• Ja ik zoek gewoon even een mop/grap die zo slecht is dat ie grappig is voor mijn storie en om even lekker te lachen. (krul)
    Dus kom maar op met die slechte grappen.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 21:18 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dursley schreef:
    Er zitten twee pakken spinazie in een boom te kaarten. Komt er een ei langs gelopen, vragen de pakken spinazie; 'Doe je ook mee?', waarop het ei antwoordt; 'Nee, ik moet naar de kapper.'
    Er zitten 2 pinguins op een iglo, zegt de een tegen de ander; 'Ik duw je eraf.', waarop de ander zegt; 'Nee.'

    Oké, om deze twee moppen moet ik altijd zo hard lachen. Ze zijn zo niet grappig, en er zit dus ook geen clue in, dat ik keihard moet lachen. /humorloos. (:
    HAHA, ik zie het al helemaal voor me. Pinguins op een iglo, zegt de ander heel kwaad 'IK DUW JE ERAF >:C', dan die andere pinguin met droogste face evah '... nee'.

    :l ... mijn humor


    I live for the applause, you will die for it.

    Dursley schreef:
    Er zitten twee pakken spinazie in een boom te kaarten. Komt er een ei langs gelopen, vragen de pakken spinazie; 'Doe je ook mee?', waarop het ei antwoordt; 'Nee, ik moet naar de kapper.'


    Ik snap 'm niet.


    Has no one told you she's not breathing?

    Wat is rood en hangt in een boom, maar het is geen appel?
    Stiekem toch een appel.
    TROLOLOLOL.


    I live for the applause, you will die for it.

    Secretive schreef:
    Er was eens een meneer die wou gaan duiken in een groot meer, maar geen duikgerief duikspullen had, dus hij ging naar de duikerswinkel. Hij zei tegen de verkoper: "Ik wil graag een paar zwemvliezen."
    Waarop de verkoper zei: "Die komen pas binnen 2 weken binnen."
    Twee weken later ging de meneer terug naar de winkel en vroeg achter een duikfles, waarop de verkoper antwoordde: "Die komen pas morgen binnen."
    De volgende dag ging de meneer terug naar de winkel en vroeg daar een ontspanner, waarop de verkoper antwoordde: "Die komen pas volgende week binnen in de winkel."
    Een week later ging de man terug en bestelde een duikerspak. De verkoper zei: "Die komen pas overmogen binnen, meneer."
    Twee dagen later ging de meneer terug naar de winkel en na een tijd had hij al zijn spullen verzameld. De volgende dag ging hij gaan duiken in dat meertje. Na een tijdje onder water te zijn geweest, kwam hij boven water, waar hij twee mongolen naast elkaar op een bankje zag zitten. Zei de ene mongool tegen de andere: "Mag ik in het midden zitten?"

    Serieus ik kwam niet meer bij toen mijn vriendin me deze vertelde. (krul)

    HAHAHAA, omijngod geweldig gewoon!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Secretive schreef:
    (...)
    Ik snap 'm niet.
    XDDD Er is gewoon.. niks.


    I live for the applause, you will die for it.

    Daystar schreef:
    Wat is het verschil tussen poep en diarree?

    Antwoord: Diarree kun je gorchelen

    ILLLLLLLLLLLLLLL hahahaha

    Het is rood, en als je het tegen de muur gooit gaat de bel bij de buren.
    Wat is het?

    Toeval :W

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 21:44 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Twee zandkorrels lopen in de woestijn zeg de ene zandkorrel

    Tegen de ander oh nee! we zijn omsingeld.

    Twee giraffen zaten in een bootje.
    Zegt de ene giraf tegen de ander: 'Er zit een gat in het bootje!'
    Zegt de ander: 'Snel boor er nog een gaatje in, dan loopt het water weg!'


    To infinity and beyond •

    Secretive schreef:
    (...)
    Ik snap 'm niet.


    Dat is de bedoeling ook. Er zit geen logica in.

    Ik moest net hierom lachen. x'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hoe is Hitler gestorven?
    Hij draaide aan de verkeerde doucheknop. (cat)


    Has no one told you she's not breathing?

    Fountain schreef:
    Ik moest net hierom lachen. x'D


    Hahahahaha xd


    Has no one told you she's not breathing?

    Fountain schreef:
    Ik moest net hierom lachen. x'D


    Lolol ;D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oh, ik heb er nog één. Maar die is redelijk racistisch. Toch vertel ik hem, want ik vind hem grappig. (bloos)

    Wat is het toppunt van lef?
    Voor een neger zijn deur poepen en zeggen dat zijn baby gesmolten is.