• De stelling van deze week luidt:
    Gestorven artiesten, zoals Amy Winehouse en Michael Jackson, krijgen meer eer en aandacht dan ze verdienen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I am an idiot, I move.

    Hmmmm, ja. Opeens word er duizend keer meer aandacht aan ze besteed, alleen omdat ze dood zijn. En de bedrijven waaronder ze onder contract stonden persen het ook nog eens uit. Dit door middel van films en door nog meer CD's uitbrengen. Ik ben het dus eens met de stelling.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat ligt eraan welke artiest het is. Het is alleen dat ze pas gewaardeerd worden om hun werk nadat ze zijn overleven. Alsof mensen schuldgevoelens hebben omdat ze het niet eerder hebben gedaan. Triest


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Absoluut niet! Het zijn allebei erg goede artiesten en ze verdienen alle aandacht een eer die ze krijgen. Ook andere onlangs overleden artiesten die veel aandacht krijgen (Whitney Houston, Robin Gibb, etc.) verdienen het.
    Het is wel jammer dat er nu meer aandacht voor ze is dan toen ze nog leefden en dat platenmaatschappijen de dood van een artiest zo uitbuiten...


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    CyberLord schreef:
    Hmmmm, ja. Opeens word er duizend keer meer aandacht aan ze besteed, alleen omdat ze dood zijn. En de bedrijven waaronder ze onder contract stonden persen het ook nog eens uit. Dit door middel van films en door nog meer CD's uitbrengen. Ik ben het dus eens met de stelling.


    Helemaal mee eens. Een tijdje geleden luisterde amper iemand MJ, nu is het ineens alsof iedereen al jaren fan is, terwijl je daarvoor er maar weinig van hoorde. Same met Amy Whinehouse, Whitney Housten, etc. Je word er helemaal gek van. Nog niet te spreken over andere kunstenaars hoor.


    Your make-up is terrible

    CyberLord schreef:
    Hmmmm, ja. Opeens word er duizend keer meer aandacht aan ze besteed, alleen omdat ze dood zijn. En de bedrijven waaronder ze onder contract stonden persen het ook nog eens uit. Dit door middel van films en door nog meer CD's uitbrengen. Ik ben het dus eens met de stelling.


    The sun will rise and we will try again.

    Hier ben ik het mee eens. Ik herinner me nog dat mensen Michael Jackson af en toe uitlachten met zijn neus en zijn kledij, maar toen hij stierf was hij opeens een god voor zoveel mensen :']. Met Amy Winehouse of Whitney Houston heb ik dat minder gemerkt.

    Michael Jackson krijgt niet teveel aandacht. Amy Winehouse wel ;___;

    Eens. Al ligt het natuurlijk aan welke artiest overlijd, maar Amy Winehouse en Micheal Jackson kregen echt opeens duizend fans erbij, wat ik echt heel overdreven vind. En verder is het ook vooral de schuld van de media die de wereld met het nieuws dood gooit.


    You are beautiful, you are love.

    Eens, toen Michael Jackson stierf kreeg hij er plotseling heel veel fans bij en zijn muziek word vaker op de radio gedraaid dan toen hij nog leefde. Dit is ook bij alle andere artiesten die zijn gestorven.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Bluebelle schreef:
    Hier ben ik het mee eens. Ik herinner me nog dat mensen Michael Jackson af en toe uitlachten met zijn neus en zijn kledij, maar toen hij stierf was hij opeens een god voor zoveel mensen :']. Met Amy Winehouse of Whitney Houston heb ik dat minder gemerkt.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Oneens,, als ik zie hoeveel aandacht sommige levende artiesten onterecht krijgen, mogen zij van mij alle mogelijke aandacht krijgen


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik was fan van Michael Jackson en Amy Winehouse vòòr ze allebei zijn gestorven. Ik vind het echt oneerlijk en zielig hoe mensen hen "haatte" of allesinds niet waarderden tijdens hun carrière. Ze zijn dood en plots is iedereen fan van hen gewoon daarvoor, en omdat ze dan nog altijd in de spotlight staan met documentaires, promoties van CD's en DVD's. Ik vind dat vreemd en onrespectvol tegenover de ariesten.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Eens, ze krijgen meer aandacht, ze zijn vaker op het nieuws en de cd's worden veel beter verkocht. We jammer dat mensen dat pas gaan doen als ze dood zijn.


    Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

    Bluebelle schreef:
    Hier ben ik het mee eens. Ik herinner me nog dat mensen Michael Jackson af en toe uitlachten met zijn neus en zijn kledij, maar toen hij stierf was hij opeens een god voor zoveel mensen :']. Met Amy Winehouse of Whitney Houston heb ik dat minder gemerkt.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Britsanity schreef:
    Dat ligt eraan welke artiest het is. Het is alleen dat ze pas gewaardeerd worden om hun werk nadat ze zijn overleven. Alsof mensen schuldgevoelens hebben omdat ze het niet eerder hebben gedaan. Triest


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.