• Topic mag gesloten worden :3

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 11:36 ]

    Gedaan. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vind het geen mooie foto en geen passion for fashion. Er staan foto's op die veel spontaner overkomen en leuker zijn. (no_chears)


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    Ik vind het geen mooie foto en geen passion for fashion. Er staan foto's op die veel spontaner overkomen en leuker zijn. (no_chears)
    + ik heb geen facebook


    Shoganai i ne~

    Gedaan. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Omerta schreef:
    Ik vind het geen mooie foto en geen passion for fashion. Er staan foto's op die veel spontaner overkomen en leuker zijn. (no_chears)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Omerta schreef:
    Ik vind het geen mooie foto en geen passion for fashion. Er staan foto's op die veel spontaner overkomen en leuker zijn. (no_chears)

    +1


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Geeezz wat kan iedereen toch weer aardig zijn. Just saying.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Geeezz wat kan iedereen toch weer aardig zijn. Just saying.

    Omerta geeft haar mening en ik ben het met haar eens. Wat is er onaardig aan wat ze zegt?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Parachutes schreef:
    Geeezz wat kan iedereen toch weer aardig zijn. Just saying.


    ^^ dit en bovendien was het heel lief van haar om haar vriendin te willen helpen op deze manier.


    -

    Morgoth schreef:
    (...)
    Omerta geeft haar mening en ik ben het met haar eens. Wat is er onaardig aan wat ze zegt?


    Ik vind 't goed dat ze haar mening geeft, maar kom op. Je kunt dat meisje toch wel iets gunnen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dodsspillet schreef:
    (...)

    ^^ dit en bovendien was het heel lief van haar om haar vriendin te willen helpen op deze manier.


    Dit ook. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik vind 't goed dat ze haar mening geeft, maar kom op. Je kunt dat meisje toch wel iets gunnen.


    Zeker, maar ik gun het die andere meiden die net iets meer hun best lijken te doen net zo goed.


    Til hug og blod.

    Ik heb op dat meisje gestemd, maar ook op andere meiden die ik eigenlijk beter vind


    Life is hard and then we die

    Omerta schreef:
    (...)

    Zeker, maar ik gun het die andere meiden die net iets meer hun best lijken te doen net zo goed.


    Okee, dat begrijp ik, maar ik vond 't gewoon niet zo aardig over komen wat je zei, that's all.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Okee, dat begrijp ik, maar ik vond 't gewoon niet zo aardig over komen wat je zei, that's all.


    Dat kan. Ik ben iemand die ontzettend gepassioneerd is door het maken en bekijken van kunst, zoals o.a foto's. Ik loop dus niet heel erg warm voor de 26e foto in het dozijn die exact hetzelfde is als al die andere alles behalve originele foto's die veel meiden vaak insturen. Een beetje meer spontaan op de foto's poseren of juist minder poseren en diezelfde meiden zijn ineens prachtplaatjes om naar te kijken. Ik vind het zonde dat de creativiteit zo sterk ontbreekt.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 23:53 ]


    Til hug og blod.