• hey!

    nu heb ik donker/goudblond haar, maar ik wil het terug bruin kleuren (vaarwel eeuwige uitgroei ^^)

    ik ga het nu dus donkerbruin verven (a la selena gomez - demi lovato), en ik zo eigenlijk dolgraag iets extreems/alto willen. ik had eerst gedacht, iets Ramona Flowers achtig: zwarte onderkant en gekleurde bovenkant (Scott Pilgrim VS the world- dat meisje met haar awesome gekleurd haar.), maar ik weet niet of dat bij krullen werkt..;

    iemand suggesties? pls foto erbij, en elke kleur mag gesuggereerd worden!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    ^ Pas op met blauw. Het valt héél snel verkeerd uit, het pakt niet altijd even goed en het wordt nooit de kleur op het pakje. Daarbij groeit het snel uit, dus zorg ervoor dat je extra haarverf koopt, om het bij te werken. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    ^ Pas op met blauw. Het valt héél snel verkeerd uit, het pakt niet altijd even goed en het wordt nooit de kleur op het pakje. Daarbij groeit het snel uit, dus zorg ervoor dat je extra haarverf koopt, om het bij te werken. (:


    maar ik ga het zowiezo bij de kapper doen, ma ik ga haar geen suggesties vragen want zou is zeer oudbollig xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    (...)

    maar ik ga het zowiezo bij de kapper doen, ma ik ga haar geen suggesties vragen want zou is zeer oudbollig xD


    Blauw hebben ze ook vaak niet bij de kapper.
    Doe het anders bruin met rode highlights?

    Grizzly schreef:
    (...)

    voorbeeld blauw? xd want elektrisch blauw lijkt me awesome, ma kweet ni zo.


    Ik zou voor zo'n kleurtje gaan en dan één pluk blauw doen.


    Happy Birthday my Potter!

    Grizzly schreef:
    (...)

    maar ik ga het zowiezo bij de kapper doen, ma ik ga haar geen suggesties vragen want zou is zeer oudbollig xD


    Dan moet je wel naar zo'n speciale kapper gaan hè!


    Happy Birthday my Potter!

    JERKEN schreef:
    Ik zou het gewoon donkerbruin verven, verder niets erop of eraan. (:


    comfort in c h a o s

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Ik zou voor zo'n kleurtje gaan en dan één pluk blauw doen.




    Ö die kleur is enorm mooi! thanks doll ^^


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik heb donkerbruin haar en ik heb een keer de onderkant van mjn haar ( dus als je een staart in doet het onderste deel ) roze en paars gehad, dat was wel leuk (:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Flashy kleuren zijn niet mooi bij krullen.
    Of dat vind ik toch.


    Has no one told you she's not breathing?

    Bruin met een roze plukje? zoals avril lavigne doet maar zij heeft blond haar xd.
    - owneej dat staat niet echt bij krullen.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 16:01 ]

    JERKEN schreef:
    Ik zou het gewoon donkerbruin verven, verder niets erop of eraan. (:
    :|


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Donkerbruin met een roze/rood/groen/etc. plukje? :) (Zoals Avril Lavigne!)

    Oh, maar dat schiet niet echt op met krullen..

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 16:03 ]


    I was an angel living in the garden of evil

    Tegenwoordig kan je ook allemaal van die verschillende kleurtjes onderin je haar doen, ken je dat? Dan kan je de rest bruin verven en onderin al die kleurtjes verven of daar gekleurde extensions nemen :3
    Ik zoek even een plaatje ^^

    Edit: Kijk, dit bedoel ik, maar dan kan je bruin ipv blond doen boven:

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 16:08 ]


    “Love is a contradiction.”

    Ballad schreef:
    Tegenwoordig kan je ook allemaal van die verschillende kleurtjes onderin je haar doen, ken je dat? Dan kan je de rest bruin verven en onderin al die kleurtjes verven of daar gekleurde extensions nemen :3
    Ik zoek even een plaatje ^^

    Edit: Kijk, dit bedoel ik, maar dan kan je bruin ipv blond doen boven:




    jaaaa! maar dan zou ik eenzelfde kleur doen, oftewel van dat scott pilgrim roos of elektrisch blauw. of zou dat goed samengaan?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Felrode highlights en misschien schuin onderaan dan nog een redelijk grote blonde pluk. Dat zou wel vet kunnen zijn met jouw haar denk ik :]
    Ik denk dat blauw je niet zal staan, to be honest. Daar moet je ook 't gezicht voor hebben, denk ik..


    No growth of the heart is ever a waste