• ik heb een verhaal bedacht , alleen ik weet niet zeker of ik er wel aan moet beginnen. hier even een voorproefje , en ik wil dat jullie eerlijk je mening geven ! dankjulliewel !

    Sophey heeft alles, veel vrienden, het leukste vriendje,ze haalt goede cijfers, haar ouders zijn samen, en ze krijgt altijd haar zin. Maar er komt een einde aan haar perfecte leventje als haar ouders besluiten om een jaar in Atlanta te gaan wonen. Sophey word helemaal gek als ze dit hoort en kijkt er vreselijk tegenop. Totdat ze Justin ontmoet ...

    ik word wakker van mn wekker , slaperig druk ik hem uit en kijk hoe laat het is. 07:00 tijd om op te staan. ik loop naar de badkamer en zet de douche aan , ik kleed me langzaam uit, gooi mijn pyjama op de grond en stap onder de ondertussen warm geworden douche. ik was snel mijn bruine haar en doe er crèmespoeling in , dan pak ik de douchegel en was mijn lichaam. ik spoel de crèmespoeling uit mijn haar en zet de douche op zn allerkoudst om wakker te worden. ik schrik van het koude water op mijn huid maar word er wel wakker van. dan zet ik de douche uit en pak een handdoek, droog me af, wikkel de handdoek om mijn haar en pak nog een handdoek voor om mn lichaam. ik poets mijn tanden en ga naar mn kamer om me aan te kleden , daar kies ik voor een zwarte skinnyjeans en een donkerblauw strak t-shirtje. ik doe het zilveren kettinkje aan dat ik van Andrew heb gekregen -omg i love dat kettinkje - en een paar knopjes in mn oren, mn lenzen in , wat eyeliner en mascara op en ik loop naar beneden. ik doe wat cornflakes in een kommetje en melk erbij en eet het snel op. ik doe mijn vans aan , pak mijn fiets en fiets naar school. als ik bijna bij het hek ben zie ik Andrew al staan , damn ik heb zoveel geluk datie gewoon van mij is , ik kijk naar zn zwarte haar dat zoals altijd perfect zit en zn mooie groene ogen , zn schattige neusje en zn perfecte volle lippen. hij glimlacht alsie me ziet aanfietsen en ik glimlach terug. als ik bij hem aankom geven we elkaar een kus op de mond. 'hi pretty' zegt Andrew 'hello' lach ik. hij loopt met me mee als ik mijn fiets wegzet en dan gaat de schoolbel. we geven elkaar nog snel een kus en gaan allebei naar ons lokaal.

    oké , het is nog niet zo superspannend ofzo maar het is nog maar het begin. &ik heb een heel verhaal in mn hoofd

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 20:50 ]


    beauty is not a face, it's a light in the heart ❤

    Romanian schreef:
    Nee, ik zou dit niet lezen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"