• Ja ik zoek gewoon even een mop/grap die zo slecht is dat ie grappig is voor mijn storie en om even lekker te lachen. (krul)
    Dus kom maar op met die slechte grappen.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 21:18 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    How do you call a deer whithout his eyes?

    --

    No-eye-deer


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Het is geel en als je het in de blender doet word het rood.

    Een kuikentje. ;]


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Waarom neemt een dom blondje een ladder mee naar de winkel??

    Voor de hoge prijzen


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Ik ken een mop. Er komt een Turk bij de kassa.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Temperate schreef:
    Ik ken een mop. Er komt een Turk bij de kassa.

    Hahaha die kende ik, hilarisch uit een Marokaan z'n mond.xd


    Has no one told you she's not breathing?

    Porche en God
    De heer Porsche, beroemd ontwerper van auto's, overlijdt en komt bij de hemelpoort.
    Petrus vangt hem op en zegt "Meneer Porsche,vanwege uw grote verdiensten voor de ontwikkeling van de auto mag u een wens doen".
    Porsche denkt even na en zegt "Goed, laat me dan een uurtje met God babbelen".
    Petrus knikt, brengt hem naar de troonkamer en stelt hem voor aan God.
    Porsche vraagt aan God: "Beste God, uw ontwerp 'de vrouw', waar zat U met uw hoofd toen u haar uitvond?".
    God: "Hoe bedoel je?".
    Porsche: "Nou, je ontwerp stikt van de fouten. Ga maar na:
    De voorkant is niet aërodynamisch
    Het maakt veel te veel lawaai
    De onderhoudskosten liggen extreem hoog
    Het is 5 a 6 dagen in de maand volkomen nutteloos
    De achterkant hangt te los
    Het moet constant opnieuw geverfd en afgewerkt worden
    De uitlaat zit te dicht bij de inlaat
    De koplampen zijn vaak te klein
    Het brandstofverbruik ligt veel te hoog
    God denkt even na en antwoord dan: "Meneer Porsche, dat mag dan misschien wel zo zijn, maar volgens de statistieken rijden er meer mannen
    met mijn uitvinding dan met de jouwe".


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Een bus stopt bij de bushalte om een klein ventje binnen te laten. Hij gaat vlak bij de buschauffeur zitten en begint te schreeuwen:
    "Al was mijn moeder een koe en mijn vader een stier, alsnog was ik dan een lief kalfje! Als was mijn moeder een merrie en mijn vader een hengt, dan nog was ik een klein lief ponytje! Al was mijn moeder een olifant en mijn vader ook, dan nog was ik een lief klein babyolifantje!' en zo ging hij door met allemaal dieren.
    De buschaffeur begon het aardig zat te worden en schreeuwde met een rood hoofd.
    "En wat als jouw moeder een vieze teringhoer en jou vader een afgeneukte homo was?!"
    "Dan was ik een buschauffeur!" zei het kind.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Secretive schreef:
    Er was eens een meneer die wou gaan duiken in een groot meer, maar geen duikgerief duikspullen had, dus hij ging naar de duikerswinkel. Hij zei tegen de verkoper: "Ik wil graag een paar zwemvliezen."
    Waarop de verkoper zei: "Die komen pas binnen 2 weken binnen."
    Twee weken later ging de meneer terug naar de winkel en vroeg achter een duikfles, waarop de verkoper antwoordde: "Die komen pas morgen binnen."
    De volgende dag ging de meneer terug naar de winkel en vroeg daar een ontspanner, waarop de verkoper antwoordde: "Die komen pas volgende week binnen in de winkel."
    Een week later ging de man terug en bestelde een duikerspak. De verkoper zei: "Die komen pas overmogen binnen, meneer."
    Twee dagen later ging de meneer terug naar de winkel en na een tijd had hij al zijn spullen verzameld. De volgende dag ging hij gaan duiken in dat meertje. Na een tijdje onder water te zijn geweest, kwam hij boven water, waar hij twee mongolen naast elkaar op een bankje zag zitten. Zei de ene mongool tegen de andere: "Mag ik in het midden zitten?"

    Serieus ik kwam niet meer bij toen mijn vriendin me deze vertelde. (krul)


    Ik snap hem niet?:$


    All I wanna do is lose control

    Castle schreef:
    (...)

    Ik snap hem niet?:$


    Ik ook niet whaha.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Castle schreef:
    (...)

    Ik snap hem niet?:$

    Als je met twee bent, kan er helemaal niemand in het midden zitten. (cat)


    Has no one told you she's not breathing?

    Secretive schreef:
    (...)
    Als je met twee bent, kan er helemaal niemand in het midden zitten. (cat)


    Nee maar wtf dat duik gezeik? Wat heeft dat ermee te maken? Of is dat de grap? x')


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Deze is best erg, maar wel grappig
    Wat is de overeenkomst tussen een massagraf en een eeneige tweeling

    lijken op mekaar.


    SLOAN.

    Temperate schreef:
    (...)

    Nee maar wtf dat duik gezeik? Wat heeft dat ermee te maken? Of is dat de grap? x')

    Heeft er allemaal niets mee te maken. Dat is er zo grappig aan. Als iemand je deze vertelt en ondertussen constant lacht, kom je niet meer bij als je ontdekt dat die laatste regel de eigenlijke mop is die er niets mee te maken heeft. (krul)


    Has no one told you she's not breathing?

    Paralize schreef:
    Deze is best erg, maar wel grappig
    Wat is de overeenkomst tussen een massagraf en een eeneige tweeling

    lijken op mekaar.
    oke deze vind ik niet leuk D:


    Shoganai i ne~

    BeHuffelpuf schreef:
    (...)oke deze vind ik niet leuk D:

    Ik snap dat je 'm niet leuk vindt, maar stiekem is hij wel goed gevonden. (krul)


    Has no one told you she's not breathing?