• Ik zoek:
    Liefst geen:
    Twilight
    JB
    En bandstories

    Maar wil je me overtuigen om te lezen: ga je gang!!!:Y)

    Ik zoek op om te lezen iets met:
    een Drarry verhaal
    weerwolven
    en verder iets onbekend en romantisch...

    Ga je gang!!!!

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 12:58 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Escritura schreef:
    Yay, een nieuwe abo *danst vrolijk*


    :Y)(H)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Slytherin Pride || DM
    Bad Attitude - Harry Styles


    And in that moment, we were infinite.

    Labyrinthine schreef:
    Slytherin Pride || DM
    Bad Attitude - Harry Styles


    Abbo op Draco


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Dursley schreef:
    Ik heb een Fred Weasley story, maar ik denk niet dat je daar naar opzoek bent, haha. Dus dan zou ik je de story Snakes & Lions van Kalypso aanraden. Dat is een Drarry story, en echt geweldig geschreven!


    Heb je n link van beiden???


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Geen Drarry maar Draville 0.o

    Klik

    en een Drarry verhaal wel in het engels
    Klik

    En gewoon een Drarry verhaal
    Klik


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    chill


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Begins: 22 augustus 2011.


    Tell them everything.
    Tell them what happened.
    Tell them how you fell in love with him.
    Tell them how you are still in love with him.
    Tell them how you're hopin'.
    Tell them how you're waitin'.
    Tell them everything.



    Soundtrack: The Fray - Never Say Never
    °EmptyThought.


    Maybe in time, you'll change your mind.


    Luck is an attitude ~

    Hey,
    Zou je http://www.quizlet.nl/stories/59750/the-big-secret--zm-amp-tf/
    dat verhaal willen lezen? Het is een Zayn Malik en Tom Felton story en ik schrijf het samen met skyway
    Thanks X



    Thriller # Onbekende personen # Romantiek



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Het hoofdonderwerp is niet romantiek, maar er komt wel een hoop romantiek in voor (:
    ~ Als je op het plaatje klikt, kom je bij de story.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 17:04 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik dacht: ik ga mijn Drarry hier neerzetten, zie ik dat Pantalaimon dat al deed, dat is leuk. :3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson


    Genre: drama, onbekende personen, romantiek.
    Het is niet gemakkelijk om een broer te hebben die ziek in zijn hoofd is, om al zijn problemen op je schouders te moeten dragen. Dag en nacht moet er voor hem gezorgd worden. Soms wou ik dat hij niet geboren was, ondanks dat hij van me houd. Toch heeft Samuel me nodig. Ik kan hem niet in een instelling stoppen, dat zou ik mezelf nooit vergeven. Onze ouders zijn dood, we leven van weinig geld en de drugs houd me in stand. Tot op een dag dat zij verscheen, ze zou ons helpen. Maar was het niet al te laat?

    soundtrack


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Attending Hogwarts as a Vampire [DS & HP]

    Wat gebeurd er als De Wereld van Darren Shan in botsing komt met de leefwereld van Harry Potter?


    Het verhaal is perfect te lezen zonder kennis van de twee boekenseries.

    Kanon was een normaal meisje tot ze op vakantie gaat met haar ouders en daar gebeten wordt door de vampier genaamd Vincent. Pas na een eeuwigheid wordt ze wakker als een halfvampier met sneeuwwit haar. Ze leert met tegenzin de levenswijze van vampiers, maar krijgt dan onverwacht een brief voor Zweinsteins Hogeschool voor magie en Hocus Pocus. Ze gaat, maar wat als je bitter weinig af weet van het vampier zijn en later dodelijke proeven moet doorstaan in de Vampiersberg?

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 17:07 ]


    Let the Night embrace you

    -

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 17:12 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Morgen ga ik mijn Drarry verhaal activeren. :'D
    Je kunt dan eens een kijkje nemen bij mijn profiel? (: