• Ik heb een aantal rollen nodig voor mijn 1D verhaal.
    One big secret

    De 2 Nederlandse meiden, Nikki en Anne, worden uitgenodigd voor een programma, The secret game, samen met nog drie andere meiden reizen ze af naar Spanje voor het programma. Daar aangekomen zien ze dat ze niet de enige meiden zijn, er zijn er nog meer.. Daarbij komt dat ze het programma samen met 5 jongens, one direction, gaan spelen. Ieder meisje wordt gekoppeld aan een jongen en zo moeten ze de opdrachten proberen te voltooien. De spelletjes/opdrachten die ze moeten doen zijn nogal raar, maar wat de meiden niet weten is dat het een soort van datingsprogramma is, en dat het management van 1D dus probeert vriendinnetjes voor de jongens te vinden....

    What i need:

    Name:
    Age:
    Picture:
    Personality (not to much):
    Favorite 1D guy:


    Gelieve niet een naam die echt over the top is, het liefst een beetje een normale naam (:
    De rollen zijn niet heel erg groot, de een zal iets vaker voor komen dan de ander.
    Ik heb best een aantal rollen nodig, dus je mag er ook meerdere invullen. Ik kijk eventjes welke ik het beste vind, dus ik kies niet zo maar een uit.
    En het liefste niet mensen nemen die een heel verleden hebben, zoals een moeder die dood gegaan is of een zusje die zelfmoord pleegde or something like that.. Gewoon alleen de dingen die ik hier boven heb staan(:

    Liam: |||||
    Niall: |||||
    Harry: |||||
    Louis: ||||||
    Zayn: ||||| (

    Ik heb nog 0 Liam, 0 Niall, 0 Harry, 0 Louis en 0 Zayn mensen nodig (:


    IK HEB GEEN ROLLEN MEER NODIG <3 (:

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 15:00 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Name:Naomi
    Age:15-16 (you choose)
    Picture:


    Personality (not to much):Is snel bezorgt om andere, maar maakt ook graag grappen. Lacht bijna altijd. Is enorm actief. Nog iets? ;D
    Favorite 1D guy: Harry Styles ;D


    Learn from yesterday , live for today and hope for tomorrow.

    Hazzaa schreef:
    Name:Naomi
    Age:15-16 (you choose)
    Picture:


    Personality (not to much):Is snel bezorgt om andere, maar maakt ook graag grappen. Lacht bijna altijd. Is enorm actief. Nog iets? ;D
    Favorite 1D guy: Harry Styles ;D


    Nee dat is genoeg haha! Dankje! <3


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Name: Lilly Smith
    Age: 16
    Picture:


    Personality (not to much): Lief, zorgzaam, nieuwsgierig, af en toe wat verlegen. sorry weet niks beters ;p
    Favorite 1D guy: Niall Horan

    Hopenlijk heb je er wat aan (;
    xx


    Hope is the only thing stronger then fear

    Name: Grace Fayre Williams, haar roepnaam is Grace.
    Age: Grace is 17 jaar oud, geboren op vier augustus 1994
    Picture:


    Sarah Hyland
    Personality (not to much): Grace is een erg spontaan en enthousiast meisje die dol is op uitdagingen. Ze is sportief, ziet van ieder mens wel het goede in en is erg vrijgevig – wat je eerder een negatief kenmerk dan een positief kan noemen. Ze kan absoluut niet tegen haar verlies en als ze dat wel doet kan ze nogal chagrijnig zijn of bot, maar als ze daar eenmaal overheen is komt ze weer aan met haar enorme sarcastische humor. Grace heeft een ochtendhumeur, doet geen vlieg kwaad, maar kan soms nog wel eens botte opmerkingen plaatsen. Ze heeft een hekel aan mensen die haar commanderen en heeft een redelijk kort lontje. Ze is ongeduldig, niet één van de slimste en zegt meestal dingen zonder er echt bij na te denken. Ondanks dat is ze erg creatief en komt ze altijd met aparte oplossingen.
    Favorite 1D guy: Harry, Zayn en Niall – can’t choose.

    Kortste rol die ik ooit heb gemaakt, hahaha. Waarschuw me als je begint?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Name: Alicia
    Age: 16-17
    Picture:


    Personality (not to much): lief, gek, grappig en zorgzaam
    Favorite 1D guy: Liam Payne (:


    When you play the Game of Thrones, You win or you die. There is no middle ground

    Cinna schreef:
    Name: Grace Fayre Williams, haar roepnaam is Grace.
    Age: Grace is 17 jaar oud, geboren op vier augustus 1994
    Picture:


    Sarah Hyland
    Personality (not to much): Grace is een erg spontaan en enthousiast meisje die dol is op uitdagingen. Ze is sportief, ziet van ieder mens wel het goede in en is erg vrijgevig – wat je eerder een negatief kenmerk dan een positief kan noemen. Ze kan absoluut niet tegen haar verlies en als ze dat wel doet kan ze nogal chagrijnig zijn of bot, maar als ze daar eenmaal overheen is komt ze weer aan met haar enorme sarcastische humor. Grace heeft een ochtendhumeur, doet geen vlieg kwaad, maar kan soms nog wel eens botte opmerkingen plaatsen. Ze heeft een hekel aan mensen die haar commanderen en heeft een redelijk kort lontje. Ze is ongeduldig, niet één van de slimste en zegt meestal dingen zonder er echt bij na te denken. Ondanks dat is ze erg creatief en komt ze altijd met aparte oplossingen.
    Favorite 1D guy: Harry, Zayn en Niall – can’t choose.

    Kortste rol die ik ooit heb gemaakt, hahaha. Waarschuw me als je begint?


    Het verhaal is al begonnen haha (: Ik heb 4 hoofdstukken online staan (:
    En dan kijk ik wel eventjes welke jongen er het minst genomen wordt, dan kies ik die bij jou uit haha (: . Want het moet ongeveer gelijk worden..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Name: Amy
    Age: 17
    Picture: Amy
    Personality (not to much): Amy is lief, zorgzaam en een deugniet. Ze houd van humor en avontuur.
    Favorite 1D guy: Niall Horan


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    HALLO, IK WILDE ZAYN


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Refuse schreef:
    (...)

    Het verhaal is al begonnen haha (: Ik heb 4 hoofdstukken online staan (:
    En dan kijk ik wel eventjes welke jongen er het minst genomen wordt, dan kies ik die bij jou uit haha (: . Want het moet ongeveer gelijk worden..


    Oké, is goed! Dan ga ik even kijken, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Shaftesbury schreef:
    HALLO, IK WILDE ZAYN

    HALLO VUL MAAR GEWOON IN

    Ik heb meer mensen nodig joh(joehoe)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Name:Alissa
    Age:17
    Picture:


    Personality (not to much):lief,gek,aardig,behulpzaam,bijna altijd vrolijk, word niet snel boos,haat aan discriminatie,heel erg gesteld op haar vrienden en familie en neemt het dan ook altijd voor ze op,heel geduldig,kan goed luisteren,aleen best wel onzeker,
    Favorite 1D guy:Liam Payne

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 19:04 ]


    directioner4life <3

    Name: Brook Lynch
    Age: 16
    Picture:


    Personality: Brook is een lief meisje die voor iedereen het beste wilt, ze is zelfverzekerd en gaat door tot het bittere eind (dat heb ik altijd al ergens willen invullen). Ze heeft een goed gevoel voor humor en kan goede adviezen geven.
    Favorite 1D guy: ZAYNNN
    (wedding)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    name: Tiffany
    age: 17
    picture:


    personality: aardig, sportief, grappig, spontaan
    Favorite 1D guy: Niall Horan


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Cinna schreef:

    Favorite 1D guy: Harry, Zayn en Niall – can’t choose.


    Ik heb jou Zayn gegeven (:

    And..:


    Liam: |||
    Niall: ||||
    Harry: |||
    Louis: |
    Zayn: |||


    Ik heb nog 2 Liam, 1 Niall, 2 Harry, 4 Louis en 2 Zayn mensen nodig (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Name: Bailey Maria McCourtney
    Age: 17
    Picture:

    Bailey.
    Personality (not to much): spontaan, vrolijk, lief, soms een beetje onzeker, gek, goed voor haar vriendinnen.
    Favorite 1D guy: Liam Payne ohyes.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 13:00 ]


    bazinga bitches.