• Ik moet over 1,5 maand een presentatie houden over een engels boek. We moeten een boek lezen dat een beetje op niveau is (ik zit in 5gym), en liever niet te lang ;).

    Weet iemand een leuk boek?
    Oja, en we mogen geen twilight/harry potter lezen.


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Ik lees op dit moment 'About a boy' van 'Nick Hornby' maar ik denk dat het niveau van dat boek te laag is.


    26 - 02 - '16

    Ik zit nu in Atheneum vier en ik ben van plan 'The Kiterunner' voor Engels te lezen. Ik geloof dat dat een Atheneum 5 / Gymnasium 5 boek is. Ik heb echter geen flauw benul hoe dik hij is..


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    the HungerGames :3

    ik heb eigenlijk geen idee, want ik lees ook About A Boy (vreselijk irritant)

    misschien iets als Fifty Shades ....


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Wuthering Heights. Emily Bronte.
    Rond de 330 blz.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    1984, is een geweldig boek. Die mag je zeker lezen en hij is erg bekent.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wij moeten een boek van Shakespeare lezen, dus ik weet niet of dat het niveau is wat je bedoelt, maar ik hoop het niet voor je :')


    Happy Birthday my Potter!

    The painted bird - Jerzy Kosinksi
    The Slave - Isaac Bashevis Singer
    Kate Atkinson - One good turn
    Jane Austen - Pride and prejudice
    Emily Brontë - Wuthering heights
    Charlotte Brontë - Jane Eyre
    Oscar Wilde - the picture of dorian gray
    George Orwell - 1984

    Allemaal goedgekeurd door mijn leraar Engels voor V6/V5.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik las I found your diary en Hitles Daughter, maar ik weet niet of dat het goede niveau is. Het zijn wel korte boeken trouwens.


    Your make-up is terrible

    Prominence schreef:
    the HungerGames :3

    ik heb eigenlijk geen idee, want ik lees ook About A Boy (vreselijk irritant)

    misschien iets als Fifty Shades ....


    Whahaha, ik moet er ook een presentatie over geven h'e.
    Dan sta je daar voor de klas een presentatie te geven over een erotisch boek xD.


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Uhm, The White Tiger? Dat was een 5 vwo-boek dat ik op de middelbare heb gelezen en ik vond 'm vet. Dat zegt wat aangezien ik totaal geen lezer ben, hehe.
    Gaat over een dude in India die wat radicaals doet om het kastensysteem te ontsnappen.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 17:07 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Prominence schreef:
    the HungerGames :3

    ik heb eigenlijk geen idee, want ik lees ook About A Boy (vreselijk irritant)

    misschien iets als Fifty Shades ....



    ahahahah
    sorry, maar fifty shades is toch dat sexboek? ze moet er nog wel een presentatie over kunnen houden he? :"D

    anyway.
    The hungergames
    Harry Potter (maar das te simpel denk ik)
    Twilight
    Pride and prejudice
    iets van lauren weisberger


    Miep

    Science schreef:
    (...)


    ahahahah
    sorry, maar fifty shades is toch dat sexboek? ze moet er nog wel een presentatie over kunnen houden he? :"D

    anyway.
    The hungergames
    Harry Potter (maar das te simpel denk ik)
    Twilight
    Pride and prejudice
    iets van lauren weisberger

    Heb heel 50 Shades niet gelezen, maar het idee om over een seksueel getint boek een presentatie te houden vind ik wel vet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Pride and Prejudice van Jane Austen
    The Host van Stephenie Meyer
    The Da Vinci Code (en het boek ervoor en erna) van Dan Brown
    Boeken van Stephen King
    En nog veel meer.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bitten van Kelley Armstrong


    There are few sights sadder than a ruined book.

    de enige engelse boeken die ik lees zijn the vampire diaries, ik vind ze best oke, maar ik zou ze nu zeker niet aanraden.


    effort never betrays you