• Yeah! Ik was net heel gewoon mijn folders aan het lopen, loop ik weg van een huis, BAM, steek in mijn schouder. Ik helemaal paniekeren en mijn jas uitgooien en mijn mama was met me mee lopen -verwend lol- en die had toen de angel eruit gehaald.
    Maar het doet nogsteeds zó'n pijn, ik zit bijna te janken hier man. Fuuu.
    Maargoed, het betere is dat ik voor de rest van de zomer bijna nergens last van heb gehad, een enkele muggenbult en that's it.

    Maargoed, hoe zit het bij jullie met de steken? :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Helemaal niks, en hopen dat ik het zo hou :D

    5 seconden toen we in Oostenrijk waren en BAM,
    dazerik in mn enkel ><
    Maar voor de rest niets (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik had tijdens een softbal wedstrijd een wespensteek in m'n nek. Deed zo veel zeer, echt ik zakte gewoon door me knieën. Hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ben pas nog op een wesp gaan staan en dat deed inderdaad meer pijn dan verwacht. En vandaag kreeg ik een trampolineveer (je weet wel, zo'n ding dat de trampoline en de poten aan elkaar houdt) tegen mijn schouder gekatapulteerd. Wat verdomd veel pijn doet. D:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb wel wat muggenbeten gehad en 1 dazenbeet ofzo :p op mijn hand..

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 20:34 ]


    Stop wishing, Start doing..

    Hesperide schreef:
    Hier en daar een muggenbeet, meer niet. (bloos)


    comfort in c h a o s

    Er kwam tijdens het fietsen een weps onder mijn bril, die flipte.. Gelukkig niet gestoken.

    Ik heb alleen een paar vliegen doorgeslikt op de fiets, maar geen enkele beet :Y)

    ik moest antibiotica om een wespensteek, alergisch --'


    i'm broken, do you hear me.

    Ik heb 27 muggenbulten opgelopen in één nacht Milaan. Nooit meer, kan ik je wel vertellen.
    En een stuk of 3 hier in Nederland, dus nog vrij netjes.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    wespensteken genoeg gehad vorig jaar maar dit jaar nog niet:'D -klopt het af- en muggensteken ook niet -klopt dat ook af-


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Grindylow schreef:
    Er is eens een weps bij de popcornkraam onder m'n shirt gekropen.. gestoken in m'n onderbuik. Autsj.
    bij mij een wesp onder me rok (toen was ik zo 7 à 8 jaar bij de efteling) o.O


    Shoganai i ne~

    Ik ben nog nooit gestoken door een wesp,bij of hommel alleen soms door muggen


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Muggen moet mij altijd hebben.


    I love you Tim

    Geen enkele muggenbeet! ;D ik ben veilig geweest dit jaar :Y)


    Destroy what destroys you.

    Muggen moet mij altijd hebben. En ik ben zo dom geweest om op een wesp te gaan staan.:$


    I feel guilty after every bite I take.