• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:50 ]

    Hansworst schreef:
    die film is toch niet eng, am i right? volgens mij is het gewoon heel veel met bloed enzo(nerd) toch?

    Jep, zo'n beetje als Saw.

    Crushed schreef:
    (...)
    Jep, zo'n beetje als Saw.


    damnit, ik vind die pop van Saw eng D:

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 17:42 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ik heb 1,2,3 gezien.. 4 volgensmij half XD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Stonem schreef:
    Ik heb ze allemaal gezien.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    IKKE.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ik heb ze allemaal gezien en vind ze gelwedig en ga ook naar deel 5 die 25 augustus uit komt!!!


    forbidden to remember, terrified to forget

    Ik niet, ik heb ze afgelopen weken gekeken tijdens de vakantie. Ik had ze mee voor in de bus (: ging naar Spanje met de bus; tijd zat dus.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik heb tot nu toe 1 tot en met 4 gekeken. Al moet ik zeggen, toen ik 3 voor het eerst zag was hij nog maar net uit en was ik best jong en vreemd genoeg ben ik jaren lang bang voor de film geweest, haha xd Maar ik kijk echt uit naar deel 5! ;D


    Forever.

    die films lijken me zo awesome (cat)
    helaas heb ik alleen een deel gezien van één van de films. daar gingen mensjes dood in een achtbaan en zonnebank.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Allemaal gezien.
    4 is kut, deel 5 wordt volgens mij nog kutter :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Shockwave schreef:
    Allemaal gezien.
    4 is kut, deel 5 wordt volgens mij nog kutter :')
    Waarom kut? Nu moet ik wel eerlijk zeggen, de "moorden" in 4 zijn inderdaad best wel slecht in vergelijking met de andere delen...


    Forever.

    jup, geniaal!


    Sex, Drugs, Rock 'n Roll, Speed, Weed, Lose Control. Peace, Pot, Tequila Shot, Jesus loves us stoned or not. .

    1 tot 3 waren master. 4 was bagger en ik hoop dat 5 een beetje fatsoenlijk is.

    Is dat een horror film ofzo? Ik heb die nog nooit gezien, en nog nooit van gehoord :'D


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Nee, bedankt. Horror is dat toch? Ik ben daar van afgekickt, nadat ik doodsbang ben. Zeg maar, overal.


    Smile and live.