• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:58 ]

    Ik ben ook de oudste


    Cry me a river, build a bridge and get over it!

    ZivaDavid schreef:
    Oh srry type fout mp3


    mp3's waren er toen ook nog niet geloof ik

    Ik ben de oudste, maar daar heb ik niet echt last van (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ongeveer eigenlijk
    Niet helemaal :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Soundeffect schreef:
    Ik en ik weet precies wat je bedoeld. Heb ook last van alles wat jij genoemd hebt. En je moet altijd het voorbeeld spelen, moet ik ook ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik ben de oudste, en dat is soms wel vervelend en soms weer niet ;p
    & ik mag niet uitgaan, terwijl ik heel graag wil ;s

    Guapa schreef:
    Ik ben ook de oudste. Maar dat lijkt eigenlijk hellemaal zo.
    IK zeurde altijd over hakken, maar die mocht ik niet.
    Toen was ik met mijn moeder en zusje aan het shoppen en mocht ik ze eindelijk. Maar mijn zusje gelijk ook.
    Allemaal van dat soort dingen.


    Herkenbaar n_n

    ik ben ook de oudste(cat)
    maarja wij hebben de klusjes gewoon verdeeld.
    ik heb veel werk aan mijn dieren, vandaar dat mijn zusje meer klusjes heeft.
    maar zo moet ik regelmatig stofzuigen.

    en.. uitgaan valt wel mee, ik ben geen feestbeest ik raak in paniek bij grote evenementen waar veel mensen zijn en ik geen uitgang ziet.
    bij mijn zusje (14 jaar) is het wel anders. zij is gewoon 100% een puber xD dus daar zijn mijn ouders heel steng mee 16 pas feestjes niet eerder


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ja, de oudste zijn suckt, zei mijn tante ook. Laat ik zeggen dat ik de enige ben waarvoor mijn moeder echt heeft moeten zorgen (ze heeft niet echt voor m'n zus gezorgd in haar tienerjaren).


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben de jongste en daar heb ik totaal geen problemen mee. Maar dat is ook zo, omdat ik twee broers heb van bijna 22 en bijna 19. Verder geen zussen/zusjes.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ja kijk, ik ben de jongste. (van twee) maar ik heb niet echt het gevoel dat mijn broer daar echt veel last van heeft. Maar zoals jij het beschrijft lijkt het mij ook echt heel vervelend om de oudste te zijn..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik ben de oudste. Maar mijn ouders zijn eigenlijk best vrij geweest in mijn opvoeding & als ik volgend jaar het huis uit ga, hebben ze niet zoveel meer te zeggen (N)
    Voor mijn broertje is alles makkelijker. En dat komt niet alleen omdat hij jonger is maar ook omdat hij een jongen is.


    Here & Now

    Ik ben de oudste en de jongste -.-


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Grindylow schreef:
    Ik ben de jongste. Meheh x]

    Jongste is ook niet altijd alles hoor. Je moet even perfect zijn als je oudere broer/zus, even volwassen. Het liefst het zelfde. En je oudere zus/broer kleineert en pest je alleen maar, laat je dom en jong voelen.
    Daarbij krijg ik altijd overal de schuld van omdat ik de jongste bent.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall