• ...een feest van twee mensen die vijftig worden?
    Daar zoek ik naar! Ik zoek goede dansmuziek (echt voor een dansvloer dus) die voor de leeftijdscategorie geschikt is. De leeftijden lopen flink uiteen (aangezien zowel ik als een aantal opa's en oma's aanwezig zullen zijn), maar de meeste mensen zijn waarschijnlijk ongeveer tussen de 45 en 65 jaar. Ideeën of suggesties? Graag!

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 23:08 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Dancin Queen van ABBA
    Die werd op mijn moeder's 50ste verjaardag gedraaid en iedereen ging los.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    jaren 80 en 90 werkt altijd :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    CaptainKush schreef:
    Dancin Queen van ABBA
    Die werd op mijn moeder's 50ste verjaardag gedraaid en iedereen ging los.


    + Alle andere liedjes van ABBA :'D.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    MadCry schreef:
    (...)

    + Alle andere liedjes van ABBA :'D.


    Queen valt ook altijd in de smaak.
    En slager, ook al is het VRESELIJK, iedereen blijft er op los gaan. :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik weet niet of je Spotify hebt, maar anders kan ik je wel de link geven naar een afspeellijst die mijn ouders hebben gemaakt toen mijn vader vijftig werd en we een dansfeestje gaven.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.