• Ja ik zoek gewoon even een mop/grap die zo slecht is dat ie grappig is voor mijn storie en om even lekker te lachen. (krul)
    Dus kom maar op met die slechte grappen.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 21:18 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dursley schreef:
    Oh, ik heb er nog één. Maar die is redelijk racistisch. Toch vertel ik hem, want ik vind hem grappig. (bloos)

    Wat is het toppunt van lef?
    Voor een neger zijn deur poepen en zeggen dat zijn baby gesmolten is.

    Haha, ik ga mijn negermop hier niet plaatsen. Enorm hilarisch, maar mensen kunnen het wel eens verkeerd opnemen.xd


    Has no one told you she's not breathing?

    Het is groen en zit op een hek?

    Verf!

    Wat is het verschil tussen een reiziger en toiletpapier. Een reiziger neemt afscheid en een toiletpapier neemt schijt af.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 21:51 ]

    Secretive schreef:
    (...)
    Haha, ik ga mijn negermop hier niet plaatsen. Enorm hilarisch, maar mensen kunnen het wel eens verkeerd opnemen.xd


    Haha, inderdaad! Ik heb er nog zoveeeel. Ik heb echt heel veel racistische moppen, die ik echt hilarisch vind, maar die zeg ik hier maar niet! :'D


    i died.

    Secretive schreef:
    Toverkracht.
    Er was eens een grote, roze olifant die door het bos liep. Na een tijdje wandelen, kwam hij een kabouter tegen die heel hard aan het lachen was. Hij vroeg aan de kabouter: "Waarom lach jij zo?"
    Waarop de kabouter antwoordde: "Ik heb tooooooverkracht!
    De olifant liep weer verder en opnieuw kwam hij een kabouter tegen die heel hard aan het lachen was. Hij vroeg: "Waarom lach jij ook zo?"
    Waarop ook deze kabouter antwoordde: "Ik heb toooooooooooverkracht!"
    De olifant liep nog wat verder en een tijdje later kwam hij een kabouter tegen die aan het wenen was. Hij vroeg aan de kabouter: "Waarom ben je aan het wenen?"
    De kabouter antwoordde: "Ik heet To."

    Hahahahahahaha die is echt te leuk hahah


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Secretive schreef:
    Er was eens een meneer die wou gaan duiken in een groot meer, maar geen duikgerief duikspullen had, dus hij ging naar de duikerswinkel. Hij zei tegen de verkoper: "Ik wil graag een paar zwemvliezen."
    Waarop de verkoper zei: "Die komen pas binnen 2 weken binnen."
    Twee weken later ging de meneer terug naar de winkel en vroeg achter een duikfles, waarop de verkoper antwoordde: "Die komen pas morgen binnen."
    De volgende dag ging de meneer terug naar de winkel en vroeg daar een ontspanner, waarop de verkoper antwoordde: "Die komen pas volgende week binnen in de winkel."
    Een week later ging de man terug en bestelde een duikerspak. De verkoper zei: "Die komen pas overmogen binnen, meneer."
    Twee dagen later ging de meneer terug naar de winkel en na een tijd had hij al zijn spullen verzameld. De volgende dag ging hij gaan duiken in dat meertje. Na een tijdje onder water te zijn geweest, kwam hij boven water, waar hij twee mongolen naast elkaar op een bankje zag zitten. Zei de ene mongool tegen de andere: "Mag ik in het midden zitten?"

    Serieus ik kwam niet meer bij toen mijn vriendin me deze vertelde. (krul)


    AHAHAHA OMFG

    Een Amerikaan, Turk en Nederlander zitten samen in een vliegtuig, als de piloot zegt 'Wil iedereen iets uit het vliegtuig gooien, want het vliegtuig is de zwaar.'
    De Amerikaan gooit een hamburger uit het vliegtuig; 'Daar hebben we er in mijn land toch genoeg van.'
    De Turk gooit een broodje kebab uit het vliegtuig; 'Daar hebben we er in mijn land toch genoeg van.'
    Dan komt de Nederlander. Hij pakt de Turk en gooit de Turk uit het vliegtuig; 'Daar hebben we er in mijn land toch al genoeg van'


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Amyntas schreef:



    YEAH!!!_O_

    Ecanus schreef:
    Een Amerikaan, Turk en Nederlander zitten samen in een vliegtuig, als de piloot zegt 'Wil iedereen iets uit het vliegtuig gooien, want het vliegtuig is de zwaar.'
    De Amerikaan gooit een hamburger uit het vliegtuig; 'Daar hebben we er in mijn land toch genoeg van.'
    De Turk gooit een broodje kebab uit het vliegtuig; 'Daar hebben we er in mijn land toch genoeg van.'
    Dan komt de Nederlander. Hij pakt de Turk en gooit de Turk uit het vliegtuig; 'Daar hebben we er in mijn land toch al genoeg van'


    Hahahaha.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Why did the mushroom go to the party?
    Because he is a funGUY.

    Hahaa. Snapje. Funghi - Funguy.
    Sorry.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 21:57 ]


    Winter is coming.

    Ecanus schreef:
    Een Amerikaan, Turk en Nederlander zitten samen in een vliegtuig, als de piloot zegt 'Wil iedereen iets uit het vliegtuig gooien, want het vliegtuig is de zwaar.'
    De Amerikaan gooit een hamburger uit het vliegtuig; 'Daar hebben we er in mijn land toch genoeg van.'
    De Turk gooit een broodje kebab uit het vliegtuig; 'Daar hebben we er in mijn land toch genoeg van.'
    Dan komt de Nederlander. Hij pakt de Turk en gooit de Turk uit het vliegtuig; 'Daar hebben we er in mijn land toch al genoeg van'

    hahaha (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ecanus schreef:
    Een Amerikaan, Turk en Nederlander zitten samen in een vliegtuig, als de piloot zegt 'Wil iedereen iets uit het vliegtuig gooien, want het vliegtuig is de zwaar.'
    De Amerikaan gooit een hamburger uit het vliegtuig; 'Daar hebben we er in mijn land toch genoeg van.'
    De Turk gooit een broodje kebab uit het vliegtuig; 'Daar hebben we er in mijn land toch genoeg van.'
    Dan komt de Nederlander. Hij pakt de Turk en gooit de Turk uit het vliegtuig; 'Daar hebben we er in mijn land toch al genoeg van'

    Heeeeeeeeeeeeeey ik ken daar de andere versie van!
    En ik was nog wel zo vriendelijk om die hier niet te plaatsen. (krul)


    Has no one told you she's not breathing?

    En ja. Ik heb 'm gejat van Louis. (cat)


    Winter is coming.