• Mmh-, als ik mijn favoriete week van de maand weer heb -Ja, bij mij duurt het een week en soms langer gvd.- Dan heb ik echt van die hele typische bijwerkingen.
    Ik huil écht héel snel en krijg 'mini-woedde aanvallen'. In minder dan een kwartier heb ik zojuist 3 huilbuien gehad. Als eerst omdat ik van mama moest douchen (had ik vanochtend al gedaan) opmdat ik had gezwommen en ik had geen zin want ik was/ben echt héel moe. Daarna omdat de borstel weg was en ik mijn haren met een kam moest uitkammen en vervolgens omdat ik een klit niet uit mijn haren kreeg en dat deed ook best wel pijn.
    Ook verander ik dan héel snel van stemming. Dan héel chagerijnig, dan héel blij, etc. Als het maar overdreven emoties zijn. Ik kan niet een beetje blij zijn of een beetje verdrietig.

    Wat zijn jullie 'bijwerkingen'?
    Mensen die geen bijwerkingen hebben mogen opflikkeren, want anders ga ik de rest van de week huilen en daar worden jullie ook niet vrolijk van (cat)

    Van die lichamelijke bijwerkingen heb ik niet, ofja de dagen ervoor heb ik last van buik- en rugpijn, maar die vielen deze keer mee. En, soms heb ik dan vreetbuien.
    Owja, als er écht iets aan de hand is, waar ik gewoonlijk ook om zou huilen, nou dan ben ik niet meer te houden. Dan ben ik dagen lang een hoopje ellende.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 21:12 ]


    Let it come and let it be

    Abrazo schreef:
    (...)
    Verschilt van persoon tot persoon, hoor (: Mijn zus bijvoorbeeld heeft amper nog last van buikpijn etc sinds ze de pil pakt. Alleen de moodswings heeft ze nog, maar die heeft ze praktisch altijd(cat)

    Nou die 'moodswings' zijn juist het gene wat ik weg wil. Omdat ze voornamelijk vrij heftig zijn en het een beetje lijkt alsof ik wat pilletjes (drugs pillen, niet Dé pil) op heb (cat)
    Maar juist omdat ze vrij heftig zijn bij mij, zullen ze ook niet acra cadabra weg zijn met zo'n pilletje, ben ik bang.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 21:30 ]


    Let it come and let it be

    Buikpijn, grieperig gevoel, ik huil echt heel snel, om de meest kleine idioten dingen, je wilt mij niet boos hebben dan, ik kan van superblij naar stik chaggie gaan zonder dat er iets gebeurd en ik wil constant eten. 8D
    That's it, eigenlijk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Stiekem heb ik daar nooit last van.


    comfort in c h a o s

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ik las ooit dat sommige mensen daar veel van aankomen en dat zoek ik niet. Dus daarom doe ik dat niet :')


    Je komt er niet van aan. niet bij alle pillen hoor ;);)

    Je kan ook iets lichtere pil krijgen, ik ben nooit aangekomen van de pil.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 21:24 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik ben aan de pil gegaan. Wilde ik sowieso i.v.m. handige andere bijwerkingen (:
    Ik heb er nog steeds wel last van, steken in mijn onderbuik en rug, en ik word heel depri. Ik kan zomaar gaan huilen en ook heel sarcastisch reageren.

    EDIT: Ik heb microgynon 30 ofzo.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 21:25 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ik heb dat niet een week ofzo, maar meestal gewoon een dag waarop ik opeens veel huil om.. niks eigenlijk, en daarna weer hyper, daarna boos, daarna verdrietig. en ja. ;p

    Austen schreef:
    Stiekem heb ik daar nooit last van.

    GET OUT OF HERE, NOW!(cat)

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 21:27 ]


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Nou die 'moodswings' zijn juist het gene wat ik weg wil. Omdat ze voornamelijk vrij heftig zijn en het een beetje lijkt alsof ik wat pilletjes op heb (cat)
    Maar juist omdat ze vrij heftig zijn bij mij, zullen ze ook niet acra cadabra weg zijn met zo'n pilletje, ben ik bang.

    Mijn pil helpt tegen de moodswings, sinds ik de pil slik heb ik die veel minder (:
    Maar dat verschilt per persoon.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik word gewoon gemener ;p en rugpijn man (cat)

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 22:44 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik ben dan echt een bitch.

    Ik heb wel dat ik binnen een Kwartier van boos , verdrietig word en dan ga huilen en dan opeens heel blij.De boos en de blij heid duren langer dan de verdrietig heid.
    Op school was er wat gebeurd en toen had ik daar last van. Toen iedereen vragen nar de gym 'Wat was er?' en ik gewoon heel blij zeggen wat er was gebeurd ;D.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb meestal niks. :'D
    Maar dit keer is het wel hefitger en ben ik emotioneler, like... huilbuien, best veel huilbuien eigenlijk. :/


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ChaeRim schreef:
    Ik heb meestal niks. :'D
    Maar dit keer is het wel hefitger en ben ik emotioneler, like... huilbuien, best veel huilbuien eigenlijk. :/

    Ik ben duidelijk niet de enige die continu loopt te janken, gezien aol jullie medelevende reacties hier :3


    Let it come and let it be

    Ik heb echt heel veel last van buikkrampen.
    Ik heb nu bijna mijn eerste strip op vand e pil, maar ik was echt al heel lang niet ongesteld geweest en nu ben ik het terwijl ik die stomme pil gebruik.


    Food.

    Vooral stemmingswisselingen, en pissiger dan normaal, sneller geïrriteerd etc.


    None but ourselves can free our minds.