• Lola
    Pickpocket • 20 • Queen of Space • TV's • Benji & Mea • Outfit





    • • •
    I'll

    be

    your

    temporary

    fix
    • • •

          Terwijl de kleuren om haar heen lijken te versmelten, voelt de zwartharige dakloze de onzinnige glimlach op haar lippen enkel verder stretchen.
          Met het wegvallen van de oneindige stroom aan zorgen, blijkt datzelfde te gelden voor haar gevoel van opmerkzaamheid. Functioneren met XTC in haar systeem heeft Lola geperfectioneerd—de overvloedige alertheid zelfs welkom tijdens sommige avonden. Maar white rabbit is een compleet ander verhaal.
          ‘Hey, trashpanda!’ Lo volgt een donkerblauwe lichtveeg opzij, verrast door de aanwezigheid van de slungelige jongeman die ze daar aantreft, zijn stemgeluid verderweg klinkend dan het onophoudelijke gedreun van de bass. Het duurt gevoelsmatig lichtjaren om haar hand—inclusief afgekloven lollistokje—omhoog te brengen en daarmee te bevestigen dat het daadwerkelijk haar partner in menig delict is die zich aan haar zijde bevindt.
          ‘Cool,’ grijnst ze dan vanachter haar zonnebril, contact makend met de belachelijk zachte stof van zijn zwarte shirt waar de kleuren letterlijk vanaf springen.
          ‘Kinderbedtijd was toch zeker al een paar uur geleden.’ Benji's gezicht licht op in de vlam van zijn aansteker en het duurt enkele seconden voor Lola verlaat haar verdoofde tong naar hem uitsteekt, ogen sarcastisch terugrollend in hun kassen voor ze hem bijna liefkozend naar zich toe trekt, de achterliggende kracht daarbij uiteraard niet voldoende inschattend waardoor ze beide dichter naar de TV's wankelen.
          ‘En dit missen? Voor geen goud!’ De blauwogige wier pupillen het grootste gedeelte van haar kijkers beslaan veegt de matzwarte lokken die langs haar gezicht dansen ruwweg naar achter. De impuls om te bewegen kruipt door haar ledematen en laat de tijd eindelijk sneller tikken, alsof het haar hartslag volgt, tot de wereld om haar heen een gejaagde explosie van constant veranderende kleur en geluid wordt.
          Op datzelfde moment doet zich een krankzinnige inslag van helderheid voor. ‘Ik heb de verkeerde—’
          ‘There you are,’ hoort Lola, wat haar aandachtsspanne vrijwel direct naar de donkerharige en niet geheel onbekende schone aan Benji's zijde wordt getrokken. Barpersoneel. Lola is vrij zeker van haar gok. Mara? Maia?       Terwijl de ingespannen frons op haar voorhoofd samentrekt, valt haar blik naar de jurk die haar lijkt te omhelzen alsof haar lijf erin is gegoten—en de zilverkleurige vlinders die met slaande vleugels omhoog vliegen.
          ‘Hi, heb je een leuke avond?’ Lola heeft ongemerkt enkele stappen dichterbij gezet—haar persoonlijke ruimte argeloos betredend terwijl ze haar handen al heeft uitgestoken om de insecten te kunnen voelen die om haar heen zwermen. 'Ik hou van je outfit!’ Haar ogen schieten omhoog, het compliment afdoende om haar glimlach breeduit terug te laten komen, daarbij de iets scheve staat van haar boventanden tonend.
          ‘Dit?’ Ze draait bijna gevaarlijk lomp om haar as, daarbij bijna een jongen in zijn gezicht slaand die halfdronken voorbij slentert. ‘Met liefde gestolen! Shhhh,’ ze drukt een vinger tegen haar lippen, niet haar wijs— maar middelvinger, voor ze de dame een knipoog schenkt.
          ‘Kom op, ik wil dansen, dansen met Bennie en...?’ Lo laat de laatste klemtoon lang vallen, haar armen al geheven om deze zowel rondom de knappe dame, als haar favoriete delinquent te slaan.
          ‘Hmmm, je ruikt lekken.’ Ze duwt haar wang iets tegen de warme borst van haar slungelige metgezel, knikkend in de richting van haar go—to hoek van de dansvloer.
          Misschien zal de grond onder haar voeten stoppen met schudden als ze er net zo hard tegen terug stampt.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2020 - 0:01 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Oeh, takjes. Het is wel een leuk idee, alleen een beetje vaag. Maar dat kan juist ook positief zijn. (:
    Heb geen idee wat voor titel... Misschien iets met takjes?


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Klinkt spannend. You had me at London.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    The mystery of Thyme 8D
    Nee ik weet het niet.. klinkt leuk ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Bedankt, het is vaag omdat ik anders het plot bijlicht, en dat wil ik jullie nog lekker geheim houden 8'D


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Super gaaf idee.

    ik ga wel even een titel voor je bedenken.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Sanity schreef:
    Super gaaf idee.

    ik ga wel even een titel voor je bedenken.


    Je bent een schatje (A)


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lijkt me leuk! (:
    Misschien... Suspicious? Lucas? Thyme?
    Ok dat zijn allemaal gewoon woorden maargoed. :'D -kan absoluut geen titels verzinnen-

    Crushed schreef:
    Lijkt me leuk! (:
    Misschien... Suspicious? Lucas? Thyme?
    Ok dat zijn allemaal gewoon woorden maargoed. :'D -kan absoluut geen titels verzinnen-


    Extually, ben ik hier degene die daar slecht in is. Woorden zijn ook pakkend. Zoals Thyme.

    Het blijft een fantasyverhaal, maar wel met grip op de werkelijkheid en een ontknopend einde :Y).


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Thymeless.
    Heartbeat
    This can't be
    Charming.

    ik ga er nog meer bedenken.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Sounds pretty awesome. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    TEDDYPICKER schreef:
    Sounds pretty awesome. (:


    Bedankt (A).


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sanity schreef:
    Thymeless.
    Heartbeat
    This can't be
    Charming.

    ik ga er nog meer bedenken.


    Thymeless is best awesome :3 vind ik dan


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Thyme of Thymeless gaat het worden, denk ik :)


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    I like trees


    o

    Oh oh wil je melden als je het op quizlet gaat zetten? Dan wil ik het lezen (flower)


    Alleen maar tranen van geluk