• Een trauma nu dus..

    Swaggerific schreef:
    Ze houden nog wel van elkaar (:

    DarkSavior schreef:
    Dat heb ik zovaak meegemaakt D:
    Zat ik beneden rustig te ontbijten, hoorde je opeens het bed van mijn moeder kraaken en vet luid bewegen. Weg is je eetlust en zin in alles. Dikke trauma D:


    They fell in love, didn't they?

    beter dat dan ruzie. ik heb liever dat ik ze het zie doen dan nu. ze zitten telkens te ruzieen(huil)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nog nooit meegemaakt. Volgens mij hebben ze het nooit meer gedaan sinds mijn broer en ik er waren.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 15:58 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    2 keer meegemaakt, en één keer was echt niet zo goed voorbereid aangezien het
    1) Herfstvakantie was en ik vroeg ging opstaan
    2) de deur wijd open hadden gelaten
    en dàt vooral wanneer hun kamer recht tegenover mijn kamer is.


    Owl you need is love.

    Welkom bij de club dushi, ik vind het vooral erg dat ik het moet meemaken op mijn dertiende. Weg pure onschuld.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    dat heb ik ook al gehad, hoor. (:


    Save me from myself.

    Ah wat boeit het. Ja je ouders hebben seks, dacht je serieus dat ze het niet meer deden? Tuurlijk wel joh. Iedereen doet het/gaat het doen.
    Het betekent alleen maar dat ze van elkaar houden, dat is toch juist mooi/goed.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Vida schreef:
    Nog nooit meegemaakt. Volgens mij hebben ze het nooit meer gedaan sinds mijn broer en ik er waren.


    Behind the laughter it actually means something.

    Uneventful schreef:
    Welkom bij de club dushi, ik vind het vooral erg dat ik het moet meemaken op mijn dertiende. Weg pure onschuld.

    Ik hoor het ook weleens, hun kamer is echt recht naast die van mij, slechts gescheiden door één dunne muur. Ik doe altijd maar mijn mp3 aan dan (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    -krijgt traumatische herinneringen-
    waarom heb ik op deze topic geklikt? D:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    En ik kan mijn zieke brein weer niet in toon houden. Bedankt muis dat je dit topic aan hebt geklikt.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik hoor het élke vakantie, mede dankzij het feit dat mijn moeder net klinkt als een inbraakalarm en vakantiehuisjes geen dikke muren hebben =.= Gister was het dus weer raak.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    MrsLovett schreef:
    Ah wat boeit het. Ja je ouders hebben seks, dacht je serieus dat ze het niet meer deden? Tuurlijk wel joh. Iedereen doet het/gaat het doen.
    Het betekent alleen maar dat ze van elkaar houden, dat is toch juist mooi/goed.


    Het weten en er daadwerkelijk zo direct mee geconfronteerd worden zijn twee compleet verschillende dingen. I'm fine with my parents having sex, I just don't want to see, nor hear it.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.