• Een trauma nu dus..

    HA-HA gelukkig heb ik dat nog maar 1 keer mee gemaakt, op vakantie, zaten mijn moeder en vriend in de auto, en toen regende het keihard, dus ik moest met mijn broer, neef, tante in de tent gaan zitten, maar ik wou weten waar mama was, en toen zag ik die hele auto heen en weer gaan, dus ik door die hele tent roepen : "MAMA EN -exvriend van mama- ZIJN AAN HET SEXEN !" -ja ik was nog maar 9 ofso.


    Life is a beautiful struggle

    hahaha

    Poor you ;P


    I love you Tim

    Ik heb dat nooit gehoord,hahaa!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Zielige jij


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Dat heb ik zovaak meegemaakt D:
    Zat ik beneden rustig te ontbijten, hoorde je opeens het bed van mijn moeder kraaken en vet luid bewegen. Weg is je eetlust en zin in alles. Dikke trauma D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik dacht dat ik het een keer hoorde. Want dat bed zat zo vet te kraken. Hehe.


    Alleen maar tranen van geluk

    welcome to the club


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ok lol XDD

    1voordeel: Ze houden nog wel van elkaar ;D


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Join the club ;-;


    Let it come and let it be

    haha ook 1x meegemaakt xD

    Een dikke vette trauma.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik maak het heel vaak mee ;____; En ik heb ze betrapt toen ik 4 was. Ik dacht dat mijn pa mijn mama aan het slaan was.


    Olive

    Volgens mij heb ik dat al 3 keer meegemaakt. Ja, 3. TRAUMATISCH. (cat)(cat)(cat)


    All was well.

    ben ik blij dat me ma al 6jaar geen vriend heeft!!!


    we all deserve to die

    Ze houden nog wel van elkaar (:


    To infinity and beyond •