• Okay, ik heb echt een probleem. Ik vermoed dat ik zwanger ben... ben steeds misselijk en mijn buik blijft beetje bij beetje groter worden (over 2 maanden gekeken) Het is inmiddels uit met mijn vriend, maar toen het nog aan was heeft hij zich gewoon naar binnen gedrukt zonder condoom. Hijs niet gekomen maar toch..... Durf het niet tegen mam en pap te zeggen, en durf geen test te kopen. Aangezien ik de pil doorslik is ook dat niet betrouwbaar... help........

    Met voorvocht kan het al misgaan... Ik zou toch een zwangerschapstest kopen als ik jou was, beter dat je het nu weet en een keuze hebt dan wanneer het te laat is!

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 18:07 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ben je in de tussentijd ongesteld geworden? En binnen twee maanden van een zwangerschap kan je buik nog niet groeien. De buik begint meestal pas te groeien na de derde maand.


    SLOAN.

    Defensive schreef:
    Met voorvocht kan het al misgaan... Ik zou toch een zwangerschapstest kopen als ik jou was!


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Na twee maanden zie je dat niet aan je buik & de pil is wel betrouwbaar als je 'm doorslikt toch? Stop anders even na deze strip en kijk of je ongesteld wordt...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ben je naar de huisarts geweest, heb je de morningafterpill geslikt? Zo nee, dan zou ik een zwangerschapstest kopen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Defensive schreef:
    Met voorvocht kan het al misgaan... Ik zou toch een zwangerschapstest kopen als ik jou was, beter dat je het nu weet en een keuze hebt dan wanneer het te laat is!


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Je kan het heus niet zien aan je buik hoor, dat is te snel. Gewoon test kopen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Als je de pil slikt, zou je opzich niet zwanger moeten zijn... Toch een zwangerschapstest halen als ik jou was


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Defensive schreef:
    Met voorvocht kan het al misgaan... Ik zou toch een zwangerschapstest kopen als ik jou was, beter dat je het nu weet en een keuze hebt dan wanneer het te laat is!


    Ik durf het echt niet te kopen. Mijn vriend heeft er nog een liggen maar aangezien hij mij never meer wil zien, tsja....

    Marshmellow schreef:
    Je kan het heus niet zien aan je buik hoor, dat is te snel. Gewoon test kopen.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Doorslikken van de pil is wel betrouwbaar. De stopweek is eigenlijk uitgevonden om vrouwen destijds (de jaren 70') niet af te laten schrikken. Zij vonden het idee van niet meer ongesteld worden namelijk te raar toen. Dus de stopweek is niet noodzakelijk en de pil blijft betrouwbaar als je hem doorslikt. (:
    Je krijgt deze ''symptomen'' omdat je bang bent en jezelf gek maakt. Waarschijnlijk ben je niet zwanger, maar ik zou zeggen doe een test! Wij zijn namelijk geen testen...


    Here & Now

    Embersky schreef:
    (...)

    Ik durf het echt niet te kopen. Mijn vriend heeft er nog een liggen maar aangezien hij mij never meer wil zien, tsja....

    Nou dan sta jij misschien binnen 9, nu ja 7 maanden zeker aangezien ej je regels al twee maand niet hebt ongeveer, misschien voor een verrassing. Dat is jouw keuze.
    Nu kan je nog beslissen moest je zien dat het wel was. Dan kan je nog kiezen voor abortus, adoptie of houden en kan je je ouders er op voorbereiden...


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Defensive schreef:
    Met voorvocht kan het al misgaan... Ik zou toch een zwangerschapstest kopen als ik jou was, beter dat je het nu weet en een keuze hebt dan wanneer het te laat is!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik dacht ow nee niet weer zo'n topic D: en ik had gelijk x]
    Ik zou een zwangerschap test kopen .


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Embersky schreef:
    (...)

    Ik durf het echt niet te kopen. Mijn vriend heeft er nog een liggen maar aangezien hij mij never meer wil zien, tsja....

    Waarom niet? Mocht je zwanger zijn, kan je nu nog beslissen wat het beste is.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg