• Hmm,, ik wist geen betere titel ;D
    Alleszins. Gisteren was ik met twee vriendinnen aan het wandelen en opeens zei één van mijn vriendinnen "Oh nee, is dat Davy?" Ik kende hem niet, maar die andere vriendin zei meteen "Ja, dat is hij!" En toen reed er dus een jongen op een fiets voorbij, vroeg van alles aan die vriendin van mij en reed dan door.
    Nu even later stuurde hij opeens naar Nicky (vriendin) "wie was dat meisje dat bij jou liep?" En Nicky vroeg hoe ze eruit zag want we waren met drie, dus wisten we niet echt wie. Blijkbaar bedoelde hij mij.
    Om het verhaal kort te maken; Nicky praatte er dan nog even mee via sms, hij vroeg mijn facebook en nummer en Nicky gaf die dan. Nu zit hij al een hele tijd met mij te sms'en en vraagt hij of hij mijn type is, sluit altijd af met hartjes, zegt constant "heb je graag" en zei net dat hij mij miste.
    Ik weet niet wat ik ervan moet denken, sinds er nog nooit iemand zulke dingen tegen mij zei.
    & Ik ken hem dan ook nog maar pas sinds gisteren !
    Help?

    Wees gewoon eerlijk tegen hem. Zeg dat je hem nog maar net 'kent' eigenlijk zelfs nog helemaal niet.. en dat je dus niet weet wat je van hem moet denken en dat je je bedenkingen erbij hebt?


    La credenza è una medicina contro il timore

    Het is wel een beetje raar, omdat jullie elkaar nog niet kenden.
    Maar waarschijnlijk vond hij je knap toen hij je zag, en vindt hij je nu ook echt leuk tijdens het smsen. (:
    Okee, een beetje raar dat hij nu al 'heb u graag' en 'mis je' stuurt maarja...
    Misschien liefde op het eerste gezicht bij hem? (:
    Ach, ik zou hem gewoon wat beter leren kennen, dan zie je wle. (:


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    srry geen idee maar ik vind het wel schattig :3
    ik heb een keer gehad dat een jongen op me verliefd was (eigenlijk denk ik nog steeds) die me 2x heeft gevraagt voor verkering en me heel veel keer heeft geknuffel bij de 2e keer dat tie het vroeg vluchten ik weg om wat eten te halen :3


    Shoganai i ne~

    - foutje ^^ -

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 19:31 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes


    Beetje eng ja.
    Misschien moet je een beetje laten doorschemeren dat je het niet fijn vind. De kans dat hij die dingen niet meent is wel groot, naar mijn idee.
    Maar misschien is hij toch heel aardig en een nieuwe vriend erbij is natuurlijk nooit verkeerd. ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik vind hem wel schattig dat hij dat zegt. :3
    Waarschijnlijk vond hij het SMS-en wel leuk en probeert hij wat liefs te zeggen. Ik zou nog niet echt er iets van zeggen. Wel zou ik dat doen als hij morgen opeens komt met 'Ik hou van je.' Ofzo. (krul)

    Ik zou 't nog maar afwachten, kijken wat voor type het nou is. Liefde op het eerste gezicht; kan. Maar zou zo'n reden al genoeg zijn voor een jongen om zulke dingen te zeggen? Dat betwijfel ik.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik weet niet :/ Hij vraagt of hij mijn type is, maar daarvoor moet ik hem eerst echt goed kennen. I mean; innerlijk telt ook hé !
    Vind het raar (waarschijnlijk omdat er nog nooit iemand zo tegen mij deed) maar langs de andere kant is het wel fijn om complimentjes te krijgen en om te horen dat je mooi bent ('a)

    Ik zie hem als een player (cat) Opletten ermee, hij is wel erg direct.


    Olive

    Tulsa schreef:
    Ik zie hem als een player (cat) Opletten ermee, hij is wel erg direct.

    Dacht ik eerst ook, maar ik vroeg aan Nicky of hij zo was (zij kent hem vrij goed) en ze zei dat hij geen player-type was.

    En hij zei net "x ly"

    Desperation schreef:
    En hij zei net "x ly"


    Ik vind het gewoon lief. :Y)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Chocolicious schreef:
    (...)

    Ik vind het gewoon lief. :Y)

    Kan, maar ik weet niet wat ik er van moet denken, ik ken hem pas ;D

    Ik vind het nog steeds een beetje te snel gaan..


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Desperation schreef:
    (...)
    Kan, maar ik weet niet wat ik er van moet denken, ik ken hem pas ;D


    Tja, dat is wel waar. Ga je het terug sturen? (: sorry, nieuwsgierig


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein