• Hé! Zoals jullie weten heb ik een nieuwe story. "How my life changed. |Hogwarts/DM|. En ik heb besloten een rollen topic te maken.

    Ik moet een paar beste vriendinnen hebben (alle afdelingen), en een paar pesters (Slytherin). Daarna heb ik ook één betweter nodig (alle afdelingen, geen Slytherin). Ook heb ik een paar professoren nodig. Ook nog een meisje/jongen wat erg goed met dieren kan omgaan, en een tweeling in het eerste jaar (zoals Fred en George).

    Dit is wat ik nodig heb. Invullen voor een rol:

    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Afdeling:
    Familieleden:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Uiterlijk (+foto):
    Innerlijk:
    Bloed:
    Toverstok:
    Huisdier (Uil, pad, kat):
    Haat aan:
    Beste vriendin:
    Beste vriend:

    Zo. Ik heb die rollen echt heel erg nodig en ik zou blij zijn als iemand ze invult :).

    De betweter =
    FreeHouseElf - Romi(na) Martinez.
    De Tweeling (Totaal 2) =
    STUDIO - Ravenna en Chloé Orléans.
    PotterSwag - Jason en Cole Sprouse.
    Professoren (Totaal 6) =
    FreeHouseElf - Anastasia Verloses.
    Tranquillity - Logan Withlock.
    Pesters (Totaal 4) =
    Slytherin14 - Rachell Deadlife/Malfoy.
    DracyDestiny - Destiny Carver.
    DracyDestiny - Andrew Carver.
    Captivity - Aphrodite Vylore.
    Beste Vriendinnen (Totaal 3) =
    DracyDestiny - Victoria Amesley.
    STUDIO - Lauren Castleford.
    SanneRenee - Rosé Loft.
    Meisje met de dieren =
    DracyDestiny - Roxanne Dragoneye.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 21:33 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Betweter
    Naam: Romina Anastasia Martinez word altijd Romi Gneoemd
    Achternaam: Martinez
    Afdeling: Grffoendor
    Familieleden: Haar moeder, Jeniffer Martinez, is overleden toen Romina acht was, toen is haar vader, Stefano Martinez, aan de drank geslagen en er niet meer af gekomen. door het ministerie van toverkunst is ze het huis uit geplaatst en bij de Malfoys ingekomen, omdat ze hun wel vertrouwde met haar.
    Geslacht: vrouwlijk
    Leeftijd: even oud als de hoofdpersoon
    Jaar: zelfde als de hoofdpersoon
    Uiterlijk (+foto):

    Romina heeft bruine haren en bruine ogen, ze is ook zeker niet een van de lelijkste, maar omdat ze een betweter is word ze altijd gepest.
    Innerlijk: Rpmina is een betweter aangezien ze denkt dat ze niks anders goed kan dan leren, terwijl ze bijvoorbeeld heel goed kan zingen. Voorde rest is ze nog al stil, en durft niet voor zichzelf op te komen
    Bloed: volbloed
    Toverstok: 34,7 centimeter, beukenhoud, kern is eenhoornstof van de hoorn
    Huisdier (Uil, pad, kat): Ze heeft een zwarte uitl genaamd diva
    Haat aan: Haar vader
    Beste vriendin: Luna Lovegood
    Beste vriend: Als ze moest kiezen toch Draco

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 17:26 ]


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik maak wel even een tweeling. En daarna misschien nog wel een beste vriendin ofzo. ;p


    Winter is coming.

    Rol: Een van de Pesters.
    Naam: Rachell.
    Achternaam: Deadlife-Malfoy. (Ik wist niks,anders verzin je het zelf maar ;))
    Afdeling: Slytherin.
    Familieleden: Is opgegroeit bij de Famillie Malfoy. (Oké?)
    Geslacht: Meisje
    Leeftijd: 14
    Jaar: 4
    Uiterlijk (+foto):Zwart haar, twee zielblauwe ogen, gemiddelde lengte, slank. Hele blanke huid, Altijd zwarte kleren aan.
    Innerlijk: Komt altijd heel Arrogant over en pest mensen, maar innerlijk is ze heel ongelukkig.
    Bloed: Volgens de Familie Malfoy Volbloed.
    Toverstok: Es, Drakenhartbloed en Feniksfeer. 25Cm.
    Huisdier (Uil, pad, kat): Rat? Anders een kat.
    Haat aan: Potter, Granger, Weasley. De Les Fabeldieren en betweters.
    Beste vriendin: heeft ze niet.
    Beste vriend: Draco waar ze bij is opgegroeit.

    Ik weet niet of dit goed is. ik weet niet hoe ik plaatjes moet plaatsen maar ik heb er wel eentje. Anders vraag je er even anar en dan kan ik hem even in een van mijn story's zetten en dan kun je hem zien.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 17:52 ]


    I'm a little Bee, in this big big world!

    Rol: Nieuwe professor
    Naam: Logan James
    Achternaam: Withlock
    Afdeling: Gryfindor
    Familieleden: komt
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 32 jaar
    Jaar: Moet ik waarschijnlijk niet invullen?
    Uiterlijk (+foto):


    Professor Withlock heeft donkerbruine, warrige haren die hij stijlt met een soort gel. Zijn ogen zijn kastanjebruin, hij heeft een redelijk bruine neus en fijne lippen. Zijn kin en kaakbeenderen worden bedekt door een snor en baardje. Hij heeft een redelijk gespierde borst en is rond de 1.90m groot.
    Innerlijk: Diep vanbinnen is Logan een hele lieve, zorgzame man, maar hij doet zich helemaal anders voor. Naar de leerlingen komt hij grof, onverzorgd en arrogant over. Logan vindt het vreselijk om zo te doen, maar hij wil met geen enkele leerling een band hebben. Hij weet veel van de dooddoeners af (door research) en wil niemand zo kunnen verraden. Hij is zeer creatief en bedenkt altijd wel interessante lessen. Logan is een boeiende verteller en kan normaal heel goed luisteren en is behulpzaam.
    Bloed: Pureblood
    Toverstok: Eik, met een kern van drakenhartenbloed, 31.6 cm lang en redelijk onbuigzaam.
    Huisdier (Uil, pad, kat): Een uil, Wyrdaw
    Haat aan: Arrogante Slytherin leerlingen die modderbloedjes en halfbloeden afpersen en kleineren
    Beste vriendin: Professor McGonagall
    Beste vriend: Professor Lupin

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 18:55 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Zou je mischien achter Rachell Deadlife-Malfoy willen zetten?


    I'm a little Bee, in this big big world!

    Rol: Die tweeling
    Naam: Ravenna (Links.) & Chloé (Rechts.)
    Achternaam: Orléans
    Afdeling:Beide Gryffindor.
    Familieleden:Ze zijn de kinderen van Hun moeder Helene en hun vader
    Geslacht:Meisjes.
    Leeftijd:(Dat moet jij zelf weten, Ravenna is als eerste geboren.)
    Jaar:(Dat moet jij zlef weten)
    Uiterlijk: Ze zijn beide blond met groene ogen. En vrij dun.


    Innerlijk: Ze zijn beide erg lief en behulpzaam. Ze zijn vrij stil, omdat ze nogal verlegen zijn. Maar als je ze goed leert kennen zijn ze heel gezellig. Ravenna is iets ouder en neemt meer het initiatief. Chloé volgt wat meer. Ze doen alles samen en zijn elkaars beste vriendinnen.
    Bloed: Volbloed heksen.
    Toverstok:Ravenna- wit berkenhout met een kern van gekristalliseerd drakenvuur, 24,4 cm. Chloé- Mahonie met de veer van een feniks als kern, 22 cm.
    Huisdier: Ze hebben samen een klein uiltje, genaamd Sam.


    Haat aan: Mensen die altijd maar opscheppen. Het vak Geschiedenis van de Toverkunst.
    Beste vriendin: Ze zijn elkaars beste vriendinnen.
    Beste vriend:(Dat mag jij verzinnen. Ik weet de personages niet.


    Winter is coming.

    Ik ga straks nog wel een beste vriendin maken, eerst even de hond uitlaten en eten.
    Zou je misschien een plaatsje voor me bezet willen houden?(A)
    Want ik moet nu echt weg, maar ik wil de rol graag.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 17:58 ]


    Winter is coming.

    STUDIO schreef:
    Ik ga straks nog wel een beste vriendin maken, eerst even de hond uitlaten en eten.
    Zou je misschien een plaatsje voor me bezet willen houden?(A)
    Want ik moet nu echt weg, maar ik wil de rol graag.


    Haha, tuurlijk ^^.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 20:04 ]


    Winter is coming.

    DAnk je.<3


    I'm a little Bee, in this big big world!

    Rol: Professor
    Naam: Anastasia
    Achternaam: Veloses
    Afdeling: Slytherin
    Familieleden: Haar ouders en zusje zijn omgekomen in een auto ongeluk vier jaar geleden
    Geslacht: Vrouwlijk
    Leeftijd: 19
    Jaar: ze geeft voor het tweede jaar les
    Uiterlijk (+foto):

    Anastasia heeft Blonde haren enbrui/groene ogen. Ze word door vele manelijke leerlingen vaak gezien als de knapste van de leraren, wat dus eigenlijk ook wel een beetje zo is. Zonder dat iemand het weet heeft ze een soort vana relatie met Severus Snape, al vanaf toen ze zelf nog een leerlinge was. Sommige laatste jaars kennen haar dus ook nog, en weten nog wel eens wat roddels over haar te vertelen.
    Innerlijk: Anastasia is eigenlijk een hele aardige vrouw, maar omdat ze altijd word geasosieerd met slytherin, waarvan ze mede hoofd is, denkenn mensen al snel dat ze net zoals snape is, terwijl ze juist het tegenovergestelde van hem is.
    Bloed: Volbloed
    Toverstok: 21,4 centimeter, eikenhout, kern is een schub van een basilisk
    Huisdier (Uil, pad, kat): Er loopt een onbekende rode kat door school waar vaak van gedacht word dat het haar kat is, wat het ook is, maar er is nooit bewijs voor gevonden.
    Haat aan: Niemand, ze is een persoon die eigenlijk aan niks of niemand echt een hekel heeft, behalve aan spruitjes.
    Beste vriendin: Lillian, de enige dreuzel die in zweinsveld te vinden is en tevens de vrouw van een van de winkeliers
    Beste vriend: Tja, ik wil eigenlijk zeggen Snape, maar ja, dat is haar vriendje al, dus die kan moeilijk, doe dan maar de man van Lilian.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 18:16 ]


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Rol: Pester.
    Naam: Destiny.
    Achternaam: Carver.
    Afdeling: Slytherin.
    Familieleden: Harold Carver, Amanda Border en Andrew Carver.
    Geslacht: meisje.
    Leeftijd: 14
    Jaar: 4
    Uiterlijk (+foto): Bruin haar, Een donkergroen oog.
    gemiddelde lengte, stevig gebouwd. Draagt het liefst Donkere kleren, Bruin donkergroen of Zwart. Heel licht getint huidje. (kan geen foto vinden met zo een meisje Sorry.)
    Innerlijk: Verwende rijkeluis kind, Heeft veel arrogantie en laat net over zicht heen lopen. Maar doordat ze thuis mishandelt wordt is ze heel gevoelig.
    Bloed: Volbloed.
    Toverstok: Iep, Drakenhartbloed, 27,5cm.
    Huisdier (Uil, pad, kat): Uil, Angora.
    Haat aan: Zelfde als dat meisje die van Slytherin14 is.
    Beste vriendin: Bedenk jij dat maar.
    Beste vriend: Andrew haar broer.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 19:11 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Moet je nog meer rollen hebben? Ik wil er best nog wel wat maken.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    FreeHouseElf schreef:
    Moet je nog meer rollen hebben? Ik wil er best nog wel wat maken.


    Als je wilt, graag! :D.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Je bent al begonnen met je verhaal toch, wanneer ga je dan verder met alles?
    En zal ik er nog een jongen van pester bij maken? Want, Destiny heeft nog een broer.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 18:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.