• Ik moet tegenwoordig best veek capsules en pillen slikken. Deels voor mijn gezondheid e.d.
    Maar nu komt het probleem: Ik kán geen pillen en capsules heel doorslikken. Ik denk er te veel bij na, ik weet het. Maar mijn aandacht afleiden werkt niet en ik mag het niet oplossen in water. Ik heb geprobeerd die dingen léren te slikken door eerst smarties, daarna m&m's en zo steeds groter maar zelfs dat lukte niet.

    Over een uur moet ik een best belangerijke capsule innemen, dus dan moet het lukken.
    Maar hóé moet je die dingen slikken?


    Let it come and let it be

    Grindylow schreef:
    Ik probeer het altijd achterop m'n tong te leggen en dan met water doorslikken (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Pil er in en dan veel water drinken dan glijd hij vaak gewoon mee


    Love sheds light one the darkest of times

    Dat lukte mij vroeger ook nooit, maar toen slikte ik perongeluk een zuurtje door. Op de een of andere manier lukte het toen opeens wel :'D

    Nu slik ik ook veel pillen, zuuucht.

    Ik ken je probleem, ik kan het ook niet. Het grootst wat ik kan slikken zijn mijn wagenziektepilletjes, en dat is niets (cat)
    Pillen breek ik altijd in stukjes en stop ik het ergens in, zodat ik het 'opeet'. Capsules weiger ik (:


    Destroy what destroys you.

    Wens me succes, Capsule Nr. één gaat zich een weg naarbinnen vechten (cat)


    Let it come and let it be

    Succes :'D

    Mmh-, het lukt niet en die takkedingen heb ik van m'n eigen geld moeten kopen en ze waren duur dus die gaan in mijn strot!


    Let it come and let it be

    Tuesday schreef:
    Succes :'D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    doe het terwijl je even een filmpje kijkt ofzo..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik heb in een bejaardenhuis gewerkt en demente mensen kunnen ook geen pillen slikken, dus dan pletten ze die en strooien ze die over hun eten. Zo kan je het ook proberen misschien als dat mag/kan?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik besloot 'm plat te maken en het 'poeder' wat er in zat door te slikken. Ik doe 'm in de dop van mijn waterfles en douw 'm open. Komt dit er uit:


    GATVERDAMME Nu wil ik dat spul al helemaal niet meer!


    Let it come and let it be

    Ik zie het niet goed (cat)

    CountMeIn schreef:
    Ik besloot 'm plat te maken en het 'poeder' wat er in zat door te slikken. Ik doe 'm in de dop van mijn waterfles en douw 'm open. Komt dit er uit:


    GATVERDAMME Nu wil ik dat spul al helemaal niet meer!

    Hahahaha gadver niet meer doen xd


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik doe het heel vaag maar het werkt wel: hoofd achterover, tong uitsteken en zo naar binnen laten vallen. (krul)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    I DID IT, OMFG IK HEB DIE HUGE CAPSULE HEEL DOORGESLIKT!
    IK BEN AWESOME!


    Ik heb dat ding met mijn tong helemaal achter in mijn keel gedouwt, en vervolgens net zo lang water slikken totdat 'ie er in zat! Die klote-capsule is weg! Het was nog wel de grootste van de 3 :3


    Let it come and let it be