• Een trauma nu dus..

    Okay wij hebben een boot en waren dit jaar daar dus ook mee op vakantie, en het was vroeg en volgens mij dachten ze dat we nog sliepen maar echt heel die focking boot ging heen en weer QQ

    maar aan de andere kant,

    je ouders houden wel van elkaar?


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    Mijn vriendin had dat ook, zo erg. D:

    okej dat ik heb ik zo vaak gehad xd.

    Een vriend van me vertelde me dat toen hij 9 was naar beneden ging in de nacht omdat hij niet kon slapen en zijn moeder zijn vader aan het pijpen was op de keukentafel, hahahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Haha, oke. Dat lijkt me echt eng. Ik heb dat nog nooit echt gehoord of gezien, wel eens een pakje condooms op hun nachtkastje zien staan. (cat)

    Géen last van (: Nooit gehad, mijn ouders hadden óf ruzie of sliepen apart. En nu zijn ze gescheiden.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nooit gehoord.
    Ik heb zelfs nog nooit gezien dat m'n ouders elkaar zoenden, of elkaars hand vasthielden. Alleen maar zo'n vriendschappelijke knuffel.
    Toch zijn ze al 20 jaar getrouwd.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Heb ik ook wel al gehad. Vooral gênant is als je op weg bent naar wc en opeens iets hoort en weer naar je kamer moet zien te komen zonder dat zij dat door hebben.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ach, zo raar is dat niet; je bent tenslotte ook een keertje geboren.. (nerd)

    Tuala schreef:
    Heb ik ook wel al gehad. Vooral gênant is als je op weg bent naar wc en opeens iets hoort en weer naar je kamer moet zien te komen zonder dat zij dat door hebben.


    ja bij mij dus ook zo.
    De 2e keer toen was ik dus opweg naar de keuken want ik had honger. Stapt mijn moeder 5 minuten daarna de keuken in en kijkt me geschrokken aan terwijl ze zegt: Ik dacht dat jij al sliep...


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    ...
    Gelukkig nooit last van gehad :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Volgens mij heb ik dat nog nooit meegemaakt. :'D


    -

    Dat hoor ik mijn ouders nooit doen, ik slaap beneden aan de andere kant van het huis :Y)

    Haha heb ik zovaak.
    Ze houden gewoon nog van elkaar zo.


    Your make-up is terrible

    CountMeIn schreef:
    Join the club ;-;


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.