• hey!

    nu heb ik donker/goudblond haar, maar ik wil het terug bruin kleuren (vaarwel eeuwige uitgroei ^^)

    ik ga het nu dus donkerbruin verven (a la selena gomez - demi lovato), en ik zo eigenlijk dolgraag iets extreems/alto willen. ik had eerst gedacht, iets Ramona Flowers achtig: zwarte onderkant en gekleurde bovenkant (Scott Pilgrim VS the world- dat meisje met haar awesome gekleurd haar.), maar ik weet niet of dat bij krullen werkt..;

    iemand suggesties? pls foto erbij, en elke kleur mag gesuggereerd worden!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ballad schreef:
    Tegenwoordig kan je ook allemaal van die verschillende kleurtjes onderin je haar doen, ken je dat? Dan kan je de rest bruin verven en onderin al die kleurtjes verven of daar gekleurde extensions nemen :3
    Ik zoek even een plaatje ^^

    Edit: Kijk, dit bedoel ik, maar dan kan je bruin ipv blond doen boven:


    He dit is vet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Grizzly schreef:
    (...)


    jaaaa! maar dan zou ik eenzelfde kleur doen, oftewel van dat scott pilgrim roos of elektrisch blauw. of zou dat goed samengaan?

    Gemeen, ik had net een heel antwoord getypt, verstuurt het niet, dus hier nogmaals mijn antwoord, maar nu iets korter:

    Ik zou denken dat je beter drie kleuren kan nemen, dan kan het precies in elkaar overlopen, als één van de kleuren precies tussen de twee andere in ligt. Bij rood en blauw lijkt het me dat het zal vloeken en ik weet niet of dat wel mooi in elkaar kan overlopen, dan zou je er beter een kleur kunnen bijdoen die ertussenin zit. Maar ja, ik weet er natuurlijk niks van, wie weet staat 't juist heel mooi, dus misschien kan je het beter aan de kapper vragen?


    “Love is a contradiction.”