoofdstuk 19 bladzijde 326.

    Dus zo zie je maar, zelfs de beste schrijfsters maken foutjes. (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Grindylow schreef:
    Maar als dat de Nederlandse vertaling is, dan heeft J.K. Rowling herself niet de fout gemaakt? Diegene die 't heeft vertaald?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tsja, verkeerd vertaald zeker? :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Grindylow schreef:
    Maar als dat de Nederlandse vertaling is, dan heeft J.K. Rowling herself niet de fout gemaakt? Diegene die 't heeft vertaald?


    I love you Tim

    Grindylow schreef:
    Maar als dat de Nederlandse vertaling is, dan heeft J.K. Rowling herself niet de fout gemaakt? Diegene die 't heeft vertaald?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik denk eerder andersom:

    Maar op dat moment klonk er een krakend geluid. De Dikke Dame zwaaide open en Ron Harry klauterde door het portretgat. Hij was doodsbleek en had sneeuw in zijn haar. Toen hij Ron en Hermelien zag, bleef hij stokstijf staan.

    Harry is de hoofdpersoon & als ze niet met z'n 3en zijn dan is het meestal dat het gaat om Harry die alleen rondzwerft in het kasteel.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ChaeRim schreef:
    Ik denk eerder andersom:

    Maar op dat moment klonk er een krakend geluid. De Dikke Dame zwaaide open en Ron Harry klauterde door het portretgat. Hij was doodsbleek en had sneeuw in zijn haar. Toen hij Ron en Hermelien zag, bleef hij stokstijf staan.

    Harry is de hoofdpersoon & als ze niet met z'n 3en zijn dan is het meestal dat het gaat om Harry die alleen rondzwerft in het kasteel.


    Nee hoor, Harry is met Hermelien in de leerlingenkamer en Ron komt inderdaad binnen. (: -weet ook waarom, maar wil niets verklappen.-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson