• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Sweetest.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 8:06 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    ( laatste post + mijn topics)

    James

    Dat zeg je nu seinde ik nog snel en liep weer achter Eliza aan. Ze wees naar een boomstronk en ik ging zitten terwijl ze zelf ook ging zitten. "Vertel maar" zei ze. Ik dacht even na "Uh ik heb echt geen idee hoe ik dit moet zeggen" gaf ik eerlijk toe

    Summer

    Ik keek Jason aan "Tuurlijk weet ik wat er aan de hand is" zei ik.
    "Ik zei er niets over maar ik weet toch genoeg" lachte ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sven.

    "Ja," Zegt Jason. "Ik ben alleen lief tegen jou, hoor" Zegt Mary zacht en gniffelt even. "Dat maakt mij niet uit" Lach ik en kijk naar de wolken die langzaam over het bos trekt richting ons. "Euhm, jongens, ik denk dat dat daar niet zoveel goeds voorspelt" Zeg ik en kijk nog steeds naar de wolken.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 18:00 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Artemis Eliza
    'Zeg het gewoon,' glimlach ik. 'Gooi het eruit.'
    Ik kijk hem aan. 'Ik wil gewoon weten wat er aan de hand is en je weet dat je me kan vertrouwen.'

    Jason
    'Beter,' zeg ik tegen Summer. 'Je weet niet hoe lang het duurde voor hij toegaf dat hij haar dus leuk vindt.'


    Remember to be ridiculous.


    Liam

    Ik glimlachte zachtjes met het zien van de wolken. Regen dus. Geweldig. Nee echt, geweldig gewoon. Ik had vroeger een meisje, ja oké ze was mijn vriendin, waarmee ik altijd in de regen danste. Nu was ze er niet meer. Ik hoopte dat God een goede reden had om haar bij me weg te nemen.

    marylinn

    ''Euhm, jongens, ik denk dat dat daar niet zoveel goeds voorspelt'' zei hij, terwijl hij naar de wolken keek. Ik gromde even. ''Maar ik lig zo lekker'' ik werd er een beetje slaperig van.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 18:04 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Summer

    "Gewoon te lang" lachte ik.
    "Volgens mij had iedereen het al door behalve Eliza maar denk je dat zij hem leuk vindt" zei ik

    James

    "Ik weet dat ik je kan vertrouwen maar het probleem is juist dat ik bang ben dat dit voor problemen gaat zorgen" zei ik terwijl ik naar mijn schoenen keek. Die waren opeens een stuk interessanter

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 18:05 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason
    'Ja maar die zit gewoon zelf de hele tijd met haar gedachten bij Jason,' zeg ik. 'Dat die twee elkaar leuk vinden is zo ontzettend overduidelijk.'

    Artemis Eliza
    'Mij maak je niet wijs dat dat gesprek ging over het feit dat die schoenen zo interessant zijn,' zeg ik. 'En problemen zijn er om op te lossen dus vertel het nou maar gewoon.'


    Remember to be ridiculous.

    Sven.

    "Maar ik lig zo lekker" Zegt Mary, nadat ze even heeft gegromd. "Tja, dat kan ik begrijpen, maar ik heb geen zin om hier in de regen te zitten" Zeg ik dan. Daar heb ik dus echt geen zin in en om eerlijk te zijn heb ik het best wel koud gekregen ondanks dat Mary tegen me aan ligt. "Ik denk dat het verstandiger is om naar binnen te gaan. Het kampvuurtje is straks toch een hoopje hete as" Stel ik voor.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Summer

    "Ik hoop het want volgens mij heeft hij nogal moeite om het te
    vertellen" zei ik lachend

    James

    "Nou eigenlijk niet nee" zei ik terwijl ik nog steeds naar mijn schoenen keek.
    "Het gene wat ik voor je verzweeg is het feit dat ik verliefd op je ben" zei ik

    ( ben even eten)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Artemis Eliza
    Het duurt even voor zijn worden doordringen maar dan wordt ik helemaal warm van binnen. Ik leg mijn hand op zijn schouder en trek hem redelijk overeind. 'Ik ben ook verliefd op jou,' zeg ik. 'Al vanaf de eerste keer dat je naar me lachte.'
    Ik glimlach terwijl ik aan zijn lieve scheve lachje denk. Ik overbrug de paar centimeters die tussen ons in zitten en druk mijn lippen op de zijne.

    Jason
    'Wedden dat, als hij het nu al verteld heeft, ze nu aan het zoenen zijn?' Vraag ik. 'Maar ik ben het met Sven eens, we gaan maar even naar binnen.'


    Remember to be ridiculous.

    Marylinn

    "Ik denk dat het verstandiger is om naar binnen te gaan. Het kampvuurtje is straks toch een hoopje hete as" stelde hij voor, en ik knikte, om vervolgens overeind te komen. Ik zag kippenvel op zijn blote armen, en gaf hem zijn grote vest weer terug. ''Dankjewel'' glimlachte ik nog even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    --

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 18:20 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sven.

    "Wedden dat, als hij het nu al verteld heeft, ze nu aan het zoenen zijn?" Zegt Jason. Ik grijns even ookal weet ik niet over wie hij het heeft. "Maar ik ben het met Sven eens, we gaan maar even naar binnen" Zegt Jason dan. "Mary, je moet me toch echt even loslaten" Zeg ik en lach even. "Dankjewel" Glimlacht Mary, als ze mijn vest aan mij terug geeft. Ik glimlach even. "Geen dank" Glimlach ik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ik ga even eten, ben denk ik in 15 minuutjes terug ^^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [moet gaan maar mijn zus heeft de computer geclaimed voor vanavond dus ik ben er morgen pas weer]


    Remember to be ridiculous.