• Mmh-, als ik mijn favoriete week van de maand weer heb -Ja, bij mij duurt het een week en soms langer gvd.- Dan heb ik echt van die hele typische bijwerkingen.
    Ik huil écht héel snel en krijg 'mini-woedde aanvallen'. In minder dan een kwartier heb ik zojuist 3 huilbuien gehad. Als eerst omdat ik van mama moest douchen (had ik vanochtend al gedaan) opmdat ik had gezwommen en ik had geen zin want ik was/ben echt héel moe. Daarna omdat de borstel weg was en ik mijn haren met een kam moest uitkammen en vervolgens omdat ik een klit niet uit mijn haren kreeg en dat deed ook best wel pijn.
    Ook verander ik dan héel snel van stemming. Dan héel chagerijnig, dan héel blij, etc. Als het maar overdreven emoties zijn. Ik kan niet een beetje blij zijn of een beetje verdrietig.

    Wat zijn jullie 'bijwerkingen'?
    Mensen die geen bijwerkingen hebben mogen opflikkeren, want anders ga ik de rest van de week huilen en daar worden jullie ook niet vrolijk van (cat)

    Van die lichamelijke bijwerkingen heb ik niet, ofja de dagen ervoor heb ik last van buik- en rugpijn, maar die vielen deze keer mee. En, soms heb ik dan vreetbuien.
    Owja, als er écht iets aan de hand is, waar ik gewoonlijk ook om zou huilen, nou dan ben ik niet meer te houden. Dan ben ik dagen lang een hoopje ellende.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 21:12 ]


    Let it come and let it be

    Ik ben meestal nijdiger en gemener dan anders, niet dat, dat de laatste tijd zo hard opvalt omdat ik de laatste gewoon altijd pisnijdig rondloop :Y) en rugpijn, vreselijke rugpijn.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Nu ik de pil slik véel minder, vroeger had ik echt last van huilbuien zoals jij, dan barstte ik gewoon om het domste in huilen uit :') En was ik echt fuckin' chagrijnig en ging ik dood van de buikpijn. Nu heb ik dat veel minder, maar ik merk wel dat ik dan wel wat gevoeliger ben dan normaal.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Buikpijn, rugpijn, hoofdpijn, kort lontje en héél snel huilen. Ik ben niet heel gezellig die periode, haha :')


    Gradually, then suddenly..

    Meestal heb ik tijdens mijn week -ik heb het ook een hele week lang en soms langer- enkele dagen buikpijn, rugpijn en hoofdpijn.
    Maar zo'n emotionele bijwerkingen heb ik ook, maar meestal een week/enkele dagen voor ik mijn maandstonden ga hebben. En dan heb ik dus ook ongelofelijk veel eetbuien --'

    Buikpijn, rugpijn, soms ook hoofdpijn. Gelukkig wel veel minder nu ik de pil slik (:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Vroeger had ik dat ook altijd, maar nu dat ik de pil slik heb ik er eigenlijk geen last van, kan je de pil niet nemen? Maby helpt dat stertke(flower)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik voel me niet meer alleen :3
    -Kijk, hier is zo'n overdreven blij momentje, stemmingswisseling (cat)
    Ik zit nu helemaal te grinniken om niks? :'D


    Let it come and let it be

    Fenix schreef:
    Vroeger had ik dat ook altijd, maar nu dat ik de pil slik heb ik er eigenlijk geen last van, kan je de pil niet nemen? Maby helpt dat stertke(flower)

    Ik las ooit dat sommige mensen daar veel van aankomen en dat zoek ik niet. Dus daarom doe ik dat niet :')

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 21:16 ]


    Let it come and let it be

    Fenix schreef:
    Vroeger had ik dat ook altijd, maar nu dat ik de pil slik heb ik er eigenlijk geen last van, kan je de pil niet nemen? Maby helpt dat stertke(flower)

    De pil helpt niet altijd. Ik neem ook de pil en bij mij helpt die helemaal niet, tegen niets. Ik kan alleen niet zwanger worden nu (cat)

    Ik ben nu ook. Ik heb alleen buikpijn en als je niet afgesnauwd wilt worden moet je uit mijn buurt blijven (A)


    ~Live your life!~

    Abrazo schreef:
    (...)
    De pil helpt niet altijd. Ik neem ook de pil en bij mij helpt die helemaal niet, tegen niets. Ik kan alleen niet zwanger worden nu (cat)

    Dat zal bij mij ook wel zo zijn.
    -Wait, wait, daarnet voelde ik nog iets achter mijn ogen prikken en nu giegel ik weer... Faal :'D


    Let it come and let it be

    Ik word dan altijd té blij en hyper.
    En dat word ik irritant, een hele week lang. ;d


    They fell in love, didn't they?

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Dat zal bij mij ook wel zo zijn.
    -Wait, wait, daarnet voelde ik nog iets achter mijn ogen prikken en nu giegel ik weer... Faal :'D

    Verschilt van persoon tot persoon, hoor (: Mijn zus bijvoorbeeld heeft amper nog last van buikpijn etc sinds ze de pil pakt. Alleen de moodswings heeft ze nog, maar die heeft ze praktisch altijd(cat)

    Je merkt absoluut niet aan mijn humeur dat ik ze heb.
    Ik ga soms wel dood van de buikpijn, soms zo erg dat ik bijna niet meer kan bewegen. Ik weiger alleen pijnstillers te nemen, dus ik ga eerst even dood voordat ik er dan een neem.


    Has no one told you she's not breathing?

    op de dag dat ik het word; buikpijn..
    neem ik geen ibuprofen? dan 95% kans dat ik misselijk word en overgeef.

    & ik jank de laatste tijd al gauw ;) dus wees blij dat jij het dan maar 1 week heb. ik heb het elke dag.

    Mwah, qua emotie.. denk ik niet echt veel verschil.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you