• Jep, zoals je al leest, ik ben op zoek naar een lief iemand die een cover voor me wil maken. Ook als je niet lief bent mag je het proberen hoor.

    Het is voor deze story: Zwarte inkt en witte wijn

    Hier volgt de beschrijving:

    Zwarte inkt en witte wijn

    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    Ik weet niet precies wat ik op de cover wil, maar wat natuurlijk toepasselijk is is een zwart inktpotje of zo'n inktpen en een fles of glas/glazen met witte wijn. Verder maakt het niet veel uit, je mag ook een jonge vrouw/meisje erop zetten als hoofdpersonage, het maakt niet uit hoe ze eruit ziet, want dat weet ik nog niet. Leef je in elk geval lekker uit, alles mag van mij.

    En let op: Als je een cover plaatst, betekent 't niet gelijk dat ik die neem, ik neem namelijk de mooiste van die er geplaatst worden. Alleen moet ik wel zeggen, dat ik vaak niet zo heel lang wacht met kiezen, dus hoe sneller je plaatst, hoe meer kans dat ik jouw cover neem. En ja, als je het echt wil, mag je jouw naam wel op de cover zetten, maar ik zet sowieso wel in het reclame topic dat nog komt en een van de chapters je naam bij de cover, hoor.

    Bedankt en succes!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 11:07 ]


    “Love is a contradiction.”

    Ik heb nog een poging gedaan. (:


    (foto is clickable)
    Als je zegt dat er een ander lettertype op moet of wat dan ook, dan kan dat nog.


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    Ik heb nog een poging gedaan. (:


    (foto is clickable)
    Als je zegt dat er een ander lettertype op moet of wat dan ook, dan kan dat nog.

    Wil je me nog meer aan het twijfelen maken? xd Ik vind 'm mooi! Alleen de wijn die wordt ingeschonken, daarvan mist aan de bovenkant net een stukje? Dat is het enige ^^

    Zoals ik al zei, ik wacht heel even Unwritable af en dan maak ik een topic waarin mensen mogen stemmen welke cover het mooiste is. Dan verloopt het wel eerlijk, denk ik zo :3


    “Love is a contradiction.”

    Nou, hier issie hoor. Het glas is erbij geshopt, net zoals de tekst en vlekken etc. Ik kan alles nog veranderen dus zeg maar als je dat wil ^^


    click

    Merk nu op dat ik geen ondertekst erop heb, maar dat zou ook wel erg druk worden, maar het kan wel als je dat nog wil ;) Is dit een beetje waar je op had gehoopt?

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 22:28 ]

    Unwritable schreef:
    Nou, hier issie hoor. Het glas is erbij geshopt, net zoals de tekst en vlekken etc. Ik kan alles nog veranderen dus zeg maar als je dat wil ^^


    click

    Merk nu op dat ik geen ondertekst erop heb, maar dat zou ook wel erg druk worden, maar het kan wel als je dat nog wil ;) Is dit een beetje waar je op had gehoopt?

    O-M-G, ik wist wel dat je er iets moois van ging maken, maar I love it, deze is geweldig! Ik maak toch nog een stemtopic, want ik kan tussen twee niet helemaal kiezen, maar erg bedankt!

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 12:43 ]


    “Love is a contradiction.”

    Ik vind het zo knap wat deze mensen kunnen :D


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander