• Only Seven Left! Afgelopen zaterdag speelde de band voor de laatste keer met hun tweede zanger Bart van Dalen, ( hun oude zanger Wouter, verliet het podium al eerder in 2008) in Zandstock!
    En ik was daarbij! Helaas liep het wat klote af, we kwamen uit bij de EHBO, en daarom hebben we geen foto of handtekening van Jochem (gitarist)
    Gelukkig heb ik wel foto's van de andere vier, en handtekening, en van de leuke crew!, Later toen we backstage waren bij de ehbo kwam de band ons nog even een bezoekje brengen met 'heel veel beterschap'

    Wie ging? Wie kent de band? Wie kénde de band al? Wie vondt het leuk? Wie moest huilen?
    @ het filmpje is te zien hoe we er kwamen, hoe het optreden was, in het kort, en de foto's en handtekeningen!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 11:57 ]


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    ik ken de band!:'D ook al met wouter! stiekem wil ik dat wouter terug komt :X maar dat gaat toch niet gebeuren! ik vindt het wel jammer dat ik er niet bij kon zijn bij het laatste optreden van bart ):


    My heart is yours and so am I

    Ik had zo graag naar Zandstock gewild, dat is maar 20 minuten fietsen voor mij ofzo. Maar toen zat ik nog in de auto terug van vakantie ):

    Edit: haha op dat handbalveld in dat filmpje moest ik altijd wedstrijden spelen :3

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 20:35 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Jaaa, daar was ik bij! Ik vind het heeel jammer dat Bart weg is ):
    Mag ik vragen wat er aan de hand was waardoor je naar de EHBO moest? ;x


    ONLY SEVEN LEFT <3

    @Starreveld ; Wouter komt niet terug, hij is druk bezig met zijn studie, en hij draait zo af en toe in een club! ( dat weet ik , omdat een van mijn beste vrienden op school zit ) Ik wil ook dat hij terugkomt hoor!

    @xBrownie ; mijn vriendin kreeg een epileptische aanval - hoe je het ook moge schrijven - (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik ken de band, ik houd van de band, ik was erbij, ik moest niet huilen maar ik had wel een brok in mijn keel toen Bart de laatste zin van Wake Up Call zong en pfff... Ik vond het toch wel heel erg emotioneel. Ik ga Bart missen ):
    Met Wouter heb ik OSL eigenlijk nooit meegemaakt, omdat ik pas sinds vorig jaar November fan ben geworden. Maar OSL is dus voor mij Jochem, Hinne, Bram, Roderick en Bart en ik vind het heel erg moeilijk om Bart uit dat plaatje te halen en er straks een nieuwe, onbekende zanger tussen te zetten.
    Misschien wordt het wel beter met een nieuwe zanger, maar ik kan maar niet aan het idee wennen dat Bart er straks niet meer tussen staat en ik ga hem gewoon misseeeen. ):


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    @Parachutes Wouter is cute hahah, jammer dat je hem niet kent! Hij is ook persoonlijk heel erg chill enalles.
    Ik ga 8 oktober naar Arnhem, waar ze gaan optreden met hun nieuwe zanger, dat gaaat wennen worden


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Nica schreef:
    @Parachutes Wouter is cute hahah, jammer dat je hem niet kent! Hij is ook persoonlijk heel erg chill enalles.
    Ik ga 8 oktober naar Arnhem, waar ze gaan optreden met hun nieuwe zanger, dat gaaat wennen worden


    Ja, ik ga 1 oktober naar Eindhoven... Ben benieuwd!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    @parachutes laat het me weten!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales