• De titel wordt; HII MY PARENTS ARE MURDERERS.

    Lees eerst dit voordat je voor een rol aanmeld;

    DEZE QUIZ GAAT OVER EEN MEISJE, ZE HAALT IETS UIT WAARDOOR ZE 3 WEKEN HUISARREST HEEFT, HET IS ZOMERVAKANTIE DUS MOET ZE DE HELE DAG OP HAAR KAMER ZITTEN.
    HAAR NICHT KOMT ELKE DAG LANGS DOORDAT HUN OUDERS DAN SAMEN COMA ZUIPEN MET ALCOHOL. ZE HATEN HUN LEVEN SERIEUS WANT HUN OUDERS VINDEN DRANK EN FEESTEN HET ALLER BELANGRIJKSTE.
    HET MEISJE HEEFT NOG 2 BROERS, 1 VAN 14 JAAR EN 1 VAN 19 WAAR ZE VAAK MEE BEKVECHT.
    DUS WANEER ZE 3 WEKEN HUISARREST KRIJGT VERVEELT ZE ZICH VAAK EN BEGINT ZE UIT VERVELING DE BUREN TE BEGLUREN.
    ALEEN HAD ZE DAT NIET MOETEN DOEN WANT ZE KOMT ERACHTER DAT HAAR LIEVE BUURTJES IN WERKELIJKHEID HUURMOORDENAARS ZIJN. WANEER ZE TOT DIE ONTDEKKING KOMT VERTELD ZE HET HAAR NICHT EN LAAT HET ZIEN, ZE VERTELLEN HET AAN HUN OUDERS DIE HUN NIET GELOVEN.
    HET MEISJE HAAR BROERS VERKLAREN HUN VOOR GEK EN HET MEISJE LOOPT WOEDEND HET HUIS UIT.DAAR KOMT ZE EEN JONGEN TEGEN, DIE BLIJKBAAR GUSTAV IS VAN TOKIO HOTEL. ZE VERTELD HETT VERHAAL AAN HEM EN HIJ GELOOFT HAAR METEEN, HIJ SCHAKELD OOK METEEN GEORG, TOM, EN BILL IN OM HET MEISJE EN HAAR NICHT TE HELPEN. ZE MAKEN PLANNEN OM DE BUREN IN EEN VAL TE LOKKEN MAAR DAT GAAT MIS, ALS DE BUREN WETEN DAT HET MEISJE, HUN BUURMEISJE WEET DAT ZE MOORDENAARS ZIJN MOETEN DE MEIDEN EN TH OP DE VLUCHT. ANGST DAT HUN WORDEN VERMOORD HEBBEN ZE ELKE DAG EN UITEINDELIJK KOMEN ZE IN EEN ANDER LAND, DAAR KOMEN HET MEISJE EN HAAR NICHT ACHTER IETS HEEL PIJNLIJKS, EN WILT HET MEISJE NIETS ANDERS DAN DAT ZE HAAR BROERS WEGHAALT BIJ HAAR OUDERS.

    aLS JE HET VERHAAL HEBT GELEZEN SCROL DAN NAAR BENEDE VOOOR DE ROLLEN!

    VERASSINGS ROLLEN;
    #1 LOLLIPOPx
    #2 TOMSDICK
    #3 4YoMissBitch
    #4 THxADDICTION
    #5 PersianRose

    WAT IK VAN JOU WIL WETEN IS;
    ROL;

    NAAM;

    LEEFTIJD; IEDEREEN IS 15 JAAR.

    KARAKTER;

    LIKE;

    DISLIKE;

    FOTO;(SCENE/EMO)

    WAAROM WIL JE DEZE ROL?

    TEXT;


    MELD JE MAAR AAN, JE HOORT HET VIA EEN PB, EN IK KIES NIET DE EERSTE DIE ZICH AANMELD, IEDEREEN IS WELKOM.
    IK KIES PAS WANEER IK GENOEG AANMELDINGEN HEB EN ALS JE VRAGEN HEBT STUUR HETDAN IN EEN PB EN DROP HET NIET HIER. WANT DAN WORDEN JE KANSEN KLEINER DAT JE DE ROL KRIJGT.

    SORRY VOOR DIE STRENGHEID.

    EVERYBODY IS SEXX(H)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    ROL; Verassing 2



    NAAM; Charissa



    LEEFTIJD; IEDEREEN IS 15 JAAR.



    KARAKTER; bitchy, ego, lief en hyper actief.



    LIKE; muffins, dansen, uitgaan en bunnys



    DISLIKE; players en huppels



    FOTO;(SCENE/EMO) http://a.bebo.com/app-image/7174827922/5411656627/PROFILE/i.yaquiz.com/img/q/u/08/06/24/85150358-♥♥Scene'_8.jpg



    WAAROM WIL JE DEZE ROL? HIJ IS BUNNYVETTESEX.x33



    TEXT;Hoi ik ben Charissa en ik leef al 15jaar op deze wereld. Ik hou van konijntjes en ik ga vaak uit met vrienden. Ik dans 5uur in de week, niet dat ik zo goed ben okey jawel ik ben zo goed, srry voor mijn ego en bitchy kant, That's just me. I love You if You Love Me To.x333


    *He's the one.

    verassing 3
    ROL;

    verassing 3 dus.n_n

    NAAM;

    joyce

    LEEFTIJD; IEDEREEN IS 15 JAAR.



    KARAKTER;

    grote mond,eigenwijs,koppig,naïf,bitchi,behulpzaam,betrouwbaar,staat altijd klaar voor iedereen,lief,spontaan.

    LIKE;

    shoppen;tokio hotel.streetdance.discotheken.vrienden

    DISLIKE;

    regen.spinnen.

    FOTO;(SCENE/EMO)

    http://nd.blog.cz/e/emoxpunk.blog.cz/obrazky/28688320.jpg

    WAAROM WIL JE DEZE ROL?

    Omdat het verhaal echt geweldig is.En ik dus rol 3 wil n_n en ik hoop dat het een leuke is.

    TEXT;

    Héééj mensen.Ik ben joyce en ben 15.Mijn moeder is amerikaans maar mijn vader is duits dus woon ik al sinds mijn 5e in duitsland.mijn grote passie is streetdance,ik weet niet wat ik zonder moet beginnen.Mijn vrienden zijn het allerbelangrijkste en gaan boven alles wat je maar kunt denken.wie hun pijn doet leeft echt niet meer,en dat meen ik ook.Tom is mijn grote voorbeeld en is echt de jongen van mijn dromen.Shoppen en partys is een mega verslaving en kan niet zonder.Voor de rest?moet je er maar achter komen want ik ga nu ;] bye!<3

    VERRASSING 1 OF 7 info komt!


    ROL; Verrassing 1 of 5

    NAAM; Annelies maar je mag hem veranderen in Feliciti

    LEEFTIJD; IEDEREEN IS 15 JAAR. *Denkt eruug diep na* 15!

    KARAKTER; Bitchy, koppig, spontaan, niet op d'r mond gevallen, snel verliefd, snel jaloers, moet d'r zin krijgen, gevoelig en betrouwbaar.

    LIKE; Vrienden, muziek, Hello Kitty, m'n haar, CupCake's, CreamCup's, chocolade en IceCream

    DISLIKE; Arrogante en irritante mensen, spinnen, insecten en egotrippers

    FOTO;(SCENE/EMO) http://www.quizlet.nl/foto.php?id=76349

    WAAROM WIL JE DEZE ROL? OMDAT JIJ DIE ZOEKT! DE QUIZ ME SEXX LIJKT EN JIJ COOL BENT!

    TEXT;

    Haaii pretty's

    Mijn naam is zoals je hierboven misschien al kon zien Feliciti en ik leef al 15 jaar lang op deze coole planeet. Ik heb dus supercool haar al zeg ik het zelf. Yes, i'm proud of it ^^ I like it. But even verder over mijezelf. Ik houd van m'n vrienden, muziek, Hello Kitty, Chocolade, CreamCup's, CupCake's en IceCream and all that shiit. Maar, ik heb een grondige hekel aan mensen die een té groot ego hebben, spinnen, insecten en irriante of arrogante mensen. Djezus wat kunnen die zeueren seg! Maar peozp, in mijn vrije tijd doe ik aan hiphop en shoppen. Jaah, shoppen! Ik ben een grote shopverslaafde dus een shop-a-holic. Tjah, zo heeft iedereen wel zijn verslavingen zekers? Maar lieverds, ik denk dat ik weer eens moet gaan want ik ga SHOPPEN (6)

    KiSsEz <3

    Verassing 1
    NAAM; Shanice







    LEEFTIJD; IEDEREEN IS 15 JAAR.







    KARAKTER; Lief,spontaan,melig,hyper,soms bitchy







    LIKE; Muziek,dansen,tekenen,skaten







    DISLIKE; shoppen,huppels







    FOTO;(SCENE/EMO) http://50.img.v4.skyrock.com/50b/emo-famous-land/pics/1701051324_small.jpg

    als die niet goed is,zeggen he ;)





    WAAROM WIL JE DEZE ROL? Omdat ik dol ben op verassingen omdat je dn niet weet welke rol je hebt,en ik nog nooit een rol in je quiz heb gehad,en het me leuk lijkt om in jou quiz te mogen


    TEXT ; Heey ik ben Shanice,Ik ben 15 jaar geleden op deze wereld geknald,Ik hou van muziek,dansen,tekenen en skaten,waar ik totaal niet van hou ik shoppen.Daarbij ben ik ook veelste druk er voor.Soms ben ik zo hyper dat ik echt naar mijn kamer moet van mijn ouders.Maar ik ben soms wel rustig,maar als er iets is wat me dwars zit ben ik altijd zó rustig dat iedereen ziet dat er wat met me aan de hand is.Veder hou ik van cupcakes en van lolly's,Ik heb ook een zwak voor puppy's maar ik hou niet van katten enzo...Veder spelen mijn vrienden een grote rol in mijn leven,1 dag zonder vrienden is 1 dag niet geleefd!!!
    Nou nu weet je iets meer van me xD

    laf yaa

    xxx


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ROL; uh, verassing? x]
    NAAM; Naomi
    LEEFTIJD; IEDEREEN IS 15 JAAR.
    KARAKTER; Verlegen, lief, vriendelijk, grappig, sarcastisch, prettig gestoord, gek, ...
    LIKE; Gek doen, muziek, streetdance, jongens, ...
    DISLIKE; Stomme kinders
    FOTO;(SCENE/EMO) http://i488.photobucket.com/albums/rr247/emo_taylor101/2yv1og8-1.jpg
    WAAROM WIL JE DEZE ROL? Omdat je hem nodig hebt (A)
    TEXT;
    Hi, mijn naam is Naomi. Maar ik noem mezelf iPod omdat ik me daar beter bij voel. Ik hou ervan om te tekenen, verhalen te schrijven en gek te doen, en als je dat niet leuk vind kun je mijn gekke kont kussen. Als de namen Simple Plan, Good Charlotte, Nirvana, Evenences, Boys like Girls, My Chemical Romance, White Stripes, Jonas Brothers, P!nk of High School Musical er cool uitzien volgens jou ben je aan het juiste adres. Maar als je Barbie cool vind, kun je haar nu beter gaan neuken zonder condoom. Ik ben emo, en voel me daar goed bij. Je kan zeggen wat je wilt erover, dat gaat niet veranderen.
    Byee,
    XiPod


    What's wrong whit loving someone?

    ROL; verassing 4



    NAAM; Elisa



    LEEFTIJD; IEDEREEN IS 15 JAAR.



    KARAKTER; Lief, grappig, spontaan.



    LIKE; muziek, jongens, lollypopsss & icecream!



    DISLIKE; drop, huppels, ...



    FOTO;(SCENE/EMO)
    http://img230.imageshack.us/img230/4939/brookellerenee44bb1.gif


    WAAROM WIL JE DEZE ROL?
    kheb nog nooit een rol gehad ;o


    TEXT;
    hi guys, ik ben elisa.
    myn bynaam is eliesz of eliesja,
    jullie begrypen wel wrm hé.
    ik ben helemaal geaaaak van muziek
    maar als k moet gaan opnoemen ben k nog
    lang bezig ^^.
    ikzelf ben niet een huppel,
    die zo erg gaat doen.
    ugh dat haat ik!
    kweet wel niet veel te zeggen hé,
    dus ciaoooo.

    x Elisaa.

    ROL;
    Verassing 5 ofz x]
    NAAM;
    Rose (A)

    LEEFTIJD; IEDEREEN IS 15 JAAR.
    15 xD
    KARAKTER;
    Lief, aardig, Spontaan & Behulpzaam
    LIKE;
    Boys & Friends
    DISLIKE;
    Playerz' & Bitcha'z
    FOTO;(SCENE/EMO)
    http://tn3-1.deviantart.com/fs14/300W/f/2007/028/9/e/HeartBreakerClothing_Jan2007_1_by_saturdayx.jpg
    WAAROM WIL JE DEZE ROL?
    Ikkuu cool vindt =D
    TEXT;

    Kleur ogen:

    Bruin

    Textje:
    Listen up Bitch!

    Rose is de naam van deze chicka. 15 Jaar ben ikuu. Jawel 15. Ik weet.. ik lyk jonger[/eigendunk] maar.. SO WHAT! Ben je jaloers ofz? Hobby's heb ik niet en die wil ik ook niet hebben. Ik heb 1 oudere zus Kim. Ze is myn Kim dus blyf van d'r af! No kiddings! Meer heeft deze lieve bitch niet te zeggen.

    So Bye!

    XxX Rose


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    rol:verassing #4

    naam:amy

    leeftijd:15 jaar:D

    karakter:lief,betrouwbaar,trouw,helpt graag,bitchy

    like:pizza cola redbull muziek kijken naar jongens met mooie ogen en zingen

    dislike:ch!pz:@ stil zitten stil zijn en geen rechten krijgen

    foto:http://i4.bebo.com/036a/6/mediuml/2007/07/02/16/2570562977a4856306749ml.jpg of dees dees is egt mooi
    http://www.scootercommunity.com.au/blogs/my_life_as_a_scooter/amylee.jpg

    wrm wil je deze rol:het lijkt me gewoon leuk en ik wil het heel graag

    text:hallo ik ben amy ik zwart haar blauwe ogen ben 15 ik ben dol op zingen en van jongens met mooie ogen bestaren

    dit was alles want ik moet er nu vanaf doei en ik hoop dat je mij kiest als je niet wil is het ook goed
    :D:D:Dik wil je niet onder druk zetten:P


    *points@ass* kijk eens! en god zag dat het goed was ;D

    ROL; Verassing 1



    NAAM; Angel



    LEEFTIJD; IEDEREEN IS 15 JAAR.



    KARAKTER; Lief&Eerlijk -> tegen mensen die ze kent, Bitchy&Fel -> tegen mensen die ze niet kent, Ongeduldig, Hyper, Melig, Vol medelijden, Staat voor iedereen direct klaar



    LIKE; Lolly's, Chocolade, Friends, Music, Melig zijn, Horoscopen, Scene, Ice Creams



    DISLIKE; Mensen zonder humer, Egoistische mensen, Mensen die zeggen wat je moet doen, Dronken mensen, Hackers en virusen op de computer, Huppelkutten



    FOTO;(SCENE/EMO) http://media.photobucket.com/image/scene%20hair/WhatthefuckTayy/bandanahair.jpg?o=97



    WAAROM WIL JE DEZE ROL? Het lijkt me een geluksgetals :P



    TEXT;


    Hey Liefords <33333

    Ik ben Angel en 15 jaar.
    Ik ben soms wel redelijk bitchy tegen mensen die ik niet ken. En zeker als ze dom doen tegen mij xD.
    Maar ik sta wel direct voor iedereen klaar als ze in de shit zitten. Ik ben wel spontaan en nogal grappig. En als ik melig ben ben ik ook héél érg melig ^^. Overlaatst ben ik supper melig geworden door 2 paar oude sokken van mijn oma >,<. Maar ik ga weer!

    Bubaay Liefords <33333


    Take My Hand Take A Breath ...

    ROL; Verassing 4



    NAAM; ANNOESKA



    LEEFTIJD; IEDEREEN IS 15 JAAR.



    KARAKTER; Lief, Brutaal, Bitchy ,hyper, gek



    LIKE;Skaten, zingen,shoppen lollypops



    DISLIKE; regen huppels nerds



    FOTO;(SCENE/EMO) http://media.photobucket.com/image/jenn%20curbstomp/DanikaTigger/l_39328c8d4035a9d3a48388477c07cccb.jpg?o=4



    WAAROM WIL JE DEZE ROL? omdat die serie vetkoewl lijkt



    TEXT;


    Hii

    ik ben 15jaar geleden op dit stom wereldje gezet :S mijn weirdo ouders noemden dit kind annoeska ^^
    ik ben nog maar 15jaar dus nog altijd schoolplichtig pff die stomme sgool haat het daar gwn,, skaten en shoppen is mijn leven, ik heb grote haat aan regen en nerds ! xD
    ik weetniet veel meer wat te zeggen so BYYYEEEEE xx


    Gilles (ll)

    Maar als ik de rol niet heb (/HooptVanNiet) laat je me dan toch weten als er een deel op staat?


    Take My Hand Take A Breath ...

    ROL; verassing 3 of zo

    NAAM; Laura

    LEEFTIJD; IEDEREEN IS 15 JAAR.

    KARAKTER; jongensachtig, nieuwsgierig, kan iedereen aan het lachen brengen en onnozel en zo

    LIKE; Ducky's, muziek, my friends, boksen

    DISLIKE; shoppen, naalden, spinnen

    FOTO;(SCENE/EMO)
    http://sp2.fotologs.net/photo/34/23/2/awesomegirls/1211157687_f.jpg
    Dat is scene hoor

    WAAROM WIL JE DEZE ROL?:
    Omdat jou quizjes geweldig zijn, en dit me een geweldige quiz lijkt

    TEXT;

    Yo, Laura in the house
    Jah ik ben dus Laura en ik ben er 15. Net zoals een van mijn vrienden boks ik, jah samen met jongens, maar meestal win ik. maar dat is niet moeilijk die jongens in mijn groep zijn allemaal zwak. Ik heb een grote verslaving het dat zijn Ducky's je weet wel, zo'n plastieke badeendjes maar ook echte
    Maar ik moet gaan
    Chiao <3


    Live life limitless.