• Ik weet of er hier al een topic van is maar,
    telkens als ik foto's erop zet in mijn fotoboek (.jpg & minder dan 2 MB) dan staat er een kruisje of zo'n.. ja... klein dingetje.
    In ieder geval, je kan de foto dus niet zien en ik heb et al met 3 verschillende foto's geprobeerd.

    Weet iemand een oplossing en/of heeft iemand hier er nog meer last van?

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 23:26 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Heb je ze geüpload?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hoe bedoel je?


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    op Tinypic kan je de foto uploaden, en de url van dat plaatje tussen [ img] link [/ img] -zonder spaties dan- zetten, en dan heb je het (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik bedoel het in mijn fotoboek zetten he ;'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ahzooo :')
    nou, dan weet ik niet wat het probleem is :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bjerg schreef:
    Ik bedoel het in mijn fotoboek zetten he ;'D

    ben je zeker dat het .jpg bestanden zijn? als dat niet zo is, moet je dat gewoon bijvoegen. (:


    Save me from myself.

    Dat heb ik ook vaak. Ik moet echt met een hele omweg dingen omzetten, omdat ik nogal een computer leek ben en niets beters weet. >~<


    Am I gay? I am ecstatic!

    Dat heb ik dus ook.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ohio schreef:
    (...)
    ben je zeker dat het .jpg bestanden zijn? als dat niet zo is, moet je dat gewoon bijvoegen. (:

    het zijn egt JPG bestanden


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Privacy schreef:
    Dat heb ik ook vaak. Ik moet echt met een hele omweg dingen omzetten, omdat ik nogal een computer leek ben en niets beters weet. >~<


    arme jij, gewoon naar paint gaan een kopie maken en die als .jpg opslaan.
    ontopic: Ik heb geen idee, probeer anders nog eens met een derde foto?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.