• Eerst vriendelijk aan Sir Cadogan vragen of je naar binnen mag. Geen wachtwoord vereist!



    Treed dan binnen in het dappere Gryffindor!

    You belong in Gryffindor,
    Where dwell the brave at heart.
    Their daring, nerve and chivalry
    Set Gryffindors apart




    Molly's regel; Of je bent jong genoeg voor de DA en mag dus niet in de Order, of je bent oud genoeg voor The Order en zit niet meer op Hogwarts, oftewel niet meer bij de DA. (We kijken natuurlijk niet naar echte leeftijden, maar je moet er dus eentje kiezen)

    Order of the Phoenix;
    -Litwick
    -XDarkWingsX
    -NIALLH0RAN
    -xRidiculus
    -HeyApple

    Dumbledore's army;
    -ZivaDavid



    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 16:54 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Waarom is het hier weer stil?

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 22:35 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik ben niet stil,ik ben nooit stil(banana)(banana)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Oke goedzo.
    :Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    Help me ook ff please... Ik weet niet welk idee ik moet kiezen

    1. Liv Hatway is niet bepaald wat je noemt 'normaal'. Ze is de ex van Justin Bieber en na hun relatie is ze steeds zelfverzekerder en brutaler geworden. Als Justin terugkeert naar Canada smeekt hij Liv om terug te komen bij hem. Liv weigert, maar haar zusje Liz heeft zo t zien wel intresse in Justin. Liv maakt maar een deal met Justin en gaat dus samen met Liz mee op tour. Will it ever be the same old thing?

    2. Mary Mia Zoey Woods is een zeer drukke en brutale 17-jarige die samen woont met haar dreuzel-ouders. Tot ze op een dag een brief krijgt van haar echte vader Dumbledore krijgt. Ze is dan opeens niet meer dezelfde en begint zich steeds stiller te houden. Als ze een toelating-brief van Hogwarts krijgt stort haar toch al zo leuke wereldje in en met tegezin gaat ze naar Hogwarts. Ze doet het niet goed in de lessen, maarwordt nooit gestraft omdat ze de dochter van het schoolhoofd is. Als Voldemort over haar komt te weten geeft hij Lucius en Draco de opdracht om Mary te ontvoeren. Echter doen ze dit ook en brengen haar naar de villa van de Malfoy's. Ze kibbelt altijd tegen en daardoor krijgt Voldemort steeds de neigingen om haar te vermoorden. Wat hij niet doet, want ze is immers één van de krachtigste heksen ooit dus waarom zou hij haar niet even gebruiken om Harry te vermoorden.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 22:47 ]


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    1 voor 2 heb ik al een keer een topic over gezien


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    NIALLH0RAN schreef:
    1 voor 2 heb ik al een keer een topic over gezien



    *kuch*kuch*die was van mij*kuch**kuch*


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    ZivaDavid schreef:
    Help me ook ff please... Ik weet niet welk idee ik moet kiezen

    1. Liv Hatway is niet bepaald wat je noemt 'normaal'. Ze is de ex van Justin Bieber en na hun relatie is ze steeds zelfverzekerder en brutaler geworden. Als Justin terugkeert naar Canada smeekt hij Liv om terug te komen bij hem. Liv weigert, maar haar zusje Liz heeft zo t zien wel intresse in Justin. Liv maakt maar een deal met Justin en gaat dus samen met Liz mee op tour. Will it ever be the same old thing?

    2. Ariana Kendra Mary Mia Zoey Woods is een zeer drukke en brutale 17-jarige die samen woont met haar dreuzel-ouders. Tot ze op een dag een brief krijgt van haar echte vader Dumbledore krijgt. Ze is dan opeens niet meer dezelfde en begint zich steeds stiller te houden. Als ze een toelating-brief van Hogwarts krijgt stort haar toch al zo leuke wereldje in en met tegezin gaat ze naar Hogwarts. Ze doet het niet goed in de lessen, maarwordt nooit gestraft omdat ze de dochter van het schoolhoofd is. Als Voldemort over haar komt te weten geeft hij Lucius en Draco de opdracht om Mary te ontvoeren. Echter doen ze dit ook en brengen haar naar de villa van de Malfoy's. Ze kibbelt altijd tegen en daardoor krijgt Voldemort steeds de neigingen om haar te vermoorden. Wat hij niet doet, want ze is immers één van de krachtigste heksen ooit dus waarom zou hij haar niet even gebruiken om Harry te vermoorden.


    Ik zou zelf 2 kiezen omdat ik niet fan ben van Justin bieber en niet echt van zulke verhalen hou maar wel van Harry potter dus voor mij die tweede.


    One Who Travels A Higher Path.

    ZivaDavid schreef:
    (...)


    *kuch*kuch*die was van mij*kuch**kuch*


    Ooh komt denk ik door mij slecht geheugen maar Dumbledore is denk ik 160 en is homo dus het is een beetje on realistisch als hij een dochter heeft van Harry zijn leeftijd misschien moet je het in de genartie van de Marauders scrijven
    maar dan kies ik voor 1


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    NIALLH0RAN schreef:
    (...)

    Ooh komt denk ik door mij slecht geheugen maar Dumbledore is denk ik 160 en is homo dus het is een beetje on realistisch als hij een dochter heeft van Harry zijn leeftijd misschien moet je het in de genartie van de Marauders scrijven
    maar dan kies ik voor 1 [/quote


    Was ik ook van plan te doen.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    ZivaDavid schreef:
    NIALLH0RAN schreef:
    (...)

    Ooh komt denk ik door mij slecht geheugen maar Dumbledore is denk ik 160 en is homo dus het is een beetje on realistisch als hij een dochter heeft van Harry zijn leeftijd misschien moet je het in de genartie van de Marauders scrijven
    maar dan kies ik voor 1 [/quote


    Was ik ook van plan te doen.


    Maar het is een fantasie verhaal, alles is mogelijk, Je kan ook zeggen dat de hoofdpersoon kan vliegen. XD Ik noem maar een voorbeeld hoor maar je kan het gewoon doen, het is je fantasie. ;)


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik denk dat ik voor 2 ga maar dat ik dan dingen aanpas


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    ZivaDavid schreef:
    Ik denk dat ik voor 2 ga maar dat ik dan dingen aanpas

    Wordt het een lovestory?


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    NIALLH0RAN schreef:
    (...)
    Wordt het een lovestory?



    Ja en ik geef je een tip het is geen Draco of Harry-love story en ook geen Dobby love story of zoiets.
    Cuwl ik ga binnekort een dobby-lovestory maken.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    ZivaDavid schreef:
    (...)


    Ja en ik geef je een tip het is geen Draco of Harry-love story en ook geen Dobby love story of zoiets.
    Cuwl ik ga binnekort een dobby-lovestory maken.


    Haha, lol XD


    One Who Travels A Higher Path.

    XDarkWingsX schreef:
    (...)

    Haha, lol XD



    Dat is men fantasie nou eenmaal. Heel raar allemaal maar het kan. Zoals in mijn verhaal is Albus Dumbledore geen homo en ik zal ooit een Dobby-lovestory beginnen.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad