Bodirection schreef:
oh you guys, we moeten echt die bring 1d to me winnen ehhh.
ook al lees ik nu dat ze sowieso komen.
MAARRRR, ik hoop wel dat ik er dan naartoe mag
jaaa inderdaaad!
Ik denk wel dat ik er heen mag als het bijvoorbeeld in A'dam, Utrecht, Rotterdam ofzoo is.. mar niet als het limburg of groningen ofzo.. dan mag ik echt niet.
You know, als ze toch zowiezo naar NL gaan moet ik mijn ouders overtuigen om me te brengen,ik woon in Antwerpen dus alles rond de grens is mogelijk :'D
jaaa inderdaaad!
Ik denk wel dat ik er heen mag als het bijvoorbeeld in A'dam, Utrecht, Rotterdam ofzoo is.. mar niet als het limburg of groningen ofzo.. dan mag ik echt niet.
Daarom hoop ik dus dat ze meerdere steden gaan bezoeken.
StarEye156 schreef: You know, als ze toch zowiezo naar NL gaan moet ik mijn ouders overtuigen om me te brengen,ik woon in Antwerpen dus alles rond de grens is mogelijk :'D
Aangezien ik in Almere woon... Kan ik ook best wel ver komen & misschien wilt mijn vader helemaal naar Almere komen om mij te halen & dat hij me daar heen brengt of ik moet suddenly ergens een fan in de buurt tegenkomen. :')
ChaeRim schreef:
Aangezien ik in Almere woon... Kan ik ook best wel ver komen & misschien wilt mijn vader helemaal naar Almere komen om mij te halen & dat hij me daar heen brengt of ik moet suddenly ergens een fan in de buurt tegenkomen. :')