• Cam en ik hebben een ideetje en daar hebben we meerdere schrijvers voor nodig.

    De boys van 1D hadden een plan om een beetje fun te hebben. Een meisje voor ieder, gewoon voor de lol. Als zij het uitmaken kunnen de meiden hun oren niet geloven. Ze hebben nooit gevoelens voor hen gehad? De vijf besluiten dat 1D ten onder gaat. Ze maken een plan om ervoor te zorgen dat geen enkel meisje meer met hen uit wil.

    Zayn - Cam
    Niall - Nimis
    Louis - Cinna
    Harry - HARRYLICIOUS
    Liam - ChelseaPayne


    We zijn compleet!

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 21:22 ]


    No guts no glory.

    Mij lijkt het wat. En als het mag, dan eis ik Harry op, hahaha.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 20:32 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik, ik! :9~
          Mijn schrijfstijl kun je checken bij mijn SA's, daar zitten ene pare hele korte bij.

    Btw, als ik mee mag doen, mag ik dan Liam voor mezelf opeisen, of Harry, die is ook goed, doe maar wat het beste uit komt dan. :3

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 21:02 ]


    Let it come and let it be

    Mij lijkt het wel wat


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    mij lijkt het ook wel wat ;D


    "Music has been there for me when no one else was."

    Zouden jullie er ook even bij willen vermelden over wie je dan zou willen schrijven. Dat is makkelijker voor ons :')


    To love is to destroy.

    Ja lijkt me wel leuk, mijn schrijfstijl kun je bekijken bij mijn verhaal perfect trip ' JDB. Als ik wordt gekozen zou ik Harry mogen? <3


    count the blessings

    mij lijkt het wel wat.
    maar dan wel liam he (H)


    When you play the Game of Thrones, You win or you die. There is no middle ground

    Liam??? Als je mijn stijl wil leren kennen lees dan Tell Me That You Love Me-Jacob Black


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Mij lijkt het wel wat
    Als je wilt weten hoe ik schrijf kan je my weird life at hogwarts, the daughter of voldemort lezen


    Wees jezelf, doe wat je wilt. Laat je niet een hokje stoppen, doe lekker gek

    Ja! Mij lijkt het super hehe, Cam weet al hoe ik schrijf dus eh haha. (: Maar goed, ik zou wel willen en als ik gekozen wordt lijkt me: Harry super hehe :D


    If everything's embarrassing, then you're never gonna have fun.

    Ik zal even alles op een rijtje zetten:
    Ik ben een super-lief meisje, genaamt Sevda.
    Die als ze mee mag doen vanuit Liam het liefst zou schrijven, Harry lijkt me ook wel leuk, mij maakt het niet uit welke van de twee. Hier onder volgt mijn recente schrijfstijl:

    Het kleine meisje van vroeger, danste voor mijn ogen. In haar roze tutu, witte panty met roze kleine balletschoentjes aan haar voeten. Trots liet ze mij haar pirouette zien. Zodra ze uitgedraaid was verloor ze haar evenwicht en viel op de grond. Lachend rende ik naar haar toe en tilde haar overeind waarnaar ze me knuffelde. Haar diepblauwe ogen kleurde zo prachtig bij haar lichtbruine haar, dat nog altijd sierlijk over haar schouders hing. Toen ze me los liet glimlachte ze naar me en deed opnieuw een pirouette, deze keer zonder te vallen. Zodra ze stilstond zag je een trotse glinstering in haar ogen. Met twee handen pakte ze haar tutu vast en maakte een diepe buiging, waarnaar ze weer in mijn armen kroop. Ze zocht altijd bescherming in mijn armen, maar het lieve kleine meisje wat ik kende, veranderde. Samen met mijn gevoel voor haar. Onze “relatie” veranderde, ik was eerst slechts haar zeven jaar oudere broer, nu was ik haar beschermengel, haar geliefde. Maar niet enkel onze band veranderde, maar ook haar gezondheid veranderde. De afgelopen dagen zag ik haar achteruit gaan…
    Haar diepblauwe ogen, staarde me aan. Net zoals vroeger, maar deze keer waren haar prachtige ogen omringd door een lijkbleke huid, die niets goeds voorspelde. Mijn hand lag beschermend op haar rug, bedekt met haar prachtige lichtbruine haren, die net zoals vroeger sierlijk over haar schouders hingen. Opnieuw stelde ik haar die vraag, terwijl ik haar doordringend aankeek. ‘Wil je naar een dokter?’ Maar telkens was er hetzelfde antwoord. Een antwoord wat zowel moed als koppigheid toonde.
          -Uit Terrible Wedding in Stand Alones

    Tada! Als dat niet officieel is :3

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 21:01 ]


    Let it come and let it be

    Ik zou graag mee willen doen,,
    Het lijkt me super!!

    Hier is een stukje van een nieuw verhaal,, alleen het verhaal zelf is nog niet geactiveert..:

    'Waarom ik?!' Snikte ik. Ik zat op mijn kamer na de zoveelste ruzie met mijn ouders. Ik hoorde iemand de trap oplopen en die klopte op mijn deur. Vast en zeker mijn vader die weer wou praten. 'Rot op en laat me met rust!' Riep ik. Er gebeurde niets. Na een paar minuten gingen de voetstappen weer de trap af. Ik pakte een blaadje en toen ik een groene en een rode pen had gevonden begon ik met schrijven. Met de groene pen schreef ik voordelen en met de rode nadelen. Na een tijdje wist ik niets meer te verzinnen en ik keek op het blaadje. Ik begon weer te huilen toen ik zag dat de lijst met groene zinnen veel langer was dan de lijst met rode zinnen. 'Het lot beslist.' Mompelde ik voor mezelf. Ik pakte een blaadje en schreef:

    Het spijt me allemaal. Ik wou dat ik nooit geboren was.Ik denk aan jullie tijdens mijn laatste ademtoch.

    Ik vouwde het briefje op en legde het zichtbaar op mijn bed. Uit mijn kast pakte ik mijn mooiste outfit, een zwart jurkje bestikt met kleine zilveren kraaltje. Die deed ik aan en ik stak mijn haar op. Ik maakte met oogpotlood een zwart gebroken hartje op mijn wang. Op mijn raam schreef ik megt mijn oogpotloot:

    Vaarwel Allemaal

    Ik pakte mijn stenen verzameling. Stevig omklemde ik de doos waarin het zat en deed het raam wijd open. Ik schoof het dak op en ik was blij dat het nu al om negen uur s' avonds donker was. Ik schoof naar de rand van het dak maakte me klaar om te springen. Ik telde af, maar voor ik bij nul was hoorde ik een jongensstem zeggen: 'Ik zou niet springen, kom maar met mij mee.'






    Hoofdstuk 1 van:
    My Life, No Deal, Why Should I??

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 20:50 ]


    A Few Down, A Lot More To Go...

    het lijkt me heel leuk, dus ik zou wel mee willen schrijven, het liefst voor liam dan maar die hebben er al gevraagd zo te zien. Louis is ook perfect voor me, willen jullie eens zien hoe ik schrijf, lees dan mijn verhalen. hahaha, je laat het maar weten.


    i'm broken, do you hear me.

    het lijkt me erg leuk! op zich maakt het me niet zoveel uit wie ik zou doen maar louis is goed hoor! aangezien ik niemand zie die hem zou willen doen en ik vind hem lbest leuk!!


    "Maybe, in love, the hunt is better than the kill."

    Hoi ik wil wel ;) Ik wil graag Liam maar maakt niet uit haha en ik ben jongen dus ik weet hoe ze denken. Haha xd maar ik weet niet nouja. Hopelijk krijg ik het maarja. :)

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 21:00 ]