• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:58 ]

    Weatherby schreef:
    Hierzo (no_chears)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    MrsLovett schreef:
    Jongste is ook niet altijd alles hoor. Je moet even perfect zijn als je oudere broer/zus, even volwassen. Het liefst het zelfde. En je oudere zus/broer kleineert en pest je alleen maar, laat je dom en jong voelen.
    Daarbij krijg ik altijd overal de schuld van omdat ik de jongste bent.


    Jup klopt, en je grote broer of zus die kan je meestal lichamelijk ook makkelijk aan. Zucht.. En inderdaad. De oudste heeft vaak meer het recht om kinderachtig te zijn als hij bijvoorbeeld 14 is, dan dat wanneer jij 14 bent.. Ook soms wel irritant..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Hier. Het is zó vet irritant dat jij dertig keer moet zeuren voordat je iets mag, en als je zusje/broertje het over een jaar doet mag het zonder argue. -irritated-


    Behind the laughter it actually means something.

    ik ben ook de oudste en mijn zusje krijgt echt alles wat ik niet mocht toen ik 9 was
    voorbeeld: ik kreeg na lang zeuren voor mijn elfde verjaardag een mobieltje waar je echt alleen maar mee kon bellen. mijn zusje is 9 en heeft al een jaar een mobieltje en blijkbaar heeft mijn vader beloofd dat ze als ze 11 is een bb krijgt


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Crushed schreef:
    Je hebt geen idee hoe gelukkig je bent. D:
    Ik ben de jongste en het is echt moeilijk om aan te moeten zien hoe mijn broer tweemaal zoveel als mij mag. D:

    bij mij is het ijn zus --'


    Cool, neat, swell -Cry

    Haat ik ook ):

    Crushed schreef:
    Je hebt geen idee hoe gelukkig je bent. D:
    Ik ben de jongste en het is echt moeilijk om aan te moeten zien hoe mijn broer tweemaal zoveel als mij mag. D:

    Hier heb ik helemaal gelijk in! Echt kut, als je jong bent mag je niet veel enzo, liever ouder hoor.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Weatherby schreef:
    Hierzo (no_chears)


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik ben de oudste en ik mag vrijwel alles, mijn broertje is 14 en mag ook al veel meer dan toen ik 14 was, maar dat boeit mij niet. Ik heb genoeg voordelen gehad aan het ouder zijn en hij heeft nu z'n voordeel aan jonger zijn.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    12 jaar en uitgaan, en dan nóg klagen?!


    say whuuuuuuuut
    ik word zestien en mocht vandezomer voor t eerst naar n festival, en mocht niet eens de volle twee dagen doen :O

    alhoewel, vorig jaar mocht ik wel op me eentje naar andere kant van vlaanderen... al valt dat mee, ik reis nu al elke dag 100 km op en af om naar school te gaan.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Atropos schreef:
    (...)

    Jup klopt, en je grote broer of zus die kan je meestal lichamelijk ook makkelijk aan. Zucht.. En inderdaad. De oudste heeft vaak meer het recht om kinderachtig te zijn als hij bijvoorbeeld 14 is, dan dat wanneer jij 14 bent.. Ook soms wel irritant..


    inderdaad... fuck man, hoe kwaad teleurgesteld mijn pa wel ni was da ik geen wiskunde aankon en het 'heidense, nieuwe' kunst richting ging studeren! stomme controversiele oude kutvent. ik mocht zelfs geen zwart dragen Ö


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    MrsLovett schreef:
    Jongste is ook niet altijd alles hoor. Je moet even perfect zijn als je oudere broer/zus, even volwassen. Het liefst het zelfde. En je oudere zus/broer kleineert en pest je alleen maar, laat je dom en jong voelen.
    Daarbij krijg ik altijd overal de schuld van omdat ik de jongste bent.


    dat heb ik nou ook altijd
    de oudtse zijn altijd perfect

    Grizzly schreef:
    (...)

    inderdaad... fuck man, hoe kwaad teleurgesteld mijn pa wel ni was da ik geen wiskunde aankon en het 'heidense, nieuwe' kunst richting ging studeren! stomme controversiele oude kutvent. ik mocht zelfs geen zwart dragen Ö


    Whahah dat met dat zwart dragen klinkt ZOOOOO bekent !!! Ik had dat ook nou ben nu 20 en heb voor het eerst een vriendje nu bijna 5 maanden nou praat me er niet van wat ik allemaal over me heen kreeg/krijg en ik durf te wedde als me zusje straks een vriendje heeft dan is het van mam pap ben later thuis! Ouders: Ja hoor is goed. en ik moet nu gwn smeken!! Nu heb k wel mazzel me vriendje 3 min bij me vandaan woont maaar bij hem slapen is al helemaal van nee gebeurd niet en straks heeft me zusje een vriendje en is het van ja maar die woont verder weg -.- Plus dat de jongste altijd mega goed in SLIJMEN zijn en half bij hun ouders in hun reet kruipen en dan zorgen jij op je flikker krijgt >< doe gwn lekker normaal wij laten jullie met rust laat ons dan ook met rust en wat klusjes betreft klinkt ook bekend ik deed alles op me 12de al en me zusje doet nu nog niks ik heb al vanaf me 14de bijbaan en me zusje heeft nog helemaal niks k bedoel maar -.-


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    MoonLove schreef:
    (...)

    Whahah dat met dat zwart dragen klinkt ZOOOOO bekent !!! Ik had dat ook nou ben nu 20 en heb voor het eerst een vriendje nu bijna 5 maanden nou praat me er niet van wat ik allemaal over me heen kreeg/krijg en ik durf te wedde als me zusje straks een vriendje heeft dan is het van mam pap ben later thuis! Ouders: Ja hoor is goed. en ik moet nu gwn smeken!! Nu heb k wel mazzel me vriendje 3 min bij me vandaan woont maaar bij hem slapen is al helemaal van nee gebeurd niet en straks heeft me zusje een vriendje en is het van ja maar die woont verder weg -.- Plus dat de jongste altijd mega goed in SLIJMEN zijn en half bij hun ouders in hun reet kruipen en dan zorgen jij op je flikker krijgt >< doe gwn lekker normaal wij laten jullie met rust laat ons dan ook met rust en wat klusjes betreft klinkt ook bekend ik deed alles op me 12de al en me zusje doet nu nog niks ik heb al vanaf me 14de bijbaan en me zusje heeft nog helemaal niks k bedoel maar -.-


    wel, ik ben het zo'n halfjaar geleden afgetrazpt van die kutvent, dus heb ik er lekker geen last van :') al was het wel voor meer dan dat alleen maja. mijn mama is mega jong, ook van geest en straks blijft mijn vriendje hier lekker slapen :Y) lang leve jonge ouders mama's!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    (...)

    wel, ik ben het zo'n halfjaar geleden afgetrazpt van die kutvent, dus heb ik er lekker geen last van :') al was het wel voor meer dan dat alleen maja. mijn mama is mega jong, ook van geest en straks blijft mijn vriendje hier lekker slapen :Y) lang leve jonge ouders mama's!


    Haha zoooo dan heb je toch wel mazzel ergens hoor =O mijn ouders zijn 51, 55 -.- dus behoorlijk nog via regeltjes enzo -_-

    Bijv net liep me zusje expres tegen me voeten aan doet of ze bijna struikelt me moeder gelijk tegen mij laat der niet struikelen!! Nou sorry hoor k deed niks!! -.- gelukkig had me vader het nu wel gezien dat ik niet de schuldige was :Y)


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight