• Ik ben dus fan van One Direction,
    en nouja ik heb ruzie (mensingsverschil?!) met een meisje.
    en nouja zij háát One Direction ofzo, Ze kent ze niet eens?
    dus ik tweet wel eens over hun en gaat ze helemaal te keer over ze.
    Of als mensen haar followen zegt ze ook zo wat gaan mensen die one direction fan zijn mij volgen?
    en dan denk ik echt zo 'overdrijven is ook een vak'
    Maar ik kan hier zo niet tegen.
    Zij is dan Nick en Simon fan, en ik mag hun dus niet, maar ik ga ze toch ook niet uitlopen schelden omdat ik ze niet mag?!

    Iemand ook zoiets?

    EDIT:
    Ohja het kan me écht niks schelen als ze dit leest, ze zit zelf namelijk ook op Quizlet (':

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 19:50 ]


    Ivar Oosterloo.

    Nee, maar das echt wel kut o.o
    Over overdrijven gesproken :o
    en komaan nick en simon :s haha

    CurlyBubbles schreef:
    Nee, maar das echt wel kut o.o
    Over overdrijven gesproken :o
    en komaan nick en simon :s haha


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    CurlyBubbles schreef:
    Nee, maar das echt wel kut o.o
    Over overdrijven gesproken :o
    en komaan nick en simon :s haha


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Wow... Dat is pas kinderachtig man. x'D
    Ik bedoel, m'n beste vriendinnen zijn een Belieber en een Lovatic en het is best grappig om er zo met ze over te praten. x'DD
    Like... Een fandom maakt je nog geen slecht persoon. --'


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ChaeRim schreef:
    Wow... Dat is pas kinderachtig man. x'D
    Ik bedoel, m'n beste vriendinnen zijn een Belieber en een Lovatic en het is best grappig om er zo met ze over te praten. x'DD
    Like... Een fandom maakt je nog geen slecht persoon. --'

    hahaha ja dat vind ik dus ook,
    Ik ga met zoveel mensen om die fan zijn van iemand heeel anders dan dat ik leuk vind.


    Ivar Oosterloo.

    CurlyBubbles schreef:
    Nee, maar das echt wel kut o.o
    Over overdrijven gesproken :o
    en komaan nick en simon :s haha


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    HAHA het is gewoon grappig dat mensen zich zo bezig houden met dat soort stuff. Ik zou me niet eens eraan ergeren. Kinderachtig gewoon.

    ik ben tokio hotel fan en mijn vrienden hebben een behoorlijk erge hekel aan tokio hotel...zij schelden mij ook niet uit of willen niks meer met mij te maken hebben vanwege mijn fandom...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Balen. Nee, nergens last van. Ik ben volgens mij de enige die One Direction niet kent.


    I was an angel living in the garden of evil

    ChaeRim schreef:
    Wow... Dat is pas kinderachtig man. x'D
    Ik bedoel, m'n beste vriendinnen zijn een Belieber en een Lovatic en het is best grappig om er zo met ze over te praten. x'DD
    Like... Een fandom maakt je nog geen slecht persoon. --'


    All I wanna do is lose control

    Hoe laag kun je zakken als je daarom iemand gaat uitschelden. ;x

    Hahahaha komaan, how pathetic (cat)
    Ik ben ook 1D fan en dat is iedereen zijn persoonlijke keuze.
    Ik vind het overdreven dat ze zo doet --'
    & Ik ken ook iemand die het maar niets vind dat ik hp fan ben, like what ?


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Als iedereen hetzelfde was, was de wereld gewoon niet interessant.(cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Wat kan haar het nou schelen dat jij One Direction fan bent? Dat recht heb je toch zeker? En jij gaat toch ook niet lopen katten over Nick en Simon. Pff, laat haar doen, laag persoontje. ;')


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Je geeft haar nu wel wat ze wil, zeker omdat ze ook op Q. is.


    You are the poetry Shakespeare was missing.