• Lola


    • • •
    I am
    not
    a
    thief,

    I am
    just
    really
    good
    at
    aquiring
    things
    that
    aren't
    mine
    • • •

    Name Lola Decker
    Lo • Lol(s) • Lollipop • Decker • Sly

    Age 20, april 1
    Aries • April fools • Birthday raves • Fake ID's

    The Undergrounds 3 months
          Lola heeft vlugge vingers die meer dan alleen harten weten te stelen. Al van jongs af aan komt de dame zodoende aan levensmiddelen en extra's—hoewel het eveneens iets dwangmatigs is. Het jatten uit noodzaak ging tevens heel makkelijk over in het nemen omdat ze het gewoonweg kan.
          Helaas heeft Lo de grove fout gemaakt om onder Rollins' neus klanten te bestelen. Dat die inschattingsfout haar duur is komen te staan, zou een understatement zijn.
          Ze zit vast aan de club met haar ziel: werkt voor de onderbaas zelve tot hij haar schuld kwijtscheld, en gebruikt haar 'talent' omgekeerd om drugs te verspreiden en daarmee nieuwe slachtoffers het konijnenhol in te trekken. Zelf grijpt Lo naar cocaïne en XTC om het makkelijker te maken.
          Buiten The Undergrounds om is ze dakloos, wat de hoofdreden is dat ze er elke avond en nacht te vinden is.

    Personality
    Cynisch • Meegaand • Do now, worry later • Zelfredzaam • Innovatief • Gemakkelijk om mee om te gaan • Tikje eigenaardig • Impulsief • Lage eigenwaarde • Handig • Losbandig • Straatwijsheid en goed advies • Niet het meest betrouwbaar • Besluiteloos • Non—judgemental • Supportive • Valsspeler • Laatkomer • Heeft altijd iets te vertellen • Verzamelaar

    Appearance
          Lola, het meisje met de zwarte pony, welke ongeacht het uur van de dag een zonnebril over haar babyblauwe ogen heeft geschoven. Haar ronde gezichtje, hartvormige mond en de overdaad aan eyeliner maken haar opvallend, maar niet onvergetelijk. Lo draagt ondanks haar volle borsten vrijwel nooit een BH, danst hoe dan ook meer dan dat ze loopt met haar weinig ritmische lijf, en gaat vaak gehuld in alternatieve kleding door het leven.
          Daarnaast is ze is 166cm lang, en gezien ze nooit de beugel heeft gekregen die ze had moeten hebben, staan haar tanden niet volledig recht. Haar huid is bleek maar nagenoeg gaaf, hoewel deze wel snel blauw wordt.
          Lo heeft een rauw randje aan haar stem, wat haar iets doorleefds meegeeft, maar ook heel prettig is om naar te luisteren en doet vermoeden dat ze ook wel een aardig toontje kan zingen.

    • • •
    I
    would

    actually

    blow
    Satan

    for
    this
    to
    be
    over

    sooner
    • • •

    • • •
    Beware
    of
    that
    one

    crooked
    grins

    sly
    hands

    and
    one
    dangerous
    voice
    • • •


    History Trailerpark trash
    Father • Butch Decker | 58 | Werkloze alcoholist
    Mother • Shirley Decker—Edgecombe | 51 | Motel receptioniste
    Sister • Poppy Decker | 30 | Lerares
    Sister • Stella Decker | 27 | Huismoeder
    Brother • Freddie Decker | 25 | ?

          Lola komt van een trailerpark en heeft geen dag in haar leven cadeau gekregen, zelfs niet als nakomertje. Ze ziet zichzelf echter niet graag als zwerver, maar noemt haar levensstijl een onbepaalde reis naar haar eindbestemming.
          Diepe banden met haar familie heeft Lo niet, en geïnspireerd door haar broer is ze de wereld solo ingestapt op haar 18e. Zonder diploma en geen rooie cent op haar naam had Lo de opties niet voor het uitkiezen.
          Ze viel hierdoor al snel in het gat dat het nachtleven wordt genoemd, raakte verslaafd aan diverse soorten tijdelijk geluk en overleefde van dag tot dag. Het stelen was echter een grotere gewenning dan de drugs, en in combinatie met deze werd ze slordig, ongefocust, en maakte ze fouten.
          In plaats van een wake—up call, werd haar kennismaking met The Undergrounds een nieuwe realiteit.


    • • •
    These
    boys
    ain't
    shit

    I
    am
    not
    here
    for
    it
    • • •


    Extra
    Likes • Techno • Bibliotheken • Regen • Weddenschappen • Horoscopen • Parfum • Dieren • Alcohol • Party crashen

    Dislikes • Verplichtingen • Sushi • Koken • Formele gelegenheden • Druktemakers • Zelfmedelijden • Melk

    Addictions • Drugs (XTC, wiet en cocaïne voornamelijk) • Stelen

    Sexuality • Hetero, confirmed

    Allergies • Noten — hier zou ze eigenlijk een epipen voor moeten hebben, maar gezien Lo onverzekerd is, leeft ze maar op goed geluk

    White Rabbit • Beginnende verslaving, twee keer genomen

    [ bericht aangepast op 16 juni 2020 - 0:40 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik ben niet zo voor de Hongerspelen, sorry :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Weatherby schreef:
    Ik ben niet zo voor de Hongerspelen, sorry :/



    Doesn't matter ^.^


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Nu moet ik het gewoon vragen!
    Whàt the fuck zijn nu die fucking hongerspelen? O.o Het doet mij altijd denken aan die onnozele Olympische Spelen...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mhm, He klinkt als een standaard Hungergames verhaal.
    Ik hou van The Hungergames , maar ik volg meestal geen fanfictions behalve als er iets speciaals is aan eht plot, waardoor het epic is.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fountain schreef:
    Nu moet ik het gewoon vragen!
    Whàt the fuck zijn nu die fucking hongerspelen? O.o Het doet mij altijd denken aan die onnozele Olympische Spelen...


    The Hungergames is een boeken serie van Suzanne Collins.

    Het is in een andere toekomst, waar de wereld is obgedeelt in districten. elk haar worden er "Hungergames" gehouden. Van elk district word een jongen en een meisje genomen, in een arena gezet, en ze moeten vechten tot er 1 iemand overblijft.

    Het klinkt niet geweldig, maar dat is het wel. ^^ zoek eht anders op :D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fountain schreef:
    Nu moet ik het gewoon vragen!
    Whàt the fuck zijn nu die fucking hongerspelen? O.o Het doet mij altijd denken aan die onnozele Olympische Spelen...



    Wikipedia? ^.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Escritura schreef:
    Mhm, He klinkt als een standaard Hungergames verhaal.
    Ik hou van The Hungergames , maar ik volg meestal geen fanfictions behalve als er iets speciaals is aan eht plot, waardoor het epic is.


    Het word niet standaard, want haar broer word ook verloot. ^.^


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    The Hungergames

    dat is wat duidelijker


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Weatherby schreef:
    Ik ben niet zo voor de Hongerspelen, sorry :/


    comfort in c h a o s

    Leave schreef:
    (...)

    Het word niet standaard, want haar broer word ook verloot. ^.^


    Mhm, tell me when you start, ik zal zien of eht de moeite waard is :3

    (Dat ligt trouwens aan mij: ik heb iets tegen fanficties :'D behalve als ze echt goed geschreven zijn)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hmmm, ik wil wel een kijkje nemen :'D
    Zeg je het me als je begint? (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)