• Ik hoor van zoveel mensen scheld niet met kanker terwijl ze zelf ook soms progenlijk zeggen uit woede . xD

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 18:08 ]

    Yay, nu kunnen we weer verder lachen!

    Horrorshit, kom naar het nieuwe topic! (:

    Kathryn schreef:
    Tja, iedereen scheld wel eens met kanker of heeft dat gedaan, bewust of onbewust. Mijn vriendin is eraan gestorven, maar ik vind het niet erg als mensen in mijn omgeving daarmee schelden.

    Ik heb er nog nooit mee gescholden en ga het ook nooit doen. Iedereen die ik ken(en niet ken) is er aan overleden. Het is doodsoorzaak nummer 2 in Nederland. Het is een van de ergste, dodelijkste en pijnlijkste ziektes ter wereld. Daar ga je toch niet mee schelden?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hel schreef:
    omfg jullie pakken ook gewoon een andere om vol te spammen hé? xD

    Ooh en lizz, om te reageren op pagina 15 van het vorige topic waar je vroeg waar de bèta's bleven? Ik was er wel, maar ging kapot van het lachen (joehoe)

    Amen.

    ik wil gewoon dat ze reageerd (no_chears)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    ik wil gewoon dat ze reageerd (no_chears)

    Ze reageert niet meer D:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    > Slotje.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.